Dolot powietrza AEM-21-640P
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
http://m.ebay.co.uk/itm/Skuzzle-Mazda-G ... Ciid%253A1
Ten wydaje się ciekawy. Producent mówi że nawet coś daje. Chociaż, nc standardowo ma świetnie zaprojektowany dolot.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
Ten wydaje się ciekawy. Producent mówi że nawet coś daje. Chociaż, nc standardowo ma świetnie zaprojektowany dolot.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
-
- Donator
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Katowice
A czy z dolotem w NC fabrycznie nie jest tak, że np. w NBku jak chcecie mieć fajny zimny dolot, to kupuje się za ~1k pln dolot z IL motorsport, który właśnie mniej więcej wygląda jak konstrukcja w NC?
- marzdin
- Donator
- Posty: 356
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Tak sie naczytalem ze stozek lepiej brzmi i zwieksza moment w srednich zakresach, ten dolot o ktory pytam niby fajny ale zeby przeczyscic trzeba rozkrecic pol przodu, chyba ze cos odnosnie dzwieku i momentu da mokry filtr panelowy montowany w oryginalnej puszce madzi
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Chodzi Ci o wkładkę K&N ? Ja miałem i w sumie nie czułem żadnej różnicy.
Ogólnie sam stożek w NC raczej zbyt wiele nie da, tam dolot jest bardzo sensownie zaprojektowany i ciężko będzie Ci przebić pod tym względem fabrykę.
Ogólnie sam stożek w NC raczej zbyt wiele nie da, tam dolot jest bardzo sensownie zaprojektowany i ciężko będzie Ci przebić pod tym względem fabrykę.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- irekJ
- Donator
- Posty: 2730
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Wkładka K&N daje chyba tylko walory dźwiękowe, w mocy nie czuję żadnej różnicy. Po 1 sezonie wyczyściłem ja dedykowanym cleanerem i wyglada jak nowa.
Jak u siebie będę robił zderzak to planuję to ustrojstwo wsadzić:
http://www.moss-europe.co.uk/shop-by-model/mazda/mx5/fuel-system-induction-controls/air-filtration-induction/cold-air-induction-kit-cobalt-904-377.html
Ale wcześniej przekopię internety czy na pewno warto.
Jak u siebie będę robił zderzak to planuję to ustrojstwo wsadzić:
http://www.moss-europe.co.uk/shop-by-model/mazda/mx5/fuel-system-induction-controls/air-filtration-induction/cold-air-induction-kit-cobalt-904-377.html
Ale wcześniej przekopię internety czy na pewno warto.
- marzdin
- Donator
- Posty: 356
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
A te filtry "wkładki" K&N przychodzą już naolejone, czy oprócz filtra trzeba dokupić środek natłuszczający do filtra?
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 19:49 przez marzdin, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Są naolejone .
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- Morfi
- Donator
- Posty: 1750
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
odnośnie wkładek K&N, Pipercross i innych: przede wszystkim mają zdecydowanie mniejsze opory przepływu niż standardowe. Teoretycznie powinno więc wiecej powietrza dostawać się do cylindrów co powinno przełozyć się na osiągi (wzrost w granicach błędu statystycznego). Na wykresach z hamowni utrzymują jednakowe parametry (w zasadzie to silnik utrzymuje) zarówno przy przebiegu 0km jak i 20kkm czego nie można powiedzieć o filtrach papierowych. Dźwięk wkładki jest wytłumiony przez obudowę więc nie wpływan na wzrost libido
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L