


No troszkę za wysoko.
195/65/15 może trochę wypełnić, ale wtedy to jak traktor będzie wyglądać. Ale to zima i nie musi wyglądać, tylko jeździć

Pozdr
Rafa
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Rafa pisze:Offroad sieaaah!![]()
![]()
![]()
autopaga pisze:Pomiędzy oponą a nadkolem z przodu 2 palce ciasno, z tyłu trochę ponad 3. Jak wsiądą dwie osoby przód i tył jest w miarę równo.
Jaro pisze:Arvi przesadzasz ja miałem w pierwszej (zielonej) b6 + spring -~30mm i było bdb i wizualnie i w zakresie komfortu auto siedziało niżej niż seria NA i trzymało się bdb drogi.
Arvinski pisze:Jaro pisze:Arvi przesadzasz ja miałem w pierwszej (zielonej) b6 + spring -~30mm i było bdb i wizualnie i w zakresie komfortu auto siedziało niżej niż seria NA i trzymało się bdb drogi.
Wiem... trochę kręcę, trochę za bardzo kombinuję...![]()
Miast jak mężczyzna pójść do sklepu, kupić B6+prokit do NA, to knuję gdzie przyoszczędzić.
I to jest moje noworoczne postanowienie.
Arvinski pisze:Czy ktoś z Was kojarzy jakie osłony wchodzą na Bilsteiny B6?