Hantkus pisze:Ja mam -1,5 przód i -2,0 tył...i jakoś sobie radzę
A zbieżność? Bo moje autko stoi u Mielcarka i się reperuje wraz z geometrią

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
szymek pisze:Hantkus pisze:Ja mam -1,5 przód i -2,0 tył...i jakoś sobie radzę
A zbieżność? Bo moje autko stoi u Mielcarka i się reperuje wraz z geometrią
Hantkus pisze:szymek pisze:Hantkus pisze:Ja mam -1,5 przód i -2,0 tył...i jakoś sobie radzę
A zbieżność? Bo moje autko stoi u Mielcarka i się reperuje wraz z geometrią
Zbieżność oem dla Miaty, czyli to co tam im komp pokaże po wbiciu rocznika, silnika itd.
remik pisze:Hantkus pisze:Ja mam -1,5 przód i -2,0 tył...i jakoś sobie radzę
hehe, Ty to byś sobie poradził nawet przy +2 ...![]()
Pytanie, czy w tym aucie miałeś kiedyś inaczej i porównanie ..
Hantkus pisze: Gdzieś jeszcze były ustawienia Spec Miata których teraz nie mogę znaleźć ale pamiętam że tam negat z przodu był większy niz z tyłu...
Sebof01 pisze:I jeszcze pyt jakie są w teorii różnice między przód -2 tył -1,5 VS przód -1,5 tył -2 ? Zanim zacznę kombinować
Sebof01 pisze: i zwykłe opony rozpieprzają federale... ale na co dzień szybciutko się opony skurczą.
zajcol pisze:Sebof01 pisze: i zwykłe opony rozpieprzają federale... ale na co dzień szybciutko się opony skurczą.
Możesz rozwinąć? O ile kojarzę w naszej klasie nikt z pierwszej piątki nie miał "zwykłych" opon.
Sebof01 pisze:
Moim zdaniem w miacie To przede WSZYSTKIM:
kąt przedni kół i rozbieżność przednich kół. Reszta to kwestia setup-u i osobistych preferencji, ale podkreślę jeszcze raz że to są wstępne obserwacje. Pewien będę za jakieś 2/3 lata