Pytanie (zapewne do dwóch osób na forum):
W jakich warunkach ECU w NB 1.8 (EU) wchodzi w otwartą pętlę? Obroty, napięcie z przepływki, kąt otwarcia przepustnicy... coś jeszcze?
I drugie pytanie/stwierdzenie: mniemam, że w otwartej pętli lambda jest ignorowana (całkowicie?).
Otwarta pętla
1.8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
np dla silników hondy muszą być spełnione takie warunki by sterownik przeszedł OL
map w kolektorze > niż 750 mbar
TPS > niż 67%
RPM dokładnie nie pamiętam ale chyba 5500
jeśli sonda jest wąskopasmowa to ignorowana jest całkowicie
jednak jeśli sterownik współpracuje z WB to zmienia się tylko AFR target a auto dale ciągnie w CL
map w kolektorze > niż 750 mbar
TPS > niż 67%
RPM dokładnie nie pamiętam ale chyba 5500
jeśli sonda jest wąskopasmowa to ignorowana jest całkowicie
jednak jeśli sterownik współpracuje z WB to zmienia się tylko AFR target a auto dale ciągnie w CL
Mazda mx5 NB 1,8 00r