Otwarta pętla

1.8

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

12 maja 2014, 10:27

Pytanie (zapewne do dwóch osób na forum):

W jakich warunkach ECU w NB 1.8 (EU) wchodzi w otwartą pętlę? Obroty, napięcie z przepływki, kąt otwarcia przepustnicy... coś jeszcze?

I drugie pytanie/stwierdzenie: mniemam, że w otwartej pętli lambda jest ignorowana (całkowicie?).
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
snafu
Posty: 415
Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

12 maja 2014, 21:03

np dla silników hondy muszą być spełnione takie warunki by sterownik przeszedł OL

map w kolektorze > niż 750 mbar
TPS > niż 67%
RPM dokładnie nie pamiętam ale chyba 5500

jeśli sonda jest wąskopasmowa to ignorowana jest całkowicie
jednak jeśli sterownik współpracuje z WB to zmienia się tylko AFR target a auto dale ciągnie w CL
Mazda mx5 NB 1,8 00r
ODPOWIEDZ