Nowy zestaw kompresor NC?

Kraftwerks

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Sebof01
Posty: 305
Rejestracja: 24 kwie 2013, 5:54
Lokalizacja: Konin

04 maja 2014, 19:50

http://www.moto-east.com/store/2006-miata-nc/forced-induction/kraftwerks-mx5-sc.html

Czy ktoś ma wiedzę większa niż skromnie napisali? Jakieś doświadczenia z zestawami tej firmy?

Mam dużą ochotę na kompresor, a zestaw coswortowski ponoć idealny nie jest... intercooler np, chłodnicy oleju brak, ... Czy zestawy raczej tożsame (chodzi mi o stopień bezpieczeństwa silnika np)?
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5473
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

04 maja 2014, 22:41

Za swiezy temat, by cos o nim powiedziec. Polecam lektrue tematu http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=523587
Zestaw Cosworth/Flyinmiata jest doskonaly. Posiada IC tylko, ze wodny, chlodnicy oleju nei ma w zadnym zestawie,ba, ja tez nie mam poza fabryczna.
Najwazniejsze jest strojenie. Ja bym mimo wszystko bral CS/FM.
ps.
jest jeszcze trzeci zestaw kompresora, tym razem elektrycznego http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=537959
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Sebof01
Posty: 305
Rejestracja: 24 kwie 2013, 5:54
Lokalizacja: Konin

05 maja 2014, 6:18

A co znaczy wodny? Pod układ chłodzenia silnika jest podłączony? Bo jak tak tak to będzie silnik, olej i intercooler
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

05 maja 2014, 6:28

Sebof01 pisze:Pod układ chłodzenia silnika jest podłączony?

Buduje się drugi układ IC-druga pompa, druga chłodnica i drugi zbiorniczek
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5473
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

05 maja 2014, 6:58

RS pisze:Buduje się drugi układ IC-druga pompa, druga chłodnica i drugi zbiorniczek

Dokladnie. Intercooler wbudowany jest w kolektor dolotowy znajdujacy sie bezposrednio pod kompresorem, stad przewodami wodnymi cieplo jest odprowadzane do osobnej chlodnicy umieszonej pod zderzakiem. Calosc obslugiwane jest dodatkowa pompa elektryczna. Eleganckie i skuteczne rozwiazanie.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Sebof01
Posty: 305
Rejestracja: 24 kwie 2013, 5:54
Lokalizacja: Konin

05 maja 2014, 7:15

Ok, bo ja zrozumiałem z opisów, że wodny znaczy gorszy...
Marcin30
Posty: 440
Rejestracja: 03 cze 2011, 9:52
Lokalizacja: Białystok

05 maja 2014, 11:11

Chłodzenie jest do bani. Fabryczna chłodnica oleju nie wyrabia. Konieczna jest wydajniejsza chłodnica wody, np. Koyo Hyper Racing i nowa chłodnica oleju, coś w deseń projektu FM. Inaczej na trackdayach będziesz cierpiał tak jak ja ;)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

05 maja 2014, 11:33

Marcin30 pisze:Chłodzenie jest do bani. Fabryczna chłodnica oleju nie wyrabia. Konieczna jest wydajniejsza chłodnica wody, np. Koyo Hyper Racing i nowa chłodnica oleju, coś w deseń projektu FM.

Nie wyrabia Ci się chłodzenie a Fajfowi się seryjna chłodnica oleju wyrabia ? To raczej oznacza że coś jest zrypane w tym co jest, albo koncepcyjnie albo wykonaniem. I niekoniecznie
ścieżka "wymieniajmy na większe i większe" ma sens. PMcompowi też się nie wyrabiało i się gotował. Po zrobieniu porządku w tym co miał okazało się, że napizganie na pełnym bucie po hiszpańskich górach w 40 stopniach na zewnątrz nie powoduje żadnych problemów.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Marcin30
Posty: 440
Rejestracja: 03 cze 2011, 9:52
Lokalizacja: Białystok

05 maja 2014, 11:37

Chyba będę musiał odwiedzić Doktora K w takim razie.
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

16 maja 2014, 21:26

majkel pisze:
Marcin30 pisze:Chłodzenie jest do bani. Fabryczna chłodnica oleju nie wyrabia. Konieczna jest wydajniejsza chłodnica wody, np. Koyo Hyper Racing i nowa chłodnica oleju, coś w deseń projektu FM.

Nie wyrabia Ci się chłodzenie a Fajfowi się seryjna chłodnica oleju wyrabia ? To raczej oznacza że coś jest zrypane w tym co jest, albo koncepcyjnie albo wykonaniem. I niekoniecznie
ścieżka "wymieniajmy na większe i większe" ma sens. PMcompowi też się nie wyrabiało i się gotował. Po zrobieniu porządku w tym co miał okazało się, że napizganie na pełnym bucie po hiszpańskich górach w 40 stopniach na zewnątrz nie powoduje żadnych problemów.

Po
eM



Dokładnie i nie inaczej 8-)
Dr K ręce które leczą :kciuk:
Rules are made to be broken
ODPOWIEDZ