pmcomp pisze:BTW moje seryjne staby (przód i tył), które w NBFL są grubsze niż w NB są do sprzedania
Z tego co mi wiadomo są dokładnie takie same, a nie grubsze
gwinty i inne elementy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wroniasty pisze:pmcomp pisze:BTW moje seryjne staby (przód i tył), które w NBFL są grubsze niż w NB są do sprzedania
Z tego co mi wiadomo są dokładnie takie same, a nie grubsze
dmk pisze:Wroniasty pisze:pmcomp pisze:BTW moje seryjne staby (przód i tył), które w NBFL są grubsze niż w NB są do sprzedania
Z tego co mi wiadomo są dokładnie takie same, a nie grubsze
+1, nie są grubsze
autopaga pisze:Testował ktoś bilsteiny b4?
autopaga pisze:Jest spora różnica cenowa pomiędzy b4 a b6.
autopaga pisze:a sprężyny będę miał robione na warsztacie odpowiednie.
pmcomp pisze:Nawet przy hard suspension?
Kurak pisze:Sprawdziłem sobie amory w mojej taczce i jest 70% sprawnosci.
Kurak pisze:Obecnie są OEM amortyzatory + H&R -30/-30.
Kurak pisze:Autem jeździ się jak taczką.
Kurak pisze:to jak poprawić komfort?
Qbatron pisze:Czy geometria po zmianie zawieszenia jest naprawde potrzebna?
Qbatron pisze:Powiedzcie mi w ogole w jaki sposob jedno zawieszenie jest lepsze od drugiego? Pytam serio bo rozumiem ze miedzy najtanszym gwintem z regulacja twardosci a dobrym zawiasem jest przepasc, ale skad ona sie bierze? bo teoretycznie... Wysokosc - jakikolwiek gwint i jest nisko, a przeciez chodzi o wysokosc srodka ciezkosci. Twardosc - skoro im twardsze tym lepsze to moze na tor najlepiej zaspawac
Szczupak pisze:a co do pytania "po co gwint" - czy nie jest najlepiej mieć wystrojony gwint "do jazdy" (zakładam, że nisko), a do tego móc podnieść na kiepskie drogi, czy na zimę, bądź spuścić na glebę - wszak są to momenty, w których nas aż tak bardzo nie interesuje jakość tłumienia?
jubilat pisze:odsmażę kotleta... krótko i na temat intereści mnie gwint do NA za maks 4 tyś pln ewentualnie plus minus pare zł ktoś coś poleca co jest do kupienia. smigam na b6+ eibachu jest genialnie ale do tej genialności zmienił bym jeszcze chętnie wysokość
szymek pisze:Nie jestem pewien, czy pytam w dobrym dziale forum (jeśli nie, to proszę o przeniesienie posta)
Mam silną potrzebę obniżenia autka o jakieś 35 do 40 mm
Czy miał już ktoś doczynienia z takimi sprężynami:
http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obnizajace-mazda-mx-5-1998-fk-i3448137120.html
lub takie: (chyba to samo co powyżej)
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-mazda-mx-5-mx5-nb-kpl-germany-i3457353933.html
lub takie:
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-sparco-mazda-mx-5-mx5-nc1-i3450835563.html (te są do NC, ja szukam do NB)
ree pisze:szymek pisze:Nie jestem pewien, czy pytam w dobrym dziale forum (jeśli nie, to proszę o przeniesienie posta)
Mam silną potrzebę obniżenia autka o jakieś 35 do 40 mm
Czy miał już ktoś doczynienia z takimi sprężynami:
http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obnizajace-mazda-mx-5-1998-fk-i3448137120.html
lub takie: (chyba to samo co powyżej)
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-mazda-mx-5-mx5-nb-kpl-germany-i3457353933.html
lub takie:
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-sparco-mazda-mx-5-mx5-nc1-i3450835563.html (te są do NC, ja szukam do NB)
Sparco do NB były polecane jako tanie i dobre, robi je z tego co pamiętam Apex.