Strojenie

Pytania rózne dotyczące sterowania

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

29 maja 2011, 11:33

Mam prośbe do włascicieli ms-ów, zrobcie taki test:

Auto od zimnego nagrzewamy do temp roboczej pow. 80st - woda
Po nagrzaniu i wyłączeniu się korekty WUE obserwujemy AFR na wolnych obrotach oraz temperaturę w dolocie.

Zapiszcie AFR dla temperatur w dolocie: 20,30,40,50 stopni.
Wyniki mogą być zaskakujące :)

Podzielcie się wynikami na forum
Fuksja i Turkus :)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

29 maja 2011, 11:41

demol pisze:Zapiszcie AFR dla temperatur w dolocie: 20,30,40,50 stopni.
Wyniki mogą być zaskakujące :)

Wyniki będą ciężko porównywalne, bo (rave,yanik,irakleo,rafałw) = MS1 w różnym sofcie, a Sluba może sobie afra z sufitu jedynie przeczytać, zresztą nie ma sterowanie SD więc o kant stołu wynik...
Zostajemy tylko my dwaj, ewentualnie jeszcze Sims i niedługo Krzysiek :mrgreen:
Przejrzałem z grubsza źródła, da się dojść do algorytmu tej korekty, tyle że wygodniej z wersji 2.1 bo kod wtrysku sekwencyjnego mocno zaciemnia obraz.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

29 maja 2011, 12:51

demol pisze:temperaturę w dolocie.

Zapiszcie AFR dla temperatur w dolocie: 20,30,40,50 stopni.
Wyniki mogą być zaskakujące :)

Podzielcie się wynikami na forum

skoro to takie ciekawe - podziel się swoimi wynikami jako pierwszy :mrgreen:
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

29 maja 2011, 14:22

irakleo pisze:skoro to takie ciekawe - podziel się swoimi wynikami jako pierwszy


U mnie AFR jedzie od 14.3 do prawie 17, zmniejszylem agresję wbudowanej korekty (ale moge tylko o 50%), i tunuje obecnie krzywą kompensacyjną tej wbudowanej korekty. Wiem ze w MS1 tez były takie problemy
Fuksja i Turkus :)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

22 sie 2011, 18:42

Co sądzicie o pełnej wersji Tuner Studio MS ?
http://www.efianalytics.com/TunerStudio/
krzych31 chwali sobie pełną wersję która podczas jazdy "sama stroi" MS-a :grin:
licencja do instalacji na trzech kompach to koszt 50 USD - może znajdą się chętni z którymi podzieliłbym koszta zakupu :wink:
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

22 sie 2011, 18:59

irakleo pisze:rzych31 chwali sobie pełną wersję która podczas jazdy "sama stroi" MS-a :grin:

Moduł wbudowany w pełną wersję nie jest zbyt precyzyjny i działa dość mało statystycznie, bardziej punktowo. Porównywaliśmy efekty jego algorytmów z innymi "offlinowymi" narzedziami i z własnymi formuami do przetwarzania w excelu, szału nie robi.
Poza tym modyfikujesz jedynie mapy paliwowe, nie ma nic do obsługi map zapłonowych.
krzych pewnie nie widział innych narzędzi o efektów jakie one dają.
Poza tym osobiście jestem wrogiem narzędzi modyfikujących na biegu konfigurację, bez analizy "głową" proponowanych przez narzedzie zmian. Demol się już przekonał co się może wydarzyć, wysłało mu całe oprogramowanie w kosmos i musieliśmy mu z Mcdonalda w częstochowie przysyłać nowy firmware, bo kwitł na chodniku unieruchomiony :mrgreen:

Jeśli chcesz wydać nieduże pieniądze a nie masz własnych formuł do obróbki logów, to bardziej polecam płatną wersje megalogviewera tej samej firmy co tunerstudio.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

01 lut 2012, 21:26

edit: teraz patrze a jest temat podłączanie ecumajstra do NB, w sumie do NA chyba nie ma tematu..

powiedzmy że to ten temat, jeżeli jest lepszy to proszę mod-a o korektę miejsca a za nie dopatrzenie przepraszam.

no to mam 1 problem przy podpinaniu det3, zasadniczo wszystko mi się układa w całość, zlokalizowałem sobie wszystkie kabelki na schemacie,
wszystko mam wszystkie symbole tylko szukac teraz konkretnych kabelkow w ECU...
ale:

jak to jest z tym położeniem wału, det ma 1 wejście, 1 wyjście, a w schemacie mam 2 sygnały z polozenia (2e i 2g) ktory do deta (no i ktory dostanie zaraz ecu " po decie") i dlaczego taki wybór, no i jak dobrze rozumiem co teraz z cofaniem zapłonu? 1 sygnał oszukamy a pozostały?


dzięki za pomoc!
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

02 lut 2012, 18:42

Według schematu do czujnika położenia w NA 94 podłączone są cztery przewody:

black (przewód masowy)
white/red (zasilanie)
yellow/blue (2g)
white (2e)

Nie mam szczerze pojęcia, który z przewodów (2g czy 2e) wyrzuca sygnał położenia (czy oba?) - majkel_c może będzie potrafił odpowiedzieć na to pytanie.

W dużym skrócie trzeba się dowiedzieć, który przewód należy przepiąć przez EM'a by móc opóźnić zapłon. Problem pojawi się kiedy będą tam dwa sygnały, które trzeba by opóźniać równocześnie - EM tego nie potrafi.

W takim wypadku mógłbyś ustawić zapłon bazowy na 6 stopni zamiast 10 i śmigać na 0,6-0,8bara spokojnie na paliwie 98 ;)

Ewentualnie skorzystać z jakiejś innej elektroniki dodatkowo, która by to potrafiła. Na przykład z jakiegoś wariatora zapłonu do instalacji gazowych....
110@???KM
134@???Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

02 lut 2012, 19:23

Mayk pisze:Nie mam szczerze pojęcia, który z przewodów (2g czy 2e) wyrzuca sygnał położenia (czy oba?) - majkel_c może będzie potrafił odpowiedzieć na to pytanie.

Zaraz Wam powiem co jest na którym. Co do zasady to są 2 niezależne sygnały, jeden jest odpowiednikiem czujnika prędkości obrotowej (czujnik położenia wału z NB) a drugi fazy (czujnika położenia wałka z NB). Obsługa tego przez wspólny układ detektora to po prostu taka specyfika realizacji czujnika.

EDIT:
Na 2E powinieneś mieć CKP (sygnał położenia wału/obrotów, szary lub biały) na 2G CMP (czujnik położenia wałka, niebieski lub fioletowy).

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

02 lut 2012, 22:37

Czyli analogicznie do NB przesunięcie sygnału z 2e powinno wpływać bezpośrednio na kąt wyprzedzenia zapłonu :)

grzes, tnij 2e i podłączaj do EM'a, dorzuć do tego pullupa tak jak Ci pisałem na pw i powinno pięknie śmigać.

Pozdrawiam :)
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

03 lut 2012, 16:01

dziękuję Panowie, do temat wrócę niestety dopiero za tydzień;) ale dobrze już wiedzieć wszystko i tylko się wlutować.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

03 mar 2012, 17:19

Panowie jeszcze jedna rzecz:
ma ktoś schematy wtyczek ECU do Na BP istotne jest: 94' i 95', takie ale w której dokładnie jest wskazane który pin to jaki przewód, "liste" mam z schematów el. z symbolami przewodów ale "pinologii" wtyczki niestety tam nie widzę.



póki co mam coś takiego, z książki dla 323 BG z BP jest schemat z opisem, ale na ile to się pokrywa z moją NA licho wie skoro moje kabelki średnio pasują do schematów el. i odpowiednich kolorów jakie powinny mieć.
Załączniki
WTYCZKA.jpg
wtyczka ecu BP (323 BG 94')
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

04 mar 2012, 10:13

demol pisze:Auto od zimnego nagrzewamy do temp roboczej pow. 80st - woda
Po nagrzaniu i wyłączeniu się korekty WUE obserwujemy AFR na wolnych obrotach oraz temperaturę w dolocie.


demol pisze:U mnie AFR jedzie od 14.3 do prawie 17, zmniejszylem agresję wbudowanej korekty (ale moge tylko o 50%), i tunuje obecnie krzywą kompensacyjną tej wbudowanej korekty. Wiem ze w MS1 tez były takie problemy


Doszedłeś do tego co powodowało takie zubożenie mieszanki przy wzroście temperatury w dolocie?

Co ciekawe u mnie występuje dokładnie takie same zjawisko. Pisałem z Jadźwinem i zarzekał się, że nie ma opcji by winą była nieodpowiednia korekta po IAT.
Ostatnio myślałem nawet, że przesuwający się zapłon może to powodować (gdzieś na miataturbo czytałem, że dość mocno zmienia się kąt wyprzedzenia zapłony względem temperatury w dolocie jeśli chodzi o seryjne ECU) ale jeszcze tego nie sprawdziłem...

Także mimo, że mam EM'a to i to problemy widać podobne jak w MS'ie ;)
110@???KM
134@???Nm
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

04 mar 2012, 10:36

grzes pisze:ma ktoś schematy wtyczek ECU do Na BP istotne jest: 94' i 95',

Twoje gniazdo w komputerze ma 2,3 czy 4 "sekcje" ?
Mayk pisze:co powodowało takie zubożenie mieszanki przy wzroście temperatury w dolocie?

Taki sobie algorytm wymyślili i nikomu się od tej pory nie chciało go zmienić.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

04 mar 2012, 13:50

majkel_c, jak na rysunku: dwa wtyki, dwu- rzędowe.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Gunner
Posty: 246
Rejestracja: 30 paź 2009, 5:38
Model: NC FL2
Lokalizacja: Gdynia

09 mar 2012, 4:52

Z racji popelnionych modow mam pytania.
1 Czym na dzisiejszy dzien najlepiej wystroic NBFLa ?
2 Jak juz ,to gdzie tym sie zajma tak jak nalezy?
Jest - NCFL2 2.0 White Pearl
Była Mazda NBFL Memories Turbo 220 hp
Mazda 626 2.5
Mazda 323 1.5 GT 81

Życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

28 kwie 2012, 17:54

Z innej beczki. bov zmienil miejsce i teraz jest przed przepustnica. Przy okazji zmienilo sie lekko podlaczenie cisnienia do bov/wskaznika. Przedtem pyl podpiety z krocca za przepustnica teraz jest wpiety zaraz po turbinie. Pierwsze testy bardzo pozytywnie jednak jest male ale pomimo ze fabrycznie wastegate z IHI zrzuca przy 0.55 teraz max. Boost na wskazniku pokazal mi sie 0,8 :shock: :?:
Druga sprawa nie koniecznie powiazana to czasami miedzy 2k-3k obrotow odcina wtryski? Mial ktos podobny objaw na swini. Jutro zrobie wieksza trase i moze zrzuce logi ale jak ktos ma jakies podejzenia to pisac. :mrgreen:
AWD + RWD = ;D
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 kwie 2012, 18:01

OldTomFrost pisze:Przedtem pyl podpiety z krocca za przepustnica teraz jest wpiety zaraz po turbinie. Pierwsze testy bardzo pozytywnie jednak jest male ale pomimo ze fabrycznie wastegate z IHI zrzuca przy 0.55 teraz max. Boost na wskazniku pokazal mi sie 0,8 :shock: :?:

A co mówi mapsensor ?
Przepnij wskaźnik do dedykowanego połączenia w jakikolwiek króciec w kolektor, za przepustnicę. I do tego samego króćca podłącz mapsensor świni. Wtedy zobacz. Natomiast obawiam się że to 0,8 bara to wcale nie musi być błędny pomiar :mrgreen:

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

28 kwie 2012, 18:11

Oops wieze ze machnalem sie w wyborze topicu. Prosze o przeniesienie do tematu strojenie :oops:

Dupohamownia mowi mi raczej ze tego 0.8 to nie czuc ale nie ogarniam jak westegate otwiera sie pozniej o to 0,3. mapsensor ma cisnienie pobrane z kolektora.
AWD + RWD = ;D
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

02 maja 2012, 8:01

Wrzuci ktos wskazania AFR? Im szerszy zakres tym lepiej, pls?
AWD + RWD = ;D
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

02 maja 2012, 13:51

OldTomFrost pisze:Wrzuci ktos wskazania AFR? Im szerszy zakres tym lepiej, pls?

Tzn w jakim sensie ? jakieś wyniki pomiarów AFR w zależności od obrotów/doładowania, czy jak ?

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
OldTomFrost
Posty: 631
Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
Lokalizacja: Kraków i okolice

02 maja 2012, 14:50

majkel_c pisze:Tzn w jakim sensie ? jakieś wyniki pomiarów AFR w zależności od obrotów/doładowania, czy jak ?


Dokladnie cos takiego, tak z ciekawosci chcialem porownac.
AWD + RWD = ;D
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

03 maja 2012, 13:48

OldTomFrost pisze:Dokladnie cos takiego, tak z ciekawosci chcialem porownac.

Wrzucę Ci na PW coś dobrze sprawdzonego.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

28 maja 2012, 22:02

Halo Panowie, pytanie moje takie, ma ktoś może, czy może się podzielić, jakąś "dobrą" sprawdzoną mapą dla Bp 1.8? Najlepiej zbliżoną gratami do mojej... a tutaj na start chyba najważniejsze wtryski, kto jest najbliżej 440ccm i podzieli się mapą? Potrzebuję coś "porównawczego" mam mało w tym doświadczenia, a głód obeznania raz dwa bardzo duży;)
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

14 sie 2012, 11:35

Witaj, troszkę późno to piszę, lecz nie jestem ostatnio na bieżąco, odezwij się do "snafu", ogarniał wtryski od rx-8 440cc dmuchawkę porównywalną z gt25, doładowanie jakieś 0,5 bar i także stroi to ECU Master DET III w fuel implant

pozdrawiam
Człowiek uczy się całe życie i jeden dzień dłużej...
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

15 sie 2012, 14:06

ja już mapę sobie "zbudowałem", miatka pali jeździ, teraz pieszczę wykres i hamownia;)
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
mopek
Posty: 170
Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
Lokalizacja: Ostrzeszów

19 sie 2012, 20:06

A to powodzenia i konkretnych efektów. Ja zrobiłem pierwszy 1000km i poza niedomaganiem jednego wentylatora na chłodnicy (na szczęście mam dwa), efektów ubocznych brak
Człowiek uczy się całe życie i jeden dzień dłużej...
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

29 sie 2012, 19:45

pytanko do tych strojących w det-cie:
kto z was jeździ w fuel implant, i jak ma wpięte wtryski, 2+2 czy 4 w 1.
ktoś jeździ na konwersji MAF-> MAP?
a kto emuluje przepływke ?

jestem ciekaw czy ktoś porównywał wyniki?
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

29 sie 2012, 19:51

Jeszcze świnia, ale docelowo 4w1.

O powtarzalności korekty rozmawiałem ostatnio z właścicielem 500-konnej Supry i są takie same, jak u mnie - nie większe niż 0.5 wartości AFR (zapewne wynikające z interpolacji).
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
tekkenfan
Posty: 265
Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
Model: Inny
Wersja: 500+
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 sie 2012, 22:00

Ja jeżdżę na FI, MAF->MAP, wtryski 2+2, (czyli mniej więcej jak seryjnie) chociaż zastanawiam się nad przejściem na sterowanie wszystkimi wtryskami z jednego wyjścia ale nie wiem czy wtedy silnik nie będzie za mocno zalewany paliwem.
aha no i co prawda nie miata ale silnik BP,
ODPOWIEDZ