
1. Silnik czasem przerywa tzn gdy jest ciepły i np jadę 60 km/h trzymając gaz na stałym poziomie auto szarpnie (tak jakby brakło mu paliwa) a potem jedzie znowu elegancko. Nie jest to długie (w czasie) szarpnięcie. Czy to może być wina kabli i świec (przepięcie)?
2. Silnik w zakresie 1000-1300 obr buczy tzn gdy dodamy mu gazu i puscimy to schodząc z obrotów występuje taki metaliczny pisk (coś jakby jakies koło albo łożysko). Mechanik wstępnie stweirdził że może to być koło od pompy wspomagania ale wolęwczesniej sięwas zapytać.
3. Auto szybko się grzeje tzn silnik szybko staje się gorący. Nie przegrzewa się, trzyma temperaturę roboczą (chyba ok 90 st. - delikatnie na prawo od środka wskaźnika). Dmuchawy włączają się gdy trzeba alegancko, więc pytam czy mx-5 po prostu tak mają że szybko łapią ciepło?
4. Gdy auto stoi na wolnych obr. (np na światłach) i wcisnę mu sprzędło, obroty spadają do 700-600 po czym znowu wracają do 900. Znajomy wspomniał mi że to normalne bo wtedy silnik jest obciążony bo wypinamy skrzynię i pobiera więcej prądu, dlatego obr. spadaj. Czy to prawda czy to coś innego?
Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi bo tylko te drobiazgi dzielą mnie od bezstresowej jazdy mazdziochą:)