Do nb? F80111303
To jest numer części, otwórz pierwszy lepszy katalog (skf,ntn,timken) I wybierz sobie co Ci pasuje
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
A coś takiego jak holenderski Color Matic 369209, bezbarwny, odporny na temp do 150C?mutra pisze:Dinitrol
Gumy dyfra. Sprawdź też luz na półosiachlogimen pisze: ↑20 wrz 2021, 11:52Znowu ja
Mam pytanko.
Jak poznać, że coś jest nie tak z półosiami, LSD, wałem napędowym ?
Od miesiąca mam NB 10th i moją uwagę zwróciło dziwne zachowanie podczas cofania na skręconych kołach. Z tyłu dochodzą dźwięki podobne do lekkiego stukania/podskakiwania, nie wiem jak to opisać.
Czasami przy dynamicznym starcie słychać z tyłu jedno głuche stuknięcie (podpora wału ?).
Zastanawiam się czy wszystko ok z moim napędem, dyfer/wał/półosie.
Miałem kiedyś 10th i w niej takie dźwięki nie występowały.
Jakieś sugestie ?
Zapytałem w R&D ZF (dawne TRW) w Częstochowie. Jak jest 'crash data' to ECU nawet nie testuje poduszek, jakby ich nie było, możesz jeździć.luki_92_92 pisze:Pytanie techniczne dotyczące systemu poduszek powietrznych oraz pasów bezpieczeństwa: czy jeśli wymienię wystrzeone airbagi oraz pasy na sprawne, ale nie zresetuję crash data w sterowniku, mogę bezpiecznie odpalić samochód i nim jeździć, czy istnieje ryzyko, że po przekręceniu kluczyka na zapłon informacja o stłuczce w sterowniku może odpalić ładunki i znów będę musiał wymieniać te elementy?
Pytanie stąd, że chciałbym jechać na działkę i na spokojnie sobie to powymieniać, jednak muszę stamtąd jakoś potem wrócić a gościa od sterowników mam niedaleko miejsca zamieszkania.
Tudzież w drugą stronę, czy jeśli zresetuje mi crash data a jeszcze nie będą powymieniane te elementy to czy błąd w crash data znów się zarejestruje i całe resetowanie sterownika systemu będzie na marne?
Dzięki z góry za info
Dzięki.mutra pisze:Gumy dyfra. Sprawdź też luz na półosiachlogimen pisze: ↑20 wrz 2021, 11:52Znowu ja
Mam pytanko.
Jak poznać, że coś jest nie tak z półosiami, LSD, wałem napędowym ?
Od miesiąca mam NB 10th i moją uwagę zwróciło dziwne zachowanie podczas cofania na skręconych kołach. Z tyłu dochodzą dźwięki podobne do lekkiego stukania/podskakiwania, nie wiem jak to opisać.
Czasami przy dynamicznym starcie słychać z tyłu jedno głuche stuknięcie (podpora wału ?).
Zastanawiam się czy wszystko ok z moim napędem, dyfer/wał/półosie.
Miałem kiedyś 10th i w niej takie dźwięki nie występowały.
Jakieś sugestie ?
Jeszcze się za to nie zabrałem, ale drugą poduchę mam w domu. Nie widzę tu nic takiego
Wtyczki to pierwsze co sprawdziłem. Są ładne czyste. Obecnie wypiąłem ją i podniosłem silniczek całkiem do góry żebym w ogóle mógł jeździć. Kontrolka na desce zgasła po odłączeniu silniczka więc chyba czeka mnie demontaż i regeneracja mechanizmu silniczkaAlex pisze: ↑10 paź 2021, 11:50zaczalbym od sprawdzenia wtyczki do silniczka, czy nie widac zasniedzialych stykow itd. Tylko ostroznie, najlepiej aku odlaczyc, by sobie krzywdy nie zrobic. Jesli tam bedzie ok to chyba zostaje wymontowac mechanizm i zajrzec do srodka. Jest to konstrukcja podobna do silniczkow wycieraczek, w srodku oprocz przekladni sa styki i diody
tu ktos sie z tym bawil
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=63608