To chłodnica od wersji z automatem, możesz tam podpiąć węże z olejem jak upalasz auto a jak nie to kup dwie zaślepki do węży podciśnienia i po problemieGrabol pisze: ↑07 lip 2021, 15:26Kolor zielono-brązowy tak więc zakupiłem Nissena i tu zonk.
Niby wszystko tak jak u mnie poza dziwnymi otworami na dole. Wie ktoś co to może być i do czego? jak to zaślepić?
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
wrzuć kanapkę pod filtr oleju, puść przewody do chłodnicy i będziesz miał dodatkowe chłodzenie oleju
świetna sprawa
coś takiego, nie wiem czy to konkretne pasujeGrabol pisze:A ta kanapka pod filtr oleju to co to? Poratujesz linkiem? Dzięki.
https://fmic.pl/tuningowy-uklad-chlodze ... dnica.html
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Mazda ma gwint filtra M20x1.5 jakby co, jest taki gwint do wyboru w podlinkowanej podkładce. Pytanie czy nie trzeba jakiejś zwężki bo niewiadomo na jakie ciśnienie ten zbiornik jest przewidziany
- ZetoBot
- Donator
- Posty: 99
- Rejestracja: 10 sty 2021, 22:24
- Model: NA
- Wersja: Classic Red
- Lokalizacja: Radomsko
Ja bym się bardziej martwił chłodzeniem. Trzeba zauważyć że ta kanapka nie ma termostatu wybudowanego więc auto będzie się dłużej rozgrzewało i ponadto przy szybkiej jeździe na autostradzie olej będzie miał za niska temperaturę pracy. Ja bym polecał kupić taką z wbudowanym termostatem i wtedy będzie idealnie do jazdy normalnej i sportowej.
- andred
- Donator
- Posty: 217
- Rejestracja: 18 paź 2016, 20:01
- Model: NB FL
- Wersja: Memories
- Lokalizacja: Łódź
U mnie wszystko się wyjaśniło. Standard...... wysprzęglik do wymiany i wszystko działa. Na początki dolanie płynu i pompowanie pedałem sprzęgła na trochę poprawiło sytuację ale przyczyna nie została w ten sposób usunięta. Dopiero wymiana wysprzeglika załatwiła sprawę.PKort pisze: ↑28 cze 2021, 14:39U mnie (w NC) przyczyna leżała w uchwycie pedału sprzęgła: pękł z jednej strony, przez co pedał sprzęgła przy naciskaniu przesuwał się w innej płaszczyźnie, niż powinien. Przez to pompka sprzęgła nie działała prawidłowo, sprzęgło nie było rozpięte przy zmianie biegów.andred pisze: ↑21 cze 2021, 9:52PROBLEM Z BIEGAMI. Wczoraj przejechałem mazdą 300 km bez problemu ale jak odstawiłem samochód to po dwóch godzinach nie moglem wrzucić żadnego biegu. Ledwo ledwo dwójkę ale potem to już żadnego. Ani do przodu, ani wstecznego. Ale tak jest na włączonym silniku. Jak wyłączę silnik to biegi jakoś wchodzą. Co to może być? Wysprzęglik czy jakiś inny problem?
Skończyło się na chałupniczej naprawie pedału i wymianie sprzęgła wraz z dociskiem oraz pompki. Nie polecam tej przygody nikomu, więc może warto sprawdzić, czy z samym pedałem też wszystko w porządku?
Dzięki za info i pozdrawiam
andred
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Tradycyjny automat ma 3 do 10 barów w zależności od obrotów. Powinno być ok. Nie wiem jakie dokładnie jest ciśnienie/przepływ w emixie ale kilka takich modyfikacji się przewija w internetach bez wzmianki o problemach
Szanowni.
Czy ktoś ma pojęcie co to za felga? Poprzedni właściciel twierdzi że drogie i fajne ale mam spore wątpliwości
Czy ktoś ma pojęcie co to za felga? Poprzedni właściciel twierdzi że drogie i fajne ale mam spore wątpliwości
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- Leeo
- Donator
- Posty: 1141
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 20:04
- Model: ND RF
- Wersja: ND2 SkyF Recaro
- Lokalizacja: Białystok/Augustów
Czy ktoś może przerabiał temat przeróbki foteli angielskich na europe w NCFL? Problemy ktore mam w glowie to: poduszki, isofix, regulacja wysokosci fotela, kostki do podgrzewania a bonusowo jak rozwiazac temat sterowania lusterkami przy boczkach bo chyba srodkowego skorzanego dekoru boczka nie da sie przelozyc na euro boczek. Pomozecie?
Burgundowa NCFL 21-22: viewtopic.php?f=22&t=32724
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
Mixed NB 18-21: viewtopic.php?f=22&t=27874
10th Anni 16-18: viewtopic.php?f=22&t=21404
- ZetoBot
- Donator
- Posty: 99
- Rejestracja: 10 sty 2021, 22:24
- Model: NA
- Wersja: Classic Red
- Lokalizacja: Radomsko
Mam pytanie odnośnie wody w bagażniku. Zaraz po umyciu samochodu na myjni bezdotykowej w bagażniku a dokładnie tylko w środkowym zagłębieniu blisko zamka bagażnika zbiera mi się woda, ale bardzo mała ilość. Dodam że uszczelki tylnych świateł mam założone nowe. Wcześniej po myciu było o wiele więcej.
Czy jest możliwość żeby woda wlatywała w innym miejscu? Czy może muszę poprawić uszczelkę dodając silikon lub coś podobnego?
Czy jest możliwość żeby woda wlatywała w innym miejscu? Czy może muszę poprawić uszczelkę dodając silikon lub coś podobnego?
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Uszczelka bagażnika, uszczelki pod śrubami do mocowania hardtopa i rynna dachu.ZetoBot pisze: ↑22 lip 2021, 16:13Mam pytanie odnośnie wody w bagażniku. Zaraz po umyciu samochodu na myjni bezdotykowej w bagażniku a dokładnie tylko w środkowym zagłębieniu blisko zamka bagażnika zbiera mi się woda, ale bardzo mała ilość. Dodam że uszczelki tylnych świateł mam założone nowe. Wcześniej po myciu było o wiele więcej.
Czy jest możliwość żeby woda wlatywała w innym miejscu? Czy może muszę poprawić uszczelkę dodając silikon lub coś podobnego?
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 723
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Potrzebuje szybkiej odpowiedźi (chyba bardzo łatwe pytanie)
Jestem na finiszu podłączania świateł dziennych i kabel po ACC jest taki :
Po coś to jest takie ?
Nie wchodzi to w bezpieczniki (chyba że czegoś nie rozumiem ? ) Po mojemu trzeba to uciąć i normalnie kabel przycisnąć do bezpiecznika i będzie banglać ?
Drugie pytanie - jak odłączyć spryskiwacze reflektorów w ncfl?
Jestem na finiszu podłączania świateł dziennych i kabel po ACC jest taki :
Po coś to jest takie ?
Nie wchodzi to w bezpieczniki (chyba że czegoś nie rozumiem ? ) Po mojemu trzeba to uciąć i normalnie kabel przycisnąć do bezpiecznika i będzie banglać ?
Drugie pytanie - jak odłączyć spryskiwacze reflektorów w ncfl?
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
- monkahead
- Donator
- Posty: 1385
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Mam zamiar używać NC zimą, a w sierpniu chciałbym zrobić konserwację podwozia oraz profili zamkniętych. Jaki preparat na bazie wosku polecacie?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- monkahead
- Donator
- Posty: 1385
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki, nie sprecyzowałem, że interesuje mnie tylko przezroczysty środek, najlepiej na bazie wosku.mutra pisze:Dinitrol
Acf50 (trochę drogawy ale włazi w każdą szczelinę)
Chciałbym zakonserwować nadkola przód, tył, profile zamknięte w progach i częściowo podwozie, bo widzę że jest tam sporo ori "baranka" i dużo części jest wykonanych z aluminium. Coś jeszcze psiknąć?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dinitrol jest przezroczysty. Acf50 w butelce jest ciemnofioletowy ale po nałożeniu zostawia ledwo widoczny różowy film - zapycha w ciągu kilku dni.monkahead pisze: ↑30 lip 2021, 13:04Dzięki, nie sprecyzowałem, że interesuje mnie tylko przezroczysty środek, najlepiej na bazie wosku.mutra pisze:Dinitrol
Acf50 (trochę drogawy ale włazi w każdą szczelinę)
Chciałbym zakonserwować nadkola przód, tył, profile zamknięte w progach i częściowo podwozie, bo widzę że jest tam sporo ori "baranka" i dużo części jest wykonanych z aluminium. Coś jeszcze psiknąć?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Progi, drzwi od środka, klapę bagażnika
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 723
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
No i zaczęło się - deszczyk deszczyk dach złożony. Nic nie widać cofając (do tyłu ), radio 2 din nieco mi się gryzię - ale chyba nie ma wyboru. Ktoś korzysta z radia które ma opcje podłączenia bezprzewodowo kamery ? I jak to się spisuje.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Kiedyś złożyłem na molibdenowym i również działało jak należy
Cześć, wie ktoś może jak jest podłączona antena w NC? Poprzedni właściciel miał wsadzone radio 2din , a aktualnie jest oryginalne i nie łapie sygnału FM Myślałem, że to wina samej anteny i kupiłem używkę, bo tam podobno jest jakiś wzmacniacz sygnału(?), ale z oryginalnej anteny wychodzą trzy przewody(licząc, że antenowy to dwa) i domyślam się, że jeden to zasilanie. Podłączając to zasilanie na krótko do lampki w bagażniku nic się nie polepsza, czy ja coś robię źle? Gdzie jest oryginalnie to wszystko podłączone?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wg schematu jest wzmacniacz antenowy, prawdopodobnie zintegrowany w podstawie anteny, zasilany niebieskim kabelkiem z radia.Nild pisze: ↑03 sie 2021, 21:59Cześć, wie ktoś może jak jest podłączona antena w NC? Poprzedni właściciel miał wsadzone radio 2din , a aktualnie jest oryginalne i nie łapie sygnału FM Myślałem, że to wina samej anteny i kupiłem używkę, bo tam podobno jest jakiś wzmacniacz sygnału(?), ale z oryginalnej anteny wychodzą trzy przewody(licząc, że antenowy to dwa) i domyślam się, że jeden to zasilanie. Podłączając to zasilanie na krótko do lampki w bagażniku nic się nie polepsza, czy ja coś robię źle? Gdzie jest oryginalnie to wszystko podłączone?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Hej cześć, jakieś ogólnodostępne zamienniki łożyska koła zamachowego istnieją? Wiem ile kosztuje OEM, pytanie o zamiennik