Nie pociesz mnie to . Jeśli nie nasmaruję to będą jakieś negatywne konsekwencje czy tylko skrzypienie? Będą się szybciej zużywać lub cokolwiek innego?mutra pisze:Dużo, jak nie masz smarowniczek zamontowanych to trzeba będzie wysunąć poli z miejsca w którym jest zamocowane.polly pisze: ↑18 mar 2021, 11:21O widzisz, ja muszę nasmarować to cholerstwo u mnie. Dużo z tym pracy będzie? Strasznie mi skrzypią Poli. Nie wiem na czym było składane, ale już tego smaru tam nie ma.pirul pisze:Silikonowy jest bardzo lepki i ciężko go usunąć czy wypłukać wodą, zwykły smar się po prostu wyciśnie z tulejki po jakimś czasie i tworzywo zacznie skrzypieć, tylko o to chodzi.
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3662
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nic im nie będziepolly pisze: ↑18 mar 2021, 14:43Nie pociesz mnie to . Jeśli nie nasmaruję to będą jakieś negatywne konsekwencje czy tylko skrzypienie? Będą się szybciej zużywać lub cokolwiek innego?mutra pisze:Dużo, jak nie masz smarowniczek zamontowanych to trzeba będzie wysunąć poli z miejsca w którym jest zamocowane.
Dzięki, będę w takim razie spał spokojnie . W wolnej chwili będę smarował.mutra pisze:Nic im nie będziepolly pisze: ↑18 mar 2021, 14:43Nie pociesz mnie to . Jeśli nie nasmaruję to będą jakieś negatywne konsekwencje czy tylko skrzypienie? Będą się szybciej zużywać lub cokolwiek innego?mutra pisze: Dużo, jak nie masz smarowniczek zamontowanych to trzeba będzie wysunąć poli z miejsca w którym jest zamocowane.
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Co się stanie jak odpalę na chwilę silnik bez kolektora wydechowego celem sprawdzenia silnika po swapie? Nic się nie zapali nic nie wybuchnie? Kusi mnie żeby sprawdzić czy wszystko dobrze poskładałem, ale nie mam jeszcze nowego kolektora bo gdzieś zaginął w TNT w Wypędach.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Seryjnego kolektora nie możesz na chwilę włożyć?
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Szybko się go nie spodziewaj (jeśli w ogóle), ja od stycznia czekam. To nie jest wina agencji celnej tylko kwestia nieudolności fedexu. 3 interwencje w oddziale - nic nie dały. Reklamacja złożona - nawet mi nikt nie odpowiedział. Wysłali maila, że spodziewają się paczki i żeby uzupełnić deklaracje, a w załączniku zamiast moich papierów jakies listy przewozowe z Norwegii do Holandii. Parodia. Zamówiłem w międzyczasie drugi wydech u innego sprzedawcy, wysłał ups'em i już dawno paczkę mam w domu.
Załóż spór na ebayu. TNT używa tych samych numerów paczek kilkukrotnie, tracking pokaże Twoją paczkę w Wypędach. Kutasy tak się wycwanili, że codziennie aktualizują ostatnią linię więc najlepiej robić codziennie rano zrzuty ekranu i dopiero po tygodniu załączyć wszystkie sprzedającemu żeby udowodnić, że nic się z paczką nie dzieje. Wtedy powinieneś dostać zwrot kasy. A jak paczka kiedyś dotrze, no cóż, ich strata, Twój fart.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Zależy kiedy założysz spór. Jeśli jest po szacowanym terminie doręczenia to powinni szybko wypłacić. Mają od tego odpowiednie ubezpieczenie. Ja czekałem może dwa dni. No ale byłem w stałym kontakcie, sprzedający ze swojej strony też się upominał w tnt i nic nie wskórał, zapewniał tylko, że "status się zmienił, niedługo dostaniesz paczkę". Dopiero kiedy wysłałem 7 screenów trackingu z tym samym updatem dzień po dniu, odesłali kasę nawet nie odpowiadając na wiadomość.
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Termin upłynął 2 marca, od poniedziałku robie screeny tak jak radzisz i jeżeli tnt nie ogarnie do końca tygodnia mojego zamówienia zakładam spór ze sprzedawcą. To chyba jedyne wyjście.
Póki co dzięki:)
Póki co dzięki:)
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
Oddaję zaciski w piaskowanie i chce zakupić zestawy naprawcze do big brake. Czy te aukcje posiadają odpowiednie zestawy?
Oś tył, średnica tłoczka 35mm: https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 0033867539
Oś przód, średnia 54mm: https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 0033940475
//EDIT: Ten komplet pasuje rozmiarami.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Oś tył, średnica tłoczka 35mm: https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 0033867539
Oś przód, średnia 54mm: https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 0033940475
//EDIT: Ten komplet pasuje rozmiarami.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ja polecam zapytać sie Lucas_Z czy nie ma jakieś dobrej używki
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
albo cabriopietryga
albo Marek Wytrykus na fb, acz nie wiem czy robi szmaty czy tylko winyle
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Czy ktoś w swoim NBFL 1.8 zakładał może tarczę sprzęgła od MX-6 GE 2.0 115KM? Pasuje P&P? Jakieś różnice w jeździe?
Pytanie jeszcze o większą pompę hamulcową. Mam NA z przedlifta więc zakładam, że mam jeszcze small brake. Wrzucam teraz BBK więc wypadałoby też zmienić pompę wraz z serwo na większą. Z tego co widzę to mocowanie serwo wchodzi pod deskę w kabinie. Czy jest tam jakiś łatwy dostęp czy trzeba się przygotować na zdjęcie dechy by to wymienić?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Pytanie jeszcze o większą pompę hamulcową. Mam NA z przedlifta więc zakładam, że mam jeszcze small brake. Wrzucam teraz BBK więc wypadałoby też zmienić pompę wraz z serwo na większą. Z tego co widzę to mocowanie serwo wchodzi pod deskę w kabinie. Czy jest tam jakiś łatwy dostęp czy trzeba się przygotować na zdjęcie dechy by to wymienić?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Hej!
Jakiego rodzaju bezpieczniki są w NA? Znalazłem w sumie 3 rodzaje i nie wiem który jest ok.
Jakiego rodzaju bezpieczniki są w NA? Znalazłem w sumie 3 rodzaje i nie wiem który jest ok.
- Alex
- Donator
- Posty: 4567
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Najkrótsza odpowiedź brzmi: różne, zależy gdzie. Są 2 skrzynki bezp, pod maska i w kabinie. W kabinie są bodaj te z lewej strony, pod maska inne
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Ja mam przedlift 1990. Zmieniłem small na BBK i nie zmieniałem serwo ani pompy i spokojnie daje radę. Hamuje dużo lepiej.Bless pisze:
Pytanie jeszcze o większą pompę hamulcową. Mam NA z przedlifta więc zakładam, że mam jeszcze small brake. Wrzucam teraz BBK więc wypadałoby też zmienić pompę wraz z serwo na większą.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem jaką masz sytuację ze sprzęgłem ale dobrym i tanim sposobem jest obicie używanej tarczy większą okładziną LUKa z domieszką aramidową, wytrzymuje turbo i inne cuda.Bless pisze: ↑27 mar 2021, 11:42Czy ktoś w swoim NBFL 1.8 zakładał może tarczę sprzęgła od MX-6 GE 2.0 115KM? Pasuje P&P? Jakieś różnice w jeździe?
Pytanie jeszcze o większą pompę hamulcową. Mam NA z przedlifta więc zakładam, że mam jeszcze small brake. Wrzucam teraz BBK więc wypadałoby też zmienić pompę wraz z serwo na większą. Z tego co widzę to mocowanie serwo wchodzi pod deskę w kabinie. Czy jest tam jakiś łatwy dostęp czy trzeba się przygotować na zdjęcie dechy by to wymienić?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Co do serwo - bez problemu wymienisz bez demontażu rzeczy wokół.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1378
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tabliczka znamionowa na drzwiach kierowcy pokazuje po 2 bary na każde koło. Koleś na wulkanizacji nabił mi 2.3 twierdząc że 2 to za mało na nasze drogi, opona 205/45/17 XL. OK, jeśli chodzi o dziury to się z nim zgodzę ale jak zużycie bieżnika? Zejść na 2.0?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Bieżnik przy 0.3 nie powinien się zużyć bardziej, ale dałbym 2.2 albo 2.1
Imo producent raczej wie lepiej co robi pakując tą dwójkę niż Stasiu z wulkanizacji walący wszystkie auta 2.3-2.5.
Poza tym przecież zbyt dużo powietrza w kołach to łatwiej odczuć wszystkie dziury, czyż nie? (jeździłem przez chwilkę na 2.5 w miatu. Kurcze jak to skakało)
Zrób 2.0 na zimbo i będzie git
Swoją drogą to strasznie ciekawy eksperyment. "Wyczajanie" optymalnego ciśnienia dla różnych opon... co tankowanie np. od 2.4 schodzić o 0.1 w dół na każdym kole.
Poza tym przecież zbyt dużo powietrza w kołach to łatwiej odczuć wszystkie dziury, czyż nie? (jeździłem przez chwilkę na 2.5 w miatu. Kurcze jak to skakało)
Zrób 2.0 na zimbo i będzie git
Swoją drogą to strasznie ciekawy eksperyment. "Wyczajanie" optymalnego ciśnienia dla różnych opon... co tankowanie np. od 2.4 schodzić o 0.1 w dół na każdym kole.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Powiem jak u mnie. Ten sam rozmiar.monkahead pisze: ↑29 mar 2021, 18:48Tabliczka znamionowa na drzwiach kierowcy pokazuje po 2 bary na każde koło. Koleś na wulkanizacji nabił mi 2.3 twierdząc że 2 to za mało na nasze drogi, opona 205/45/17 XL. OK, jeśli chodzi o dziury to się z nim zgodzę ale jak zużycie bieżnika? Zejść na 2.0?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jak ustawiłem 2,3 z tyłu to przy kilku stopniach tył uciekał kiedy chciał. Dwójka to jeszcze zrozumiem ale na trójce też.
Ustawiłem 2,0 i jest większa kontrola i spokój. ( eNCek po remapie )
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- niezalogowany
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
miata jest lekka, pewnie dlatego 2.0 wystarczy. Oprócz braku komfortu i niższej przyczepności dojdzie Ci jeszcze nierównomierne zużycie opony (środek vs boki) i szybciej pojedziesz do tego wulkanizatora nowe zakładać (może dlatego tak podbija?)
Panowie.
Pogoda piękna za oknem, top down na pewno cieszy tych których Mazdy mają aktualnie cztery koła
Dla tych którzy nie maja takiego komfortu zadanie z gwiazdką - czy to jest do odratowania czy mam szukać nowego wahacza?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pogoda piękna za oknem, top down na pewno cieszy tych których Mazdy mają aktualnie cztery koła
Dla tych którzy nie maja takiego komfortu zadanie z gwiazdką - czy to jest do odratowania czy mam szukać nowego wahacza?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk