rrutek pisze:Osobiście jeździłem na 185/60R15 i z perspektywy czasu nie byłem zadowolony. Raz, że opona wygląda brzydko na tak wysokim profilu, a dwa, że Miata zamienia się wtedy w ultra miękkie auto, co zabiera sporo z precyzji prowadzenia, chociaż to można traktować dwojako, bo być może niektórym pasuje takie podniesienie komfortu.
A i weź pod uwagę wysoki procent błędu wskazań prędkościomierza przy balonach typu 195/60 195/65 (ten drugi w ogóle nie wiem, czy wejdzie bez obcierania).
wszystko zalezy od zawieszenia
u mnie nie czuje jakos nic miekkiego i jestem bardzo zadowolony z tego rozmiaru - mysle, ze juz nie powroce do ori
wskazania gpsa sugeruja, ze licznik nadal zawyza - na dodatek wskazania wyswietlaczy predkosci rowniez pokazuja mniejsza liczbe niz licznik
195/65r15 nie wejdzie bez metaloplastyki
195/60r15 mial chyba agent kiedys i juz jest dosyc duze kolo, ktore wygladalo u niego na styk - wg mnie w nbflu moze obcierac - pewnie tez wiele zalezy od felgi
Johnson pisze:Też chyba ostatecznie wezmę 195/55R15. O ile jakieś dostane, używek za wiele nie widziałem na allegro i olx. Miałem przez chwilę letnie w tym rozmiarze i wizualnie było naprawdę ok.
chcesz do mazdy kupic uzywane zimowki? ja bym sie bal
moze jednak rozwazysz 185/60? pewnie jest tansza (na pewno byla tansza niz 195/50) - zlotowicze mini kotliny, ktora byla chyba w lipcu moga potwierdzic, ze te 10mm nie robi duzej roznicy w szerokosci i nawet pomimo upalow zimowki dobrze trzymaly