[połączony] klocki i tarcze hamulcowe do MX-5
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Podrzucam, bo znalazłem Zimmermany Coat Z w chyba niezłej cenie na tył do BB - za 105 złotych, może komuś się przyda:
https://hamulcesklep.pl/o/370.3086.20
https://hamulcesklep.pl/o/370.3086.20
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- irekJ
- Donator
- Posty: 2641
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
szy pisze:napisz maila na adres wskazany na tej stronie, powołaj się na forum a dostaniesz jeszcze lepszą cenę
Potwierdzam, najlepiej pytać od razu o pana Adama. Mi zapodał bezkonkurencyjne ceny i do tego można było merytorycznie podyskutować i popytać co do czego.
wie ktos czy tarcze TRW na tył 250mm maja powłokę antykorozyjna ? jedne strony podja że "powierzchnia: Lakierowana"
inne nie podaja ma ktoś te tarcze?
jezdzi ktoś na tym?
wychodza sporo taniej niz Ate ktore ta powłokę maja ale jesli to bzdura to biore Ate bo nic innego nie ma.
inne nie podaja ma ktoś te tarcze?
jezdzi ktoś na tym?
wychodza sporo taniej niz Ate ktore ta powłokę maja ale jesli to bzdura to biore Ate bo nic innego nie ma.
White NA BP'95
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Do small brake'ów były lakierowane, ale bez pomalowanej części ciernej, więc w przypadku tyłu to niewiele daje, bo klocek pracuje na połowie powierzchni tarczy, a druga połowa sobie koroduje.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jakby co to na razie (po kilkuset kilometrach) mogę szczerze polecić zestaw big brake Zimmerman Coat Z + klocki podstawowe - ani to nie piszczy, ani nie pyli. Dodam jednak, że nie jeżdżę bardzo agresywnie.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
ubek pisze:Ok, czyli tam gdzie piasta wchodzi. Podejrzewam że w Ate jest tak samo właśnie. Dzieki za odppowiedz.
Wg mojej wiedzy ATE Ma taką powłokę jak Zimmermany, na całej tarczy.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Ate byly tak jakby cale prysniete srebrna farba. I po zalozeniu pierwsze 3-4 hamowania to jak jazda po tarce ale klocek wyciera tylko to co sam zbiera. Poza zasiegiem klocka zostaje srebrna farba. I po tych pierwszych kilku hanowaniach pod klockiem juz sie robi metaliczna powierzchnia i zaczyna normalnie hamowac.
Tutaj tarcza po zalozeniu ale jeszcze przed hamowaniem
A tu juz tylny klocek wytarl sobie powierzchnie robocza.
Tutaj tarcza po zalozeniu ale jeszcze przed hamowaniem
A tu juz tylny klocek wytarl sobie powierzchnie robocza.
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Samba88 pisze:Gdzie Wy to kupujecie?
W interetach... albo stacjonarnie, jak kto lubi. Ot kilka pierwszych, lepszych adresów z brzegu:
http://brakes.pl/
https://hamulcesklep.pl/
https://aparts.pl (kod rabatowy: M4K )
https://www.motointegrator.pl
http://www.iparts.pl/
http://e-katalog.intercars.com.pl/
http://www.allegro.pl
i pewnie wiele innych adresów internetowych i stacjonarnych.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 19:39
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Dziękuję Ci bardzo. Część z nich przeglądałem, ale chciałem się upewnić.
Panowie kupiłem klocki Ferodo FDB 1600 i FDB 1755 i za cholerę nie wiem, jakie tarcze do nich dobrać. Jestem na etapie wymiany kompletu, ale nie wiem, co brać. Chciałem Brembo, ale nie mogę nigdzie znaleźć. Co jest warte uwagi do codziennej jazdy?
Znalazłem ATE Power Disc. Czy ktoś z nich korzystał? Możecie coś powiedzieć na ich temat?
Panowie kupiłem klocki Ferodo FDB 1600 i FDB 1755 i za cholerę nie wiem, jakie tarcze do nich dobrać. Jestem na etapie wymiany kompletu, ale nie wiem, co brać. Chciałem Brembo, ale nie mogę nigdzie znaleźć. Co jest warte uwagi do codziennej jazdy?
Znalazłem ATE Power Disc. Czy ktoś z nich korzystał? Możecie coś powiedzieć na ich temat?
Xenocyd pisze:Masa ludzi lata tutaj na zimmermannach sport coat z, w połączeniu z ferodo potrafią zapiszczeć ale funkcję zatrzymywania spełniają bez zarzutu.
Potwierdzam- u mnie z tymi klockami zimmermanny na froncie i nacinane mikody z tyłu- piszczy toto, ale hamuje bez zarzutu.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Samba88 pisze:Dziękuję Ci bardzo. Część z nich przeglądałem, ale chciałem się upewnić.
Panowie kupiłem klocki Ferodo FDB 1600 i FDB 1755 i za cholerę nie wiem, jakie tarcze do nich dobrać. Jestem na etapie wymiany kompletu, ale nie wiem, co brać. Chciałem Brembo, ale nie mogę nigdzie znaleźć. Co jest warte uwagi do codziennej jazdy?
Znalazłem ATE Power Disc. Czy ktoś z nich korzystał? Możecie coś powiedzieć na ich temat?
Brembo to sobie na ścianie powieś
Powerdisci to świetny wybór, bierz i nie rozkminiaj dalej
Rules are made to be broken
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 19:39
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Zamówiłem ATE a dziś odebrałem telefon, że oni tego w ogóle nie mają w sklepie. Pytam, jak to, przecież oznaczono, jako towar w magazynie. Coś nam się w systemie przestawiło i muszą zwrot kasy zrobić Słuchajcie, jeszcze jedno mnie nurtuje, jak ktoś z Was zamawiał Ferodo, to zapewne mieliście w zestawie takie blaszki do zamontowanie (mowa o 1600 do BB), czy na tył do 1755 też takie blaszki powinny być? Ja nie mam, i chyba muszę wykorzystać stare. Nie wiem. Koleś w sklepie niezbyt miły i kontaktowy, twierdzi, że są w ogóle zbyteczne.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
tez zamowilem klocki ATE (z tym ze do MediumBrake) w Lewian s.c. 2 mies temu i rowniez okazalo sie ze juz ich nie ma. Moze ATE postawilo juz krzyzyk na NA/NB ? Chcialem ATE bo w zestawie byly blaszki prowadzace klocki w jarzmach. Wzialem wiec tansze Ferodo, w zestawie byly tylko blaszki-czujniki zuzycia ktorych nie da sie zamontowac oraz druciki. Co ciekawe 3 druciki byly takie same a czwarty inny - ale tak jest na rysunku Ferodo - ???!!!
No to zamontowalem ale zadowolony jestem umiarkowanie. Klocki dotarly sie szybko i hamowaly bardzo ladnie dopoki nie pojechalem na Biala Podl. Na torze tez byly ok ale teraz na zimno hamulec jest dretwy, jakby zapowietrzony - cos takiego jak kiedys NIckesh mi mowil. Po rozgrzaniu znowu ok i tak w kolko. Myslalem ze tak maja tylko bardzo tanie klocki ktorych uzywalem dotad
No to zamontowalem ale zadowolony jestem umiarkowanie. Klocki dotarly sie szybko i hamowaly bardzo ladnie dopoki nie pojechalem na Biala Podl. Na torze tez byly ok ale teraz na zimno hamulec jest dretwy, jakby zapowietrzony - cos takiego jak kiedys NIckesh mi mowil. Po rozgrzaniu znowu ok i tak w kolko. Myslalem ze tak maja tylko bardzo tanie klocki ktorych uzywalem dotad
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 19:39
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Pisząc ATE miałem na myśli tarcze, ja zamówiłem tarcze ATE Trochę się nie zrozumieliśmy Klocki mam Ferodo i tam w zestawie takie blaszki mam, tylko na przód. Nie wiem, czy na tył też powinny być, czy nie.
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Klocki do NA na przód i tył ATE są normalnie dostępne, więc wątpię, aby to była kwestia polityki ATE.
Te druciki od klocków to jakaś pomyłka w ich wydaniu, już miałem dwa komplety klocków, w których postanowiłem zostawić stare, bo te nowe w ogóle nie odpychały klocków...
Alex, zdejmij klocki i przetrzyj papierem ściernym. Po jednym z track dayów miałem taką akcję z tyłu, hamulce ledwo hamowały.
Te druciki od klocków to jakaś pomyłka w ich wydaniu, już miałem dwa komplety klocków, w których postanowiłem zostawić stare, bo te nowe w ogóle nie odpychały klocków...
Alex, zdejmij klocki i przetrzyj papierem ściernym. Po jednym z track dayów miałem taką akcję z tyłu, hamulce ledwo hamowały.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Na torze tez byly ok ale teraz na zimno hamulec jest dretwy, jakby zapowietrzony - cos takiego jak kiedys NIckesh mi mowil
zeszkliły się na powierzchni?
Alex, zdejmij klocki i przetrzyj papierem ściernym. Po jednym z track dayów miałem taką akcję z tyłu, hamulce ledwo hamowały.
+1
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
rrutek pisze:Alex, zdejmij klocki i przetrzyj papierem ściernym. Po jednym z track dayów miałem taką akcję z tyłu, hamulce ledwo hamowały.
hm... czyli bede musial robic to po kazdym TD
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Alex pisze:rrutek pisze:Alex, zdejmij klocki i przetrzyj papierem ściernym. Po jednym z track dayów miałem taką akcję z tyłu, hamulce ledwo hamowały.
hm... czyli bede musial robic to po kazdym TD
w teorii jak masz nacinane tarcze to nacięcia same powinny zbierać materiał z powierzchni klocka. Jak jest w praktyce to nie wiem bo nigdy nie miałem takiego problemu
- Misharibo
- Donator
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 cze 2015, 23:14
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Warszawa
Hej koledzy, mam pytanie o wymiary sworzni do big braków do nbfl-a Chodzi mi o długość sworzni i średnicę ?
Będę wdzięczny za informacje, bo w Carixie nie potrafią tego sami dobrać. Załączam zdjęcie zapożyczone z wątku o hamulcach
Będę wdzięczny za informacje, bo w Carixie nie potrafią tego sami dobrać. Załączam zdjęcie zapożyczone z wątku o hamulcach
zielony szczur z klatką 2001
czarny ncfl2
Ktoś miał okazje jeździć na klockach Mintex M1155? Jakieś opinie, porównania z Ferodo Ds2500?
Zestaw midbrejki + gładkie tarcze
Zestaw midbrejki + gładkie tarcze
Są:
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
Cradle (ND, 2018, SkyFreedom)
Focus ST (2017, family car)
Były:
Emka (NBFL 1,8, 2001, MC SPEC 1)
Karminowa (RX8, 2006. Revolution Reloaded)
- flatline
- Donator
- Posty: 2189
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
czester na nich chyba jeździ, tylko on ma BB.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
Macie pomysł skąd wziąć prowadnice przód do big brake'ów oprócz ebaya?
Albo inaczej, czy to jest to http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html
Albo inaczej, czy to jest to http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html
brożyn miał racje.
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
urabura pisze:Macie pomysł skąd wziąć prowadnice przód do big brake'ów oprócz ebaya?
Albo inaczej, czy to jest to http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html
raczej nie to, zestaw naprawczy zacisku to zazwyczaj guma tłoczka etc. Zdjęcie na stronie jest tylko poglądowe. najlepiej zadzwon i zapytaj
Potrzebuję zaciski na tył do NBfl. Ręczny kaput i wszyscy dookoła mówią, że nie ma co się bawić w regenerację obecnych. Polecacie coś konkretnego?