[połączony] Olej w skrzyni biegow - dobór i wymiana
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 lip 2019, 20:49
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Poznań
Odgrzewam kotleta ale mętlik straszny.
NBfl 1.8 Sportive, 6B skrzynia, tylny dyfer Torsen
Co zalać do?
SKRZYNIA: MOTUL GEAR 300 75W90
Tylny dufer: MOTUL GEAR 300 75W90 LS
Wyczytałem jeszcze o magicznym oleju FORDA OE 1781300 SAE90 i WSD-M2C200-C tylko nie wiem który do skrzyni który do dyfra go lać? A może żaden z tych?
NBfl 1.8 Sportive, 6B skrzynia, tylny dyfer Torsen
Co zalać do?
SKRZYNIA: MOTUL GEAR 300 75W90
Tylny dufer: MOTUL GEAR 300 75W90 LS
Wyczytałem jeszcze o magicznym oleju FORDA OE 1781300 SAE90 i WSD-M2C200-C tylko nie wiem który do skrzyni który do dyfra go lać? A może żaden z tych?
Dopóki lejesz GL4 do skrzyni i GL5 do dyfra będzie git
-
- Donator
- Posty: 3674
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nie potrzebujesz oleju LS do dyfra. Torsen nie wymaga takich dodatków - tylko dyferencjały na tarczkach/sprzęgłachsebalenk pisze: ↑14 gru 2021, 10:16Odgrzewam kotleta ale mętlik straszny.
NBfl 1.8 Sportive, 6B skrzynia, tylny dyfer Torsen
Co zalać do?
SKRZYNIA: MOTUL GEAR 300 75W90
Tylny dufer: MOTUL GEAR 300 75W90 LS
Wyczytałem jeszcze o magicznym oleju FORDA OE 1781300 SAE90 i WSD-M2C200-C tylko nie wiem który do skrzyni który do dyfra go lać? A może żaden z tych?
-
- Posty: 641
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Panowie czy Olej Motul MotylGear 75w90 to to samo co Motul 300 Gear 75W90?
Facet w sklepie wmówił mi że to to samo... I mam teraz mętlik w głowie...
NB 1.8 5b + Torsen
Edit: udało się zwrócić... Bo to chyba nie to samo jednak jest...
Facet w sklepie wmówił mi że to to samo... I mam teraz mętlik w głowie...
NB 1.8 5b + Torsen
Edit: udało się zwrócić... Bo to chyba nie to samo jednak jest...
Witam.
Przejrzałem cały wątek, inne wątki, filmiki na yt. Im więcej czytam/oglądam tym mniej wiem. Jaki w końcu powinien być olej dyferencjału do NC 2.0 6MT? Instrukcja mówi o API GL-5 - SAE 90. Spełnia te normy np. MOTUL 90PA LS SAE90 (mineralny), natomiast mnóstwo ludzi w filmach czy na forach leje RED LINE 75W90 GEAR OIL (syntetyk). Jeszcze inni polecają MOTUL GEAR 300 75W90 (z LS czy bez, też już nie wiem). Który to w końcu zalać? Z góry dziękuje za odpowiedzi
Przejrzałem cały wątek, inne wątki, filmiki na yt. Im więcej czytam/oglądam tym mniej wiem. Jaki w końcu powinien być olej dyferencjału do NC 2.0 6MT? Instrukcja mówi o API GL-5 - SAE 90. Spełnia te normy np. MOTUL 90PA LS SAE90 (mineralny), natomiast mnóstwo ludzi w filmach czy na forach leje RED LINE 75W90 GEAR OIL (syntetyk). Jeszcze inni polecają MOTUL GEAR 300 75W90 (z LS czy bez, też już nie wiem). Który to w końcu zalać? Z góry dziękuje za odpowiedzi
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
viewtopic.php?f=72&t=28905&p=535234&hil ... avenol#top
SAE 90 GL-5 będzie ok, kilka osób zalało, ja też, śmiga
SAE 90 GL-5 będzie ok, kilka osób zalało, ja też, śmiga
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
OK, dzieki za info w takim razie kupuje SAE 90 GL-5 tak jak w instrukcji i nie kombinuje więcejTomai pisze: ↑24 lut 2022, 20:32viewtopic.php?f=72&t=28905&p=535234&hil ... avenol#top
SAE 90 GL-5 będzie ok, kilka osób zalało, ja też, śmiga