Zakup tłumika sportowego
Czy warto, czy polecacie? Proszę doradzić.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam. Mój seryjny tłumik już jest trochę pordzewiały a druga sprawa, że zawsze mi się podobały sportowe i nie chodzi tu o dźwięk a wygląd. Szukałem czegoś nie drogiego i znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/item1140167339_tlumik_sportowy_civic_crx_colt_323_323f_dsp76c.html
Co o tym sądzicie?
Moja Mazda to 99'NB
http://allegro.pl/item1140167339_tlumik_sportowy_civic_crx_colt_323_323f_dsp76c.html
Co o tym sądzicie?
Moja Mazda to 99'NB
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
napisz co dokladnie Cie interesuje, moze byc na pw
pozdro
pozdro
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- thekingisback
- Posty: 486
- Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: częstochowa
ja polecam zrobić u Sluby z AroJano:)
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
thekingisback pisze:ja polecam zrobić u Sluby z AroJano:)
dzięki




nagraj filmik

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam
Podłączę się do tematu.
Przyszła pora a tłumik końcowy i teraz zagwozdka .
Proszę o pomoc kogoś kto temat przerabiał ,auto to nb 1.8
Jest na allegro takie oto coś
http://allegro.pl/tlumik-tuning-wydech-mazda-mx-5-mx5-mx-5-ulter-i2863248263.html
albo zastanawiam się czy nie założyć tłumika "ala mugen" z dopasowaniem nie ma problemu podcięcie zderzaka też ogarnę.
Chodzi o poprawę brzmienia nie mylić "z rykiem" i nie pogorszenie osiągów.
pzdr
Podłączę się do tematu.
Przyszła pora a tłumik końcowy i teraz zagwozdka .
Proszę o pomoc kogoś kto temat przerabiał ,auto to nb 1.8
Jest na allegro takie oto coś
http://allegro.pl/tlumik-tuning-wydech-mazda-mx-5-mx5-mx-5-ulter-i2863248263.html
albo zastanawiam się czy nie założyć tłumika "ala mugen" z dopasowaniem nie ma problemu podcięcie zderzaka też ogarnę.
Chodzi o poprawę brzmienia nie mylić "z rykiem" i nie pogorszenie osiągów.
pzdr

Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 20:20 przez samurajek1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 wrz 2010, 13:55
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
U siebie mam dedykowanego Remusa. Z czystym sumieniem moge polecic.
Dzwiek przy seryjnej reszcie wydechu jest cichy. Dla mnie byl,az za cichy wiec wylecial tlumik srodkowyi jest fajnie. Nie meczy,a przy obrotach fajnie mruczy
Jakosciowo Remus to Remus
,ale cena tez do niskich nie nalezy,bo o ile pamietalem to wyszlo mnie 1200pln jakies 3 lata temu. Mysle,ze jak ktos ma dojscie do przedstawicieli na PL to da sie kupic ponizej 1000.
Dzwiek przy seryjnej reszcie wydechu jest cichy. Dla mnie byl,az za cichy wiec wylecial tlumik srodkowyi jest fajnie. Nie meczy,a przy obrotach fajnie mruczy

Jakosciowo Remus to Remus

STYLIZACJA wszystkiego co jezdzi i nie koniecznie...
www.facebook.com/aplikatorzy
www.aplikatorzy.pl
www.facebook.com/aplikatorzy
www.aplikatorzy.pl
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Brutto 511 euro
Trochę za dużo może ktoś ma takiego ultera jak w linku w 1 poście?
Trochę za dużo może ktoś ma takiego ultera jak w linku w 1 poście?
Jak masz cierpliwość to polecam Larini. Robione na zamówienie. Brzmią obłędnie ale tanie nie są.
Sam końcowy zmienia barwę a nie głośność.
Żeby zamówić musiał byś się kontaktować z mx5haven w UK i zapłacić w okolicach 300 funtów plus uzbroić się w sporą cierpliwość bo chłopaki w Larini mają czas i oficjalnie nie produkują już tłumików do MX5
ale za to dostaniesz produkt na lata (wieczysta gwarancja), z którym nie mogą się równać hamerykańskie wydechy z cienkiej blaszki... plus jak Ci się znudzi to sprzeda się jak ciepłe bułeczki
Dźwięk jest bardziej w kierunku Ferrari niż typowo basujących V8, na których wzoruje się sporo innych tłumików. Czysty miód.
Zresztą brzmienia można posłuchać na youtubie - takie dostaniesz w rzeczywistości
Pozdro
Sam końcowy zmienia barwę a nie głośność.
Żeby zamówić musiał byś się kontaktować z mx5haven w UK i zapłacić w okolicach 300 funtów plus uzbroić się w sporą cierpliwość bo chłopaki w Larini mają czas i oficjalnie nie produkują już tłumików do MX5


Dźwięk jest bardziej w kierunku Ferrari niż typowo basujących V8, na których wzoruje się sporo innych tłumików. Czysty miód.
Zresztą brzmienia można posłuchać na youtubie - takie dostaniesz w rzeczywistości

Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
samurajek1, ultery mają opinie generalnie różne. Cena nie jest zbyt atrakcyjna, za tłumik który nie jest nawet z nierdzewki tyle kasy to według mnie pomyłka, ich trwałość z tego co widzę po opiniach nie powala, pamiętam że ktoś pisał na forum że po uturbieniu tłumik wywalił wnętrzności...
Myślę że lepiej i taniej uzbroić się w jakich porządny tłumik uniwersalny i dorobić co trzeba u wydechowców.
Myślę że lepiej i taniej uzbroić się w jakich porządny tłumik uniwersalny i dorobić co trzeba u wydechowców.
sebna pisze:Jak masz cierpliwość to polecam Larini. Robione na zamówienie. Brzmią obłędnie ale tanie nie są.
Sam końcowy zmienia barwę a nie głośność.
Żeby zamówić musiał byś się kontaktować z mx5haven w UK i zapłacić w okolicach 300 funtów plus uzbroić się w sporą cierpliwość bo chłopaki w Larini mają czas i oficjalnie nie produkują już tłumików do MX5ale za to dostaniesz produkt na lata (wieczysta gwarancja), z którym nie mogą się równać hamerykańskie wydechy z cienkiej blaszki... plus jak Ci się znudzi to sprzeda się jak ciepłe bułeczki
![]()
Dźwięk jest bardziej w kierunku Ferrari niż typowo basujących V8, na których wzoruje się sporo innych tłumików. Czysty miód.
Zresztą brzmienia można posłuchać na youtubie - takie dostaniesz w rzeczywistości
Pozdro
Potwierdzam w 100% i mam na to świadków

-
- Posty: 448
- Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mówiąc o Larini macie na myśli to?
http://www.mx5heaven.co.uk/acatalog/MX5_Performance_Exhaust_Systems_917.html
A kto ma jakiś namiar na firmę która zrobi tłumik w ok. dolnośląskiego?
pzdr
http://www.mx5heaven.co.uk/acatalog/MX5_Performance_Exhaust_Systems_917.html
A kto ma jakiś namiar na firmę która zrobi tłumik w ok. dolnośląskiego?
pzdr
Cena by się plus minus zgadzała ale najlepiej napisać do nich maila i zapytać. Za moich czasów nie mieli jeszcze takiej strony i sprawy załatwiało się mailowo.
Ogólnie Larini to te typki -> http://www.larinisystems.com/ ale ponieważ oficjalnie już nie robią tłumików do MX5tek więc jedyną metodą jest użycie znajomości właściciela Mx5Haven, który ma z nimi dobre układy i od niego nadal przyjmują zamówienia
Ogólnie Larini to właśnie tacy tłumikarze jak typowi Polscy tyle że z nieco inną klientlą. Oni robią customowe setupy dla sportu i maszyn typu Bugati, Ferrari, Lambo itp itd oraz F1. Mazda mx-5 to jedyna nieeuropejska marka i samochód dla którego kiedykolwiek wykonywali układy. Miata Power
Zresztą jakość wykonania i materiały naprawdę robią wrażenie.
Pozdro
Ogólnie Larini to te typki -> http://www.larinisystems.com/ ale ponieważ oficjalnie już nie robią tłumików do MX5tek więc jedyną metodą jest użycie znajomości właściciela Mx5Haven, który ma z nimi dobre układy i od niego nadal przyjmują zamówienia

Ogólnie Larini to właśnie tacy tłumikarze jak typowi Polscy tyle że z nieco inną klientlą. Oni robią customowe setupy dla sportu i maszyn typu Bugati, Ferrari, Lambo itp itd oraz F1. Mazda mx-5 to jedyna nieeuropejska marka i samochód dla którego kiedykolwiek wykonywali układy. Miata Power


Zresztą jakość wykonania i materiały naprawdę robią wrażenie.
Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
Larini brzmi wspaniale, ale to jest wysoka liga. Mi bardzo podoba się brzmienie magnaflow.
To jest chyba cały dedykowany układ, kosztuje on w pl 3200zł. Wersja 2,5" pod turbo tyle samo. Sprzedaje go rpmotorsport.
Ja będę robił na tłumiku końcowym uniwersalnym magnaflow + katalizator sportowy 2,5", reszta dorabiana przez majstrów, całość 2,5". Katalizator + tłumik kosztują ok 900zł.
To jest chyba cały dedykowany układ, kosztuje on w pl 3200zł. Wersja 2,5" pod turbo tyle samo. Sprzedaje go rpmotorsport.
Ja będę robił na tłumiku końcowym uniwersalnym magnaflow + katalizator sportowy 2,5", reszta dorabiana przez majstrów, całość 2,5". Katalizator + tłumik kosztują ok 900zł.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Sorry, ale R4 najzwyczajniej w świecie "nie brzmi", niezależnie od zastosowanego wydechu - oto jedyny (brutalny) wniosek jaki nasuwa się po obejrzeniu powyższych filmów.
Z dwojga (trojga?) złego, zdecydowanie najlepiej gada Larini.
A tu naprawdę ładnie brzmiąca Miata: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=YTPHytxPngk]FM Miata LS3[/URL]
...tyle że lista modów nie ograniczyła się w niej do wymiany wydechu...


A tu naprawdę ładnie brzmiąca Miata: [URL=http://www.youtube.com/watch?v=YTPHytxPngk]FM Miata LS3[/URL]
...tyle że lista modów nie ograniczyła się w niej do wymiany wydechu...

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Brzmienie to kwestia tylko i wyłącznie gustu, mi się na przykład od jakiegoś czasu zupełnie nie podoba brzmienie amerykańskich v8, nawet w tym wydaniu. Jeśli V8, to niemieckie lub japońskie, chociaż też już mnie jakoś tak zboczyło, że wolę czwórki lub rzędowe szóstki. Dziwny jestem. W ogóle ostatnio jak samochód nie jest Mazdą albo Toyotą to mi się nie podoba
Co do Larini
Nagrania oczywiście nie oddają pełni brzmienia, ale po nagraniach chyba jednak wolę brzmienie magnaflow. Magnaflow bardziej gada górą, ma mniej wysokiego basu, mniej bulgoce, jest agresywniejszy.

Co do Larini
Nagrania oczywiście nie oddają pełni brzmienia, ale po nagraniach chyba jednak wolę brzmienie magnaflow. Magnaflow bardziej gada górą, ma mniej wysokiego basu, mniej bulgoce, jest agresywniejszy.
Na laptopie, na którym mało słychać Magna i Larini dość podobnie brzmią
. Różnic posłucham w domu na Xonarze i Denonkach.
Pozdro

Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam
Zna ktoś firmę FERROZ ?
Może ktoś ma zamontowany końcowy tej firmy albo używał. Chodzi mi generalnie czy nie "brzęczy" po krótkim czasie.
pzdr
Zna ktoś firmę FERROZ ?
Może ktoś ma zamontowany końcowy tej firmy albo używał. Chodzi mi generalnie czy nie "brzęczy" po krótkim czasie.
pzdr

- Wojtek JDM
- Posty: 2286
- Rejestracja: 10 maja 2012, 14:28
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Jak w wakacje pracowałem w sklepie samochodowym jako sprzedawca i mechanik to przeważnie sprzedawaliśmy co 2 dni na przemian Walkera i Ferroz'a. Skarg nie było. Znajomy, który robił ponad 4 lata tam mówił, że nic nie wróciło z jakąś reklamacją. Oglądając sobie tak z 3 pierwsze lepsze sztuki z półki stwierdziłem, że za tą cenę raczej nic lepszego się nie dostanie. 

Black SUPERCHARGED Betty - NB 1.6 '00 - SOLD
MAZDASPEED❤ - OEM 2004 MSM Velocity Red
MAZDASPEED❤ - OEM 2004 MSM Velocity Red
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam
Zakładał ktoś z Kolegów tłumik IlMotorsport.
Jest tam całkiem fajny z nierdzewki za rozsądne pieniążki.
pzdr
Zakładał ktoś z Kolegów tłumik IlMotorsport.
Jest tam całkiem fajny z nierdzewki za rozsądne pieniążki.
pzdr

- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
michał tmx go miał, głośny... ale on chyba kata też już nie miał.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance