Jakie opony na sezon letni?

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

28 sty 2021, 19:07

Grabol pisze:
28 sty 2021, 11:56
Cześć, przebrnąłem przez większość tematu i dalej nic nie wiem :)
Szukam opony cywilnej (nie semislicka) w rozmiarze 195/50/15 do NBFL. Użytkowanie to głównie bezdeszczowe dni (chyba, że mnie gdzieś złapie deszcz po drodze) + 2-3 razy MC na Silesi.
Niestety Michelin PS4 nie ma 15 calowych. Jest sens kupować PS3, czy może Yokohama Advan Fleva V701 albo szukać czegoś całkiem innego - tylko czego?
Pomożecie? :)
Jeździłem na PS3 w tym rozmiarze, z mojej strony jak najbardziej polecam, zarówno na deszcz jak i na tor. 8-)
Ja osobiście byłem zaskoczony jak cywilna opona potrafi trzymać, mogę porównać np. do Turanzy - przepaść- na korzyść PS3.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

29 sty 2021, 19:54

Jak ma być szybko na suchym i koszta ciebie nie interesują a deszcz nie martwi to yokohama a052. Bardzo dobra opona na suche. Cicha komfortowa. Na deszczu znośna. Wada koszty zakupu i gigantyczne zużycie ( maks 7tys km)
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

29 sty 2021, 20:02

piwo pisze:
29 sty 2021, 19:54
Jak ma być szybko na suchym i koszta ciebie nie interesują a deszcz nie martwi to yokohama a052. Bardzo dobra opona na suche. Cicha komfortowa. Na deszczu znośna. Wada koszty zakupu i gigantyczne zużycie ( maks 7tys km)
Przecież gość wyraźnie napisał że nie chce semislicka
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

30 sty 2021, 16:06

No ale a052 to coś więcej niż semi.
Obrazek
Nie jest nakierowany tylko na tor jak większość semi i na drodze jest bardziej cywilny niż cup2 które wychodzi w serii w wielu autach jak Megane rs, Porsche cup czy Alpine i wiele innych modeli. Powiem więcej. Przy 10 stopniach na dworzu opona jest ciągle mieciusia i klei od strzała na ulicy bez żadnego dogrzewania.
To nie hardcorowe 595rs-r czy ar-1 które nie nadaje się nigdzie poza suchym torem
Obrazek
Jak ktoś chce jechać choć na jedną turę MMC to pchanie się w jakiejś trzeciej kategorii opony trochę szkoda. A niestety w 195/50r15 nic godnego polecenia w cywilach nie ma
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Awatar użytkownika
Grabol
Donator
Donator
Posty: 204
Rejestracja: 04 sty 2018, 8:10
Model: NB FL
Lokalizacja: Kraków

30 sty 2021, 21:32

piwo pisze:
30 sty 2021, 16:06
No ale a052 to coś więcej niż semi.
Obrazek
Nie jest nakierowany tylko na tor jak większość semi i na drodze jest bardziej cywilny niż cup2 które wychodzi w serii w wielu autach jak Megane rs, Porsche cup czy Alpine i wiele innych modeli. Powiem więcej. Przy 10 stopniach na dworzu opona jest ciągle mieciusia i klei od strzała na ulicy bez żadnego dogrzewania.
To nie hardcorowe 595rs-r czy ar-1 które nie nadaje się nigdzie poza suchym torem
Obrazek
Jak ktoś chce jechać choć na jedną turę MMC to pchanie się w jakiejś trzeciej kategorii opony trochę szkoda. A niestety w 195/50r15 nic godnego polecenia w cywilach nie ma
Dzięki. Powiedz mi jeszcze jak z jazdą po mokrym na tych a052?
A tak poza tematem, to dziwne, że rozmiar 15 cali już jest tak mało popularny, że nie można jakiejś lepszej opony kupić.
Poczytałem jakieś testy i faktycznie PS3 w porównaniu do PS4, które mam w dupowozie to przepaść.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

30 sty 2021, 22:21

Hej , spoko... poczytałeś .... jakieś....testy.... Tak też można, nie mam nic przeciwko:) a przejedź się na PS3 w Miacie to będziemy dalej rozmawiać:)

Dodam tylko że po wystawieniu ogłoszenia na forum i Olx ustawiła się kolejka po nie, i już je sprzedałem. To chyba daje do myślenia.... Oczywiście każdy semislick będzie lepszy...ale to raczej oczywista oczywistość:)
Zresztą...nie ta półka cenowa:)
Decyzja Twoja :)

Ps. Uwaga.....teraz wchodzi wyrocznia piwo😁
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

31 sty 2021, 9:15

Tomai nie wątpię że dobrze się jeździło na PS3, ale jezdziles na A052 albo czymś typu R1R (które są super ale ciężko je kupić)? Spotkałem się z opiniami, że ludzie jeżdżący na PS2 po zakupie PS3 byli niezadowoleni, a PS4 mam używam i lepszej opony na co dzień nie znam... A ogłoszenie na pewno było atrakcyjne, bo 4 opony w cenie 1 to dobry deal po prostu :)

15 cali jest mało popularny bo wszystko rośnie. Hamulce, samochody, i komfort bo większe koła mniej przenoszą nierówności - w dużym skrócie. Obecnie 205 55 16 uchodzi za małe koło, a co dopiero mówić o 195 50 15? :D

Trzeba się pogodzić z tym co jest. Produkując opony celowałbym w aktualnie najbardziej popularne rozmiary, a nie te sprzed 15 lat :geek:

Problem z testami może faktycznie byc taki, że w jednym rozmiarze opona zachowuje się świetnie a w innym np zaczyna pływać, różnie się zachowa w aucie RWD FWD AWD, rozkład masy, rozstaw osi, rozstaw kół, no wszystko wpływa na to jak opona się zachowuje na danym aucie. Niestety nie każdy ma na tyle kasy i czasu, żeby bawić się w kupno montaż zwrot z np 10 kompletami. Trzeba polegać na opiniach i testach, nie ma się co dziwić że posiłkujemy się tym co jest przy zakupach.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

31 sty 2021, 10:22

Grzybohun pisze:
31 sty 2021, 9:15
Tomai nie wątpię że dobrze się jeździło na PS3, ale jezdziles na A052 albo czymś typu R1R (które są super ale ciężko je kupić)? Spotkałem się z opiniami, że ludzie jeżdżący na PS2 po zakupie PS3 byli niezadowoleni, a PS4 mam używam i lepszej opony na co dzień nie znam... A ogłoszenie na pewno było atrakcyjne, bo 4 opony w cenie 1 to dobry deal po prostu :)

15 cali jest mało popularny bo wszystko rośnie. Hamulce, samochody, i komfort bo większe koła mniej przenoszą nierówności - w dużym skrócie. Obecnie 205 55 16 uchodzi za małe koło, a co dopiero mówić o 195 50 15? :D

Trzeba się pogodzić z tym co jest. Produkując opony celowałbym w aktualnie najbardziej popularne rozmiary, a nie te sprzed 15 lat :geek:

Problem z testami może faktycznie byc taki, że w jednym rozmiarze opona zachowuje się świetnie a w innym np zaczyna pływać, różnie się zachowa w aucie RWD FWD AWD, rozkład masy, rozstaw osi, rozstaw kół, no wszystko wpływa na to jak opona się zachowuje na danym aucie. Niestety nie każdy ma na tyle kasy i czasu, żeby bawić się w kupno montaż zwrot z np 10 kompletami. Trzeba polegać na opiniach i testach, nie ma się co dziwić że posiłkujemy się tym co jest przy zakupach.
Grzybohun oczywiście że jeździłem na innych oponach:) Dwie Miaty temu na NBFL miałem 15' Yokohama Advan Neova AD08 - dla mnie najlepsza opona na jakiej jeździłem, na ulicy trochę twarda, ale na torze rewelacja.
Nie neguje testów, piszę o tym na czym jeździłem.

Przerobiłem kilka kompletów Turanzy, Conti, PS3, Yoko Advan, Kumho Esta,
Jakbym miał wybierać najlepszą.... zdecydowanie Yokohama Advan :winner:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

31 sty 2021, 18:12

Jeździłem na a052 w rzęsisty deszcz zachowują się jak cywilne dobre opony powiedzmy z rocznym przebiegiem czyli gdy jest nie 8mm bieżnika a około 5mm. Wracałem na nich w zeszłym roku z MMC z uleza a wtedy woda po asfalcie płynęła. Zero problemu do około 120km/h. Jedyną wada to koszt tej opony bo droga a starcza na bardzo krótko. Ale i komfort ma i jest cicha i na torze świetna i w zimne dni i mokre na ulicy nie ma problemu . I to chyba jedyny taki semi slick na rynku no może poza ad08r ( choć jej już nie ma). ale te dwie opony są jednak inne. Bo d08r starcza na bardzo długo ale za to ma znacznie gorsza przyczepność od a052. A052 ma bardziej charakterystke jak r1r czyli szybkie zużycie ale deszcz i na suchym na pierwszym kółku rewelacja. Tyle że a052 robi wszystko lepiej od r1r. To taki nowożytne właśnie r1r.
A o użyteczności opony na ulice niech zaświadcza testy.
Test hamowania na zimnych nierozgrzanych oponach na suchym ( porównanie do cywilnej bardzo dobrej opony conti premium contact6)

Obrazek

I hamowanie na mokrym

Obrazek

https://shina.guide/press/19212/
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
creidd
Posty: 181
Rejestracja: 04 sie 2018, 15:20
Model: Inny

06 lut 2021, 21:16

Jeździł ktoś / widział ktoś testy Michelin Primacy 4? Warto interesować się tą oponą do NB (205/45/16)?
Awatar użytkownika
piwo
Posty: 1391
Rejestracja: 15 lut 2011, 19:17
Model: Inny
Lokalizacja: Marki

07 lut 2021, 6:18

Do rozważenia
http://colesa.ru/test/60139
http://colesa.ru/test/60297
http://colesa.ru/test/64036
http://colesa.ru/test/60350
http://colesa.ru/test/64568
http://colesa.ru/test/57784

W niektórych testach wygląda na prawdę swietnie. Więc ogólnie w 15' to te premacy4 chyba jeden z lepszych wyborów choć w 195/50r15 chyba nie występuje.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
creidd
Posty: 181
Rejestracja: 04 sie 2018, 15:20
Model: Inny

07 lut 2021, 14:02

piwo pisze:
07 lut 2021, 6:18
Do rozważenia
http://colesa.ru/test/60139
http://colesa.ru/test/60297
http://colesa.ru/test/64036
http://colesa.ru/test/60350
http://colesa.ru/test/64568
http://colesa.ru/test/57784

W niektórych testach wygląda na prawdę swietnie. Więc ogólnie w 15' to te premacy4 chyba jeden z lepszych wyborów choć w 195/50r15 chyba nie występuje.
Dzięki piwo! Po cichu (chyba jak każdy w temacie opon) liczyłem na Twoją opinię : )
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

12 lut 2021, 19:03

Panowie Dunlop Sport Max RT 205/45R17 mam okazje kupić za 1000 zł rocznik 2018....jak to sie ma do Hankoka K127 i Goodyear Asymetric 5 za plus minus 1600 ? ( nowe)
W sensie wiem że Hankook i Goodyear będzie miało w miarę twardą ściankę boczna i raczej do nich bym się skłaniał.. a jak jest z tym Dunlopem ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

12 lut 2021, 21:42

Miałem na A6 z 2010 r. na feldze 18, bardzo cicha i dobra opona, ale moim zdaniem miękka i w A6 za to również ją ceniłem. Jeżeli na daily to polecam, na tor szukałbym czegoś innego.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

12 lut 2021, 21:46

Spaniard pisze:
12 lut 2021, 21:42
Miałem na A6 z 2010 r. na feldze 18, bardzo cicha i dobra opona, ale moim zdaniem miękka i w A6 za to również ją ceniłem. Jeżeli na daily to polecam, na tor szukałbym czegoś innego.
Dzięki, tak myślałem , wybór będzie miedzy Hankook a Goodyear 8-)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

12 lut 2021, 23:33

Znajomy w Clio RS jeździ na Pirelli Zero Nero GT , bardziej torowa opona, zadowolony jest.
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

16 lut 2021, 21:18

NC PRHT 2.5 190KM troche dociążone fantami. auto daily.
Nie ma opcji ma drugi komplet felg i opon na lato.
Do tej pory były 205/45/17 PS4 na 7”
Teraz szukam 225/45/17 na 8”

Przede wszystkim daily z dosyć dynamiczna jazda. Raz na miesiac wypad na 2-3 dni do kotliny. Jakis trackday tez sie załapie.

Z automatu wybór mógłby iść poprostu na PS4.
Lecz powiem szczerze tez nie uważam tych opon za wybitnie klejące. Poprostu poprawne.
Moze zmiana szerokości coś przyniesie (z 205 na 225) ale tez nie jest to na tyle spektakularna roznica ze az tak.

Cenowo (430zl) PS4 sa górna granica niestety w tej chwili dla mnie (duzo innych inwestycji po zimowych w mazdę)

A Moze cos innego?
Pirelli P zero xl? (405 zl) :|
Slyszalem ostatnio opinie od zacnego drivera o vredestein ultrac satin.. ( 350 zl)

Czy nie kombinować i Ps4..
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

16 lut 2021, 22:20

Też słyszałem o holendrze dobre opinie i cenę też ma OK https://www.sklepopon.com/opona-letnia/ ... 6046#86660

BTW skąd bierzesz, że masz taką cenę za PS4?
Awatar użytkownika
Malcolm_x
Donator
Donator
Posty: 520
Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: poznań

17 lut 2021, 8:35

Spaniard pisze:
16 lut 2021, 22:20
BTW skąd bierzesz, że masz taką cenę za PS4?
Normalnie na oponeo siedzą w takich cenach
maaras
Posty: 47
Rejestracja: 23 paź 2018, 16:54
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Bydgoszcz

18 lut 2021, 16:50

Cześć, chciałem zamówić opony zestino gred s 195/50, ale nie są już chyba dostępne. Opony mają być na daily + tor. Rsr'ów raczej nie polecacie, dlatego myśle o Extreme Vr2 r7a. Na suchym pewnie sobie poradzi, ale czy jest znośne w deszczu i czy to dobry wybór ? Może jednak celować w coś innego ? Budżet maks. 350zł/opona.
Gwiazda
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 09 gru 2019, 23:26
Model: NB
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

18 lut 2021, 18:02

maaras pisze:
18 lut 2021, 16:50
Cześć, chciałem zamówić opony zestino gred s 195/50, ale nie są już chyba dostępne. Opony mają być na daily + tor. Rsr'ów raczej nie polecacie, dlatego myśle o Extreme Vr2 r7a. Na suchym pewnie sobie poradzi, ale czy jest znośne w deszczu i czy to dobry wybór ? Może jednak celować w coś innego ? Budżet maks. 350zł/opona.
Czemu nie rsr?
maaras
Posty: 47
Rejestracja: 23 paź 2018, 16:54
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Bydgoszcz

18 lut 2021, 18:26

Gwiazda pisze:
18 lut 2021, 18:02
maaras pisze:
18 lut 2021, 16:50
Cześć, chciałem zamówić opony zestino gred s 195/50, ale nie są już chyba dostępne. Opony mają być na daily + tor. Rsr'ów raczej nie polecacie, dlatego myśle o Extreme Vr2 r7a. Na suchym pewnie sobie poradzi, ale czy jest znośne w deszczu i czy to dobry wybór ? Może jednak celować w coś innego ? Budżet maks. 350zł/opona.
Czemu nie rsr?
Osoby bardziej zorientowane w temacie opon napisały w wątku, że rsry są twarde i trzeba je dogrzać, żeby dobrze kleiły oraz że nie są najlepsze w deszczu. Co prawda mam rsry 195/50, na których jeździłem w zeszłym sezonie, i zarówno na torze jak i w deszczu wydawały mi się okej. Jednak to moje pierwsze semislicki w życiu, więc jeśli jest jakaś lepsza opona w podobnym budżecie, to chętnie przetestuje coś innego. Komplet RSRów zostawiam w tym roku na MC ;)
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

18 lut 2021, 21:57

Jak R1R trafisz po 380/szt to bym się nie zastanawiał...
maaras
Posty: 47
Rejestracja: 23 paź 2018, 16:54
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Bydgoszcz

19 lut 2021, 9:41

Grzybohun pisze:
18 lut 2021, 21:57
Jak R1R trafisz po 380/szt to bym się nie zastanawiał...
Najtańsze w chwili obecnej ok.450zł/szt. Będę obserwował, ale czekam jeszcze na opinie o vr2 :) Jeszcze są w sumie ns2r, ale chyba podobnie wypadają co rsry.
Awatar użytkownika
Grzybohun
Posty: 671
Rejestracja: 31 paź 2019, 18:12
Model: NA
Wersja: 1991
Lokalizacja: WWA

19 lut 2021, 12:08

Szkoda że zestino niedostępne, szło za 850 komplet dorwać :(
piotrk
Posty: 19
Rejestracja: 01 sty 2021, 19:39
Model: NB FL
Wersja: black 1.8
Lokalizacja: Warszawa

08 mar 2021, 11:59

Cześć,
Przeczytałem już prawie cały ten wątek i pomimo ogromu wiedzy w nim zawartym mam duży mętlik w głowie.
Poszukuję opon do nbfl 1.8 na 16-kę sportive, do uzytku na codzień. Lubię szybko jeżdzić, zwłaszcza po winklach :D
Budżet: tak ok. 1000 zł za komplet, ale 2k to już dla mnie zdecydowanie za dużo. Rozważam jescze kupno lekko używanych oponek...

Czy są jakieś sensowne opony drogowe ze sztywną ścianką boczną dającą fajny feeling miaty? (wiem, wiem, jest ad08r, ale szukam czegoś bardziej, hmmm... codziennego :mrgreen: )
Fajne by były np. conti premium contact 6, ale komplet za prawie 2k jest dla mnie za drogi :( . Podobnie ma się sprawa z Eagle asymmetric 2, Pirelli p zero nero gt, jak i z Micheline PS3- około 500 zł za sztukę... Z koleji hankook już nic w tym rozmiarze mądrego nie robi...
Rainsporty odpadają zupełnie. Mam je na daily (205/50/16), i jak na deszczu są skuteczne, tak jeśli chodzi o jakąkolwiek precyzje prowadzenia, to cuż... nie mam jej za grosz

Może zna ktoś fajna oponkę o twardej ściance dostępnej w normalnej cenie? :)
Ostatnio zmieniony 08 mar 2021, 21:34 przez piotrk, łącznie zmieniany 1 raz.
kojotPszemek
Posty: 45
Rejestracja: 20 mar 2019, 10:35
Model: NA
Lokalizacja: Elbląg

09 mar 2021, 21:02

Bardzo polecam na daily federala rsr. Szczególnie jeżeli lubisz po winklach szybciej pomykać. Nawet przy 5st kleją poprawnie bez niespodzianek w deszczu dopóki nie ma głebokiej wody
Ostatnio zmieniony 09 mar 2021, 21:05 przez kojotPszemek, łącznie zmieniany 2 razy.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

09 mar 2021, 21:08

Eagle asymetric 2 jest ok ale to nie jest jakaś super twarda opona. Yoko advan a08rs jeżeli ci się zmieści w budżecie - to jest jak najbardziej opona nadająca sie do codziennej jazdy
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

09 mar 2021, 21:13

Czy mi sie wydaje czy federala rsr 205/45R17.....po prostu..nie ma?

a tak w ogóle ....dziś spotkałem gościa u mnie w pracy ktory przejeździł zime na ....rsr....w Hondzie TypeR.... także ..ten tego....rewelacyjna opona :lol: :kciuk:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2173
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

09 mar 2021, 21:20

Zgadza się - jest 215/45 i bezproblemowo siada na nckowej 17 :)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
ODPOWIEDZ