W przyszlym bede składać caly zawias (wahacze i amory) stad mam do braci bogatszych w wiedzę pare pytań.
1. Czy smarować a jak tak to czym sruby od wahaczy sworzni itd tak aby za jakis czas jak przyjdzie na zmianę nie walczyć PONOWNIE…

2. Gdzie znajdę „zawleczki” do śrub np od końcówek drążków, te zabezpieczające przed odkreceniem. Moje sie poddały…
3. Jakim momentem powinno sie dokręcać śrubę od wahaczy, te górna nad guma wahacza? (Bilstein B6 + prokit)
4. Czy jak auto jest podniesione to da sie jakos na oko na przejazd do zakładu ustawić zbierzonsc aby chociaż w przybliżeniu miec proste koła?

5. Macie jakies sprawdzone końcówki drążków kierowniczych - firmę?
6. Z tyl juz dawno wrocilem do ori stabu i tam wracam do ori dedykowanego łącznika stabilizatorów, ale z przodu mam twardy gdzie dotychczas były regulowane łączniki ktore musze tez wymienić.

Macie jakis typ ktory moglbym kupic?
To tyle. Dzieki za odp!