Plan jest taki, żeby zaliczyć Classic Car Cup miatą z 96 z mocą 90 koni.
Auto jest całkowitą serią. Zastanawiam się co w pierwszej kolejności zmodyfikować.
1. Hamulce - iść w midy czy lepiej od razu big break? (Do nowych hamulców przewody w oplocie)
2. Rozpórka sanek/wózka, żeby usztywnić auto.
Aktualnie wymienia się rozrząd, pompa wody itp - typowa eksploatacja.
NA 96 90KM - na tor
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Jak 96 to już ma średnie hamulce
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Ja bym zrobił serwis auta, hamulców przede wszystkim. Ustawienie geometrii też pomoże. Sprawny mid sobie da radę na torze. Układ chłodzenia dobrze wypłukać. Oplot nie zaszkodzi. Na sam początek wystarczy dobra opona.
Jak masz budżet to grubsze staby i więcej bym nie kombinował. Chyba, że planujesz częściej jeździć na tor, to rollbar, kubełek, chłodzenie hamulców i chłodnica oleju.
Jak masz budżet to grubsze staby i więcej bym nie kombinował. Chyba, że planujesz częściej jeździć na tor, to rollbar, kubełek, chłodzenie hamulców i chłodnica oleju.