NA 96 90KM - na tor

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Ghostdog
Posty: 116
Rejestracja: 03 kwie 2020, 16:47
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2022, 21:16

Plan jest taki, żeby zaliczyć Classic Car Cup miatą z 96 z mocą 90 koni.

Auto jest całkowitą serią. Zastanawiam się co w pierwszej kolejności zmodyfikować.

1. Hamulce - iść w midy czy lepiej od razu big break? (Do nowych hamulców przewody w oplocie)

2. Rozpórka sanek/wózka, żeby usztywnić auto.

Aktualnie wymienia się rozrząd, pompa wody itp - typowa eksploatacja.
Awatar użytkownika
KyRy
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
Model: NA
Wersja: Chiquita
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Kontakt:

08 cze 2022, 21:40

Jak 96 to już ma średnie hamulce
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
polly
Posty: 203
Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:38
Model: Inny
Lokalizacja: Kraków

09 cze 2022, 6:25

Ja bym zrobił serwis auta, hamulców przede wszystkim. Ustawienie geometrii też pomoże. Sprawny mid sobie da radę na torze. Układ chłodzenia dobrze wypłukać. Oplot nie zaszkodzi. Na sam początek wystarczy dobra opona.
Jak masz budżet to grubsze staby i więcej bym nie kombinował. Chyba, że planujesz częściej jeździć na tor, to rollbar, kubełek, chłodzenie hamulców i chłodnica oleju.
Ghostdog
Posty: 116
Rejestracja: 03 kwie 2020, 16:47
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2022, 8:09

Dziękuje :)
ODPOWIEDZ