Cześć,
Zastanawiam się nad fotelami do MX5. Z budżetowych można kupić Sparco Sprint (z homo), OMP TRS-E (z homo), Mirco GT FIA (chyba pasuje? z homo) i Mirco MX5 (bez homo). Najbardziej podoba mi się chyba Mirco MX5 (bo i można się dogadać co do obszycia).
I tutaj pojawia się pytanie dotyczące bezpieczeństwa: z homologacją czy bez? Konstrukcja rurowa czy mono z laminatów?
Jakaś część forum jeździ na Mirco MX5 i chyba nie było skarg?
Fotel kubełkowy bez/z homo, rurowy/mono z laminatów
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- niebieskiblekit
- Posty: 389
- Rejestracja: 13 lip 2016, 9:24
- Model: NA
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Szczecin
- dark_knight
- Posty: 501
- Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Wwa
celuj w laminaty, homologacja nie jest drogowa, jak w oficjalnych wyścigach fia nie startujesz to Ci nie potrzebna, fotel jest jak buty, musisz przymierzyć się najpierw, kupowanie w ciemno to średni pomysł