


Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Max89 pisze:Też mnie zastanawiało jak pompować, bo na 1,8 to trochę kapeć się robia to chyba nie najlepiej wpływa na zużywanie opon.
Hmm, ale przecież dlatego opona zimowa jest bardziej miękka, że temperatura otoczenia zimą jest zwykle niższa, więc guma twardnieje i summa summarum jest tak samo twarda, jak letnia w lecie? Więc chyba nie ma sensu bardziej pompować?noveek pisze:2,2 zalecone przez zakład oponiarski ze względu na to, iż opona zimowa jest bardziej miękka.
callum pisze:Hmm, ale przecież dlatego opona zimowa jest bardziej miękka, że temperatura otoczenia zimą jest zwykle niższa, więc guma twardnieje i summa summarum jest tak samo twarda, jak letnia w lecie? Więc chyba nie ma sensu bardziej pompować?noveek pisze:2,2 zalecone przez zakład oponiarski ze względu na to, iż opona zimowa jest bardziej miękka.
Kubaaa pisze:"...od chodzenia bokami..."
noveek pisze:Kubaaa pisze:"...od chodzenia bokami..."
Nie wiem czemu, ale to mi się bardzo kojarzy z quake'm i innymi grami FPS tzw strafe
yanik pisze:Qbatron pisze:195/45/16 pompuje 2,0-2,1 a na tor 2,4
to zastanawiające bo ja po napompowaniu na 2,3 wyleciałem kiedyś na pierwszym zakrecie. niezaleznie od warunków mam 1,8-1,9
kermit01 pisze:około 1,8/1,7 - oczywiście w zależności od "szybkości toru" i temperatury otoczenia,
Tomai pisze:Ciśnienie zawsze powinno się mierzyć na zimnych oponach, przed jazdą. Ja mam na tor 2.1 , a miasto, trasa, 1.9.