Cześć.
Mam do kupienia fajny wydech,problem w tym że jest z podwójny(prawa i lewa strona auta).
Nasuwa się pytanie:czy duży problem jest z wycięciem miejsca w zderzaku?
Dam rade sam to zrobić,czy oddać samochód do specjalisty.
Ktoś może robił coś takiego?Jakieś porady.
Pozdrawiam
Podwójny wydech
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3779
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Fajf zakładał u siebie podwójny wydech. Ale jeśli się nie mylę to robił to w jakimś zakładzie.
Ja u siebie już miałem taki jak kupowałem auto, także zbytnio nie pomogę.
Ja u siebie już miałem taki jak kupowałem auto, także zbytnio nie pomogę.
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
KyRy pisze:Ale jeśli się nie mylę to robił to w jakimś zakładzie.
http://yakuza.com.pl/pl o ile się nie mylę
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
jeżeli chcesz to mam do sprzedania swój wydech, nie potrzeba ciąć zderzaka Musiałbyś tylko sprawdzić czy podpasuje do NA.
Szczegóły:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2855
Szczegóły:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2855
Łoś
- Ja_Misiek!
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Milanówek
to już trzeba byc jakims grubszym hardkorem zeby wyciąć idealne koło za pomocą szlifierki kątowej. chyba ze tarcza była średnicy 5 cm.
ja_misiek! pisze:to już trzeba byc jakims grubszym hardkorem zeby wyciąć idealne koło za pomocą szlifierki kątowej. chyba ze tarcza była średnicy 5 cm.
Hehehe Kwestia wprawy Poza tym w necie ze stron producentów gotowych podwójnych tłumików można ściągnąć szablonik, wydrukować, przykleić i jechać według niego A jak się za pierwszym razem nie uda, to na szczęście tylne zderzaki do MX5 drogie nie są i kolejna próba
Pozdr
eM
- Ja_Misiek!
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Milanówek
hehe, tak metoda prob i błedów zawsze jest najlepsza, o ile nie popełnisz zadnego błedu
swoją drogą tez miałem plan zeby sobie założyc podwojny, troche głośniejszy wydech. Przejechałem się jednak mx-5 Climbera która to ma własnie podwojny głośny wydech i powiem szczerze ze w zyciu sie na to nie zdecyduje. o ile miałby to byc wydech podwojny, zwykły z ładnymi koncowkami to jeszcze spoko, ale mi hałas u niego po przejechaniu 3 km tak zaczynał przeszkadzac, ze dziekowałem bogu ze w mojej madzi tak nie ma. dokupie sobie jakąś polerowaną koncóweczkę tylko i bedzie pełen styl.
sorry za małego offa.
swoją drogą tez miałem plan zeby sobie założyc podwojny, troche głośniejszy wydech. Przejechałem się jednak mx-5 Climbera która to ma własnie podwojny głośny wydech i powiem szczerze ze w zyciu sie na to nie zdecyduje. o ile miałby to byc wydech podwojny, zwykły z ładnymi koncowkami to jeszcze spoko, ale mi hałas u niego po przejechaniu 3 km tak zaczynał przeszkadzac, ze dziekowałem bogu ze w mojej madzi tak nie ma. dokupie sobie jakąś polerowaną koncóweczkę tylko i bedzie pełen styl.
sorry za małego offa.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja_misiek! pisze:to już trzeba byc jakims grubszym hardkorem zeby wyciąć idealne koło za pomocą szlifierki kątowej. chyba ze tarcza była średnicy 5 cm.
A widzisz, da sie to zrobic idealnie. Podjerzany patent wygalda tak, ze nie wycina sie czołem tarczy tylko jest cała powierzchnia, tym samym powstaje idealny okrąg niezaleznie od profilu zderzaka.
- Ja_Misiek!
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Milanówek
Fiveopac pisze:A widzisz, da sie to zrobic idealnie. Podjerzany patent wygalda tak, ze nie wycina sie czołem tarczy tylko jest cała powierzchnia, tym samym powstaje idealny okrąg niezaleznie od profilu zderzaka.
troche nie łapie. wycinasz okrąg całą powierzchnią tarczy.. ? za pomocą kątowej to chyba nie da się zrobić inaczej niz wycinać rantem tarczy. bo rozumiem ze mowimy o potocznym diaksie.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja_misiek! pisze:troche nie łapie. wycinasz okrąg całą powierzchnią tarczy.. ?
Dobrze zrozumiales, dociskasz powierzchnie tarczy do zderzaka, tak mowimy o diaksie, kątówce, boshu itp
Fiveopac pisze:ja_misiek! pisze:troche nie łapie. wycinasz okrąg całą powierzchnią tarczy.. ?
Dobrze zrozumiales, dociskasz powierzchnie tarczy do zderzaka, tak mowimy o diaksie, kątówce, boshu itp
ciekawy patent....ale chyba ręcę trochę by mi się zatrzęsły.
pcemek - ma jakiś tylni zderzak który poniewiera mi się w garażu, może najpierw potrenuj na nic nie wartym elemencie
a propo, głośność wydechu podwójnego jest podobno mniejsza,tak przynajmniej gdzieś na forum wyczytałem.
Patent z kontówką świetny!Zastosuje tylko wydech przypłynie.
Panowie co z katalizatorem?
Gdzie dostane jakiś zamiennik z mniejszymi oporami i gdzie dostane kolektor wydechowy 4-2-1.Może ktoś ma te części na sprzedaż.
Pozdrawiam
Patent z kontówką świetny!Zastosuje tylko wydech przypłynie.
Panowie co z katalizatorem?
Gdzie dostane jakiś zamiennik z mniejszymi oporami i gdzie dostane kolektor wydechowy 4-2-1.Może ktoś ma te części na sprzedaż.
Pozdrawiam