hej!
jest tr lane klatka , a ten roll to jego kopia.
Czy ktoś badał temat dodania odrobiny stali o przerobienia roll do klatki a'la inonator albo innego klatkouzytecznego stwora?
rozszerzenie rollbar (1zastrzal) YAPA do klatki
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
IMO nie ma to sensu, do klatki potrzebujesz poprowadzić rury tak, jak idą w szerokim rollbarze. Raczej taniej Ci wyjdzie sprzedać rollbar i po prostu wyspawać klatkę od zera.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- flatline
- Donator
- Posty: 2273
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
rrutek ma racje - roll Yapa jest za wąski na sensowną rozbudowę. Albo wspawasz klatkę od zera albo rozważ skręcaną od Cybula.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Verteru
- Posty: 311
- Rejestracja: 27 sie 2010, 19:48
- Model: NA
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Warszawa/Sosnowiec
- Kontakt:
Szczególnie, że musisz przymocować fotele do klatki, inaczej ty zostaniesz, a klatka Cię zgniecie podczas wypadku. Do tego obowiązkowo szelki i SFI padding na elementy narażone uderzeniem.