ZGADKA PINIE! STUKI przy jeździe z Knurem - rozwiązane
: 11 wrz 2016, 14:46
Witajcie,
jako, że sprzedaję swój samochód potrzebuję szybkiej porady.
Odebrałem NCFL po wymianie skrzyni biegów. W sobotę oglądał ją kolega z forum i podczas jazdy zauważył cytuję; " Jednak podczas jazdy na delikatnych nierównościach, progach zwalniających , jak i krótkich ruchach w prawo pojawia się mocny metaliczny dźwięk (Nigdy wcześniej nie był słyszany przez sprzedającego) z tyłu auta- Może ma związek z wymianą skrzyni biegów."
Po odbiorze przejechałem 250km i nie zwróciłem uwagi by stukało. Potencjalny kupujący pojechał, ja wróciłem 250 km i problem praktycznie nie występował (na progach zwalniających, ale nie na wszystkich delikatne puknięcie, jakby w aluminiową puszkę jak już wiedziałem czego słuchać). Na jeździe próbnej z potencjalnym kupującym wyraźnie było słychać wielokrotne metaliczne "cyknięcia". Pomyślałem i wsadziłem pasażera - knur 120kg -i ..... cyka, bez pasażera praktycznie nic nie słychać (poza co którymś zjazdem z progu zwalniającego - delikatne metaliczne cyknięcie). Przy wymianie skrzyni wszystko było sprawdzone, nie ma luzów w zawieszeniu. Jutro wstawiam do ASO ale może macie jakieś pomysły?
Podsumowując na delikatnych nierównościach, progach zwalniających , jak i krótkich ruchach w prawo pojawia się metaliczny dźwięk, wyraźnie słyszany przy jedzie z pasażerem i sporadyczne ciche tuknięcia przy jeździe solo słyszalne z lewej tylnej strony.
Będę wdzięczny za wszelkie rady.
jako, że sprzedaję swój samochód potrzebuję szybkiej porady.
Odebrałem NCFL po wymianie skrzyni biegów. W sobotę oglądał ją kolega z forum i podczas jazdy zauważył cytuję; " Jednak podczas jazdy na delikatnych nierównościach, progach zwalniających , jak i krótkich ruchach w prawo pojawia się mocny metaliczny dźwięk (Nigdy wcześniej nie był słyszany przez sprzedającego) z tyłu auta- Może ma związek z wymianą skrzyni biegów."
Po odbiorze przejechałem 250km i nie zwróciłem uwagi by stukało. Potencjalny kupujący pojechał, ja wróciłem 250 km i problem praktycznie nie występował (na progach zwalniających, ale nie na wszystkich delikatne puknięcie, jakby w aluminiową puszkę jak już wiedziałem czego słuchać). Na jeździe próbnej z potencjalnym kupującym wyraźnie było słychać wielokrotne metaliczne "cyknięcia". Pomyślałem i wsadziłem pasażera - knur 120kg -i ..... cyka, bez pasażera praktycznie nic nie słychać (poza co którymś zjazdem z progu zwalniającego - delikatne metaliczne cyknięcie). Przy wymianie skrzyni wszystko było sprawdzone, nie ma luzów w zawieszeniu. Jutro wstawiam do ASO ale może macie jakieś pomysły?
Podsumowując na delikatnych nierównościach, progach zwalniających , jak i krótkich ruchach w prawo pojawia się metaliczny dźwięk, wyraźnie słyszany przy jedzie z pasażerem i sporadyczne ciche tuknięcia przy jeździe solo słyszalne z lewej tylnej strony.
Będę wdzięczny za wszelkie rady.