Strona 1 z 1

Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 20 lip 2016, 21:07
autor: Davcio
Cześć!
Dzisiaj zdecydowałem, że mx zostaje ze mna na kolejny sezon i w związku z tym musze się zdecydować na zmianę zawieszenia.

Aktualnie mam dosyc mocno obniżone na amortyzatorach koni i sprężynach -(chyba) 40

O ile póki co jeździ się fajnie o tyle boję się zimy.

Chciałbym kupić zawieszenie, które pozwoli mi zarówno jeździć 'w miarę normalnie' zimą, zaś latem będę mógł skoczyć nią na tor.

Po lekturze postów w innych tematach wnioskuję, że powiniennem kupic albo jakis gwint albo b6.

Co możecie doradzić i z jakimi kosztami trzeba się liczyć? ;)

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 20 lip 2016, 21:19
autor: rachey
Ja jeżdżę na obniżonej zimą codziennie, czasem latam bokiem po pustym placu, nie ma problemu.
No chyba że chcesz upalać na salmopolu zimą to lift o 15 centymetrów i pług z przodu.

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 20 lip 2016, 21:43
autor: Davcio
Zimą nie chce upalac w ogole a jeździć normalnie i często w trasy. Latem ma być do zabawy

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 7:47
autor: Pubis
Poprzednie auto mialem obnizone o 35mm i do tego dokladki pod zderzaki co wedlug danych technicznych odpowiada Mazdzie obnizonej o ponad 40mm. Zima normalna jazda nie sprawiala klopotu, jedynie trzeba bylo uwazac przy parkowaniu na zalegajacy snieg na chodnikach.

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 8:25
autor: Davcio
Raczej nikt mnie nie przekona do tego, że z tym zawieszeniem co mam spokojnie przejeżdżę zimę

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 11:05
autor: turbo pchała
Co to za Koni masz?

Nie wystarczy Ci sprężyn wymienić? Jeśli jest twardsze niż B6 to mogę się jakoś z Tobą dogadać na podmiankę.

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 12:14
autor: Davcio
A to ustale na początku przyszłego tygodnia jak podjadę do serwisu i napiszę

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 12:15
autor: piwo
no mysle ze podmianka z kims co ma eibach pro kit bedzie dla ciebie najlepsza, bo progresywne sprezyny nie nadaja sie do sportu i sa dosc komfortowe, a bilstein zapewnia tez calkiem niezly komfort. a na pewno znajdzie sie sporo osob ktore beda chcialy pojsc w bardziej radykalne i twardsze zawieszenie ktore ty masz.

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 21 lip 2016, 22:26
autor: remik
Potrzebny Tobie nie za twardy gwint z regulacją - minimum odbicia . Dobrym przykładem i propozycją będzie KW v2 .
Na zimę możesz sobie podnieść auta sporo , do tego regulujesz odbicie - tak, aby spokojnie i komfortowo przejeździć zimę ...

Na tor ustawiasz nisko i odbicie dość sztywno - będzie Pan zadowolony ;)

Jak będziesz miał więcej pytań, pisz . B6 + eibach odradzam - stała wysokość i zgniły kompromis ...

Re: Zawiessenie - potrzebny kompromis

: 22 lip 2016, 2:07
autor: Davcio
No tak tez wlasnie myślałem, ze gwint ale pytanie brzmk jaki dokładnie? Mam dokładkę przedniego zderzaka i najlepiej jak bym mogl podniesc auto zimą do wysokości serii