Problem z gazem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 342
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Jakis czas temu zalozylem gaz w klinice lpg. Zaplacilem za niego 3300zl... dlatego ze dostalem gwarancje braku spqdku mocy bla bla bla... tej mocy jest mniej i dynamika jazdy jest gorsza... panowi3 powiedzieli ze paliwo w stanie gazowym sir ciezej spala i potrzebuje na to idealnych warunkow wiec wymienilem swiecie i przewody na ngk... teraz twierdza ze to moze byc cewka... jesli nie cewka to bede zmieniac sterownik. Troche nir mam czasu i ochoty juz sie tym zajmowac bo jezdze taniej ale mnie yo denerwuje juz troche. Prosze mi powiedziec czy ktos ma cewke do 1.8 ktora moze pozyczyc sprzedac cokolwiek zebym to wykluczyl i zostawil reszte Panom z kliniki?:) z gory dziekuje za pomoc
To może ja dorzucę jeszcze coś od siebie, bo pod koniec października zakładałem gaz w tym samym miejscu i za tę samą kwotę.
Ogólnie sam "customer service" oceniam bardzo dobrze, bo Panowie widać, że się starają, jak miałem jakieś problemy z czymś to od ręki poprawiali itd. itp. i za każdym razem mówią, żebym za jakiś czas przyjechał, bo chcą mieć pewność, że wszystko jest w porządku z instalacją, ALE ewidentnie nie do końca ogarniają silniki w mx-5 (do czego w sumie na samym początku otwarcie się przyznali, bo mx-5 Macieja była pierwszą którą kiedykolwiek robili, a moja drugą).
Po odebraniu auta przez pierwszy tydzień było ok, ale podczas przeglądu zerowego coś tam przestawili i wyszło, że przez ten tydzień jeździłem właśnie na 'obniżonej mocy'. Czego ja sam nie wyczułem (
), bo podczas gazowania jeździłem puszką o dużo niższej mocy niż mazda, wiec jak wróciłem to miałem wrażenie, że jest 'ok'.
Podnieśli dawkę, coś tam postroili i auto jeździło już normalnie, z tym że tym razem na zimnym silniku szarpało, obroty wariowały, rzucało i na luzie było słychać missfire. A podczas normalnej jazdy zdarzały się nagłe, aczkolwiek delikatne spadki mocy. No i spalanie wzrosło o 2l.
Kolejna wizyta i tym razem rozmowa zaczęła się od cewki (która chyba jest pierwszym podejrzanym w świecie LPG, cokolwiek by się nie działo..). Finalnie po podpięciu kompa okazało się, że tym razem dawka było za duża i przelewało, więc jakoś tam ją uśrednili i jak na razie od zeszłego piątku jest dobrze. Moc jest, na zimnym nie szaleje i generalnie nic dziwnego nie zauważam.
Także Maciej wytrwałości życzę i mam nadzieję, że to tylko kwestia strojenia
Ogólnie sam "customer service" oceniam bardzo dobrze, bo Panowie widać, że się starają, jak miałem jakieś problemy z czymś to od ręki poprawiali itd. itp. i za każdym razem mówią, żebym za jakiś czas przyjechał, bo chcą mieć pewność, że wszystko jest w porządku z instalacją, ALE ewidentnie nie do końca ogarniają silniki w mx-5 (do czego w sumie na samym początku otwarcie się przyznali, bo mx-5 Macieja była pierwszą którą kiedykolwiek robili, a moja drugą).
Po odebraniu auta przez pierwszy tydzień było ok, ale podczas przeglądu zerowego coś tam przestawili i wyszło, że przez ten tydzień jeździłem właśnie na 'obniżonej mocy'. Czego ja sam nie wyczułem (

Podnieśli dawkę, coś tam postroili i auto jeździło już normalnie, z tym że tym razem na zimnym silniku szarpało, obroty wariowały, rzucało i na luzie było słychać missfire. A podczas normalnej jazdy zdarzały się nagłe, aczkolwiek delikatne spadki mocy. No i spalanie wzrosło o 2l.
Kolejna wizyta i tym razem rozmowa zaczęła się od cewki (która chyba jest pierwszym podejrzanym w świecie LPG, cokolwiek by się nie działo..). Finalnie po podpięciu kompa okazało się, że tym razem dawka było za duża i przelewało, więc jakoś tam ją uśrednili i jak na razie od zeszłego piątku jest dobrze. Moc jest, na zimnym nie szaleje i generalnie nic dziwnego nie zauważam.
Także Maciej wytrwałości życzę i mam nadzieję, że to tylko kwestia strojenia

-
- Posty: 342
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Juz mam troche szczerze tego dosc... czy da sie jakos inaczej sprawdzic cewki niz je wyminiac?
Johnson pisze: ALE ewidentnie nie do końca ogarniają silniki w mx-5 (do czego w sumie na samym początku otwarcie się przyznali, bo mx-5 Macieja była pierwszą którą kiedykolwiek robili, a moja drugą).
nie będę Ci tu cytował ich wypowiedzi, którą Ci serwowali przed wykonaniem usługi, że "lepiej stroją system niż sterowniki z obd" czy jakoś tak. Dla mnie sprawa jest prosta. Czegoś nie ogarniają w kwestii konfiguracji lub moduły które wkładają mają zbyt ubogą funkcjonalnosc niż powinny mieć. Opowieści o cewkach, przewodach etc to bullshit, sprawnosć tych elementów powinni weryfikować w momencie uruchamiania instalacji a nie teraz szukać sobie wymówki.
Tak czy inaczej macie rękojmię to próbujcie poprawiać do skutku.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
jeśli to kwestia konfiguracji i ustawień sterownika LPG to mogę Wam polecić mistrza świata w strojeniu, dajcie znać na PW.
PRYMUS_BMW pisze:jeśli to kwestia konfiguracji i ustawień sterownika LPG to mogę Wam polecić mistrza świata w strojeniu, dajcie znać na PW.
nie w tym rzecz. Te ich problemy są zapewne do zdiagnozowania i usunięcia w godzinę-dwie i nie potrzeba do tego żadnego maga. Chłopaki zapłacili juz za instalację, więc czemu mają teraz jeszcze płacić za doprowadzanie jej do stanu uzywalności.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 342
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Racja... jedna rzecz. Auto dzisiaj zaczelo dzialac super na gazie... troche mnie to martwi bo nic z nim nie zrobilem a cos co sie samo naprawia. Moze sie tez samo zepsuc...