Strona 1 z 1

problem z obrotami

: 31 paź 2008, 18:26
autor: stefanek81
witam pojawil sie nowy problem:)
jak staje na swiatlach daje na luz to obroty w mojej mazdzie spadaja prawie do zera,a nastepnie sie podnosza,ale sa i tak niskie okolo 500 obr/min,przygazuje znowu to samo,cale zjawisko nie wystepuje zawsze,czasem obroty sa okolo tyska i jest ok.
co to moze byc??

: 31 paź 2008, 19:19
autor: Fiveopac
stefanek81 pisze:co to moze byc??

1.Przewody
2.Swiece
3.Nieszczelnosc w dolocie
l

: 31 paź 2008, 19:23
autor: Dizajer
4. Czujnik pod sprzęgłem (sprawdz czy to samo masz przy wcisnietym sprzegle)
5. Zabrudzona przepustnica

: 31 paź 2008, 19:41
autor: stefanek81
kable nowe swiece tez ,czasem przez pol dnia jest ok,a czasem sie pierdzieli przez nastepne pol,a ten czujnik to o co z nim biega??

: 31 paź 2008, 20:01
autor: Dizajer
Tu masz co nieco o tym napisane:
http://www.mx5ocforum.co.uk/viewtopic.php?t=6993

Kable jakie kupiłeś?

: 31 paź 2008, 20:05
autor: perver
tez to przerabialem,zreszta nie tylko ja,bylo juz o tym na forum.
Uwazam to za przypadlosc niektorych Miatek. Ja u siebie zmienilem wszytsko i dalej zjawisko czasem wystepowalo. Czyszczenie przepustnicy pomoglo na jakis czas,ale zjawisko wczesniej czy pozniej i tak sie zdarzalo.
Jeden mechanik mi powiedzial,ze bywa tak przy RWD,ale srednio w to wierze.

Po dlugiej walce sie poddalem i w sumie nic sie nie stalo. Fakt,ze to irytujace na maxa,ale idzie sie przywzyczaic. Z tym,ze u mnie te wachania nie byly takie duze jak u Ciebie. Jedyne czego nie sprawdzilem to sprzeglo i tu moze byc pies pogrzebany,bo moja zona majakis patent na zatrzymywanie sie i niby wtedy zjawisko nie wystepuje, jednak juz nie pamietam jak ona to sobie wymyslila... stwierdzilem... kobieta.... i nie wnikalem ;)

: 31 paź 2008, 20:36
autor: Fiveopac
Jeden mechanik mi powiedzial,ze bywa tak przy RWD,ale srednio w to wierze.

Fachowiec zapewne. Napewno jest jakas tego przyczyna. Stawiam na nieszcelnosc w dolocie. stefanek81, kup starter do silnikow w sprayu (10zł), odpal auto, psikaj na laczeniach rur dolotywcy i w okolicach kolektora, gdzie wychdoza z niego weze lub zaslepki. Jesli po psiknieciu silnik podniosa sie na sekunde obroty to znalzles nieszcelnosc.

: 31 paź 2008, 22:05
autor: stefanek81
five masz niezly patent,to ma sens co mowisz przy wymianie silnika zalozylem stara uszczelke pod kolektor ssacy,bede jutro testowal.

: 02 lis 2008, 14:50
autor: kondzio
stefanek81 pisze:five masz niezly patent,to ma sens co mowisz przy wymianie silnika zalozylem stara uszczelke pod kolektor ssacy,bede jutro testowal.


czekam z niecierpliwoscia na relacje ..

mam ten sam problem...

: 02 lis 2008, 16:32
autor: stefanek81
zmienilem caly interes z pzepustnica i jak narazie jest luz,zobaczymy co dalej.

: 02 lis 2008, 19:20
autor: perver
co to jest "interes z przepustnica" wg Ciebie?

: 02 lis 2008, 20:19
autor: stefanek81
no przepustnice:)mialem nowa z silnikiem co kupilem,ale zalozylem na poczarku stara z kolektorem bo mialem tam tulejki w nim do gzu, bo mam lpg.

: 04 lis 2008, 5:55
autor: vox
stefanek81 pisze: bo mam lpg.

może w tym tkwi problem :?: