Witam,
tak jak w temacie,
brak zapłonu na 4tym cylindrze
Moje pytanie, który to ?
Liczone są od kierowcy, czy raczej od przodu ?
dzieki
w.
Cylindry - ktory to 4ty
Cylindry - ktory to 4ty
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Donek
- Posty: 1350
- Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
- Model: NA
- Wersja: Sunburst Yellow
- Lokalizacja: Warszawa
Adri@n pisze:Donek pisze:Adri@n pisze:Zawsze liczy się cylindry od rozrządu.
Nie zawsze, ale akurat w silnikach rzędowych Mazdy tak
A w jakich innych rzędówkach liczy sie inaczej?
Np w silnikach grupy PSA
-
- Posty: 1053
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Jako ciekawostką:
Na statkach kolejnośc układów liczy sie od dziobu lub rzadziej od strony turbiny (może być od dziobu lub rufy).
Na statkach kolejnośc układów liczy sie od dziobu lub rzadziej od strony turbiny (może być od dziobu lub rufy).
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
Adri@n pisze:Donek pisze:Adri@n pisze:Zawsze liczy się cylindry od rozrządu.
Nie zawsze, ale akurat w silnikach rzędowych Mazdy tak
A w jakich innych rzędówkach liczy sie inaczej?
BMW 2.0d od e90, słynny padający rozrząd za silnikiem
