Zmiana ECU po swapie silnika
: 12 paź 2015, 9:40
WItam,
Rok temu w mojej mx-5 z 1999r zmieniłem silnik z 1.6 (110KM) na 1.8 o oznaczeniu BB5A (140KM)
Wszystko fajnie weszło i autko śmiga, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju:
Kupiłem silnik 1.8 z ECu o oznaczeniu B6MM. Co dziwne w silniku 1.6 miałem dokładnie ten sam komputer więc został stary. (nowy albo był spalony albo cos innego bo nie trybił na nim).
Po jakimś czasie postanowiłem zmienić komputer na oznaczony BP5A taki jak był montowany oryginalnie( wnioskuje po aukcji na ibej gdzie widziałem silnik BP5A z kompem BP5A na sell).
Po podłaczeniu ECU BP5A Madzia trybi na 3s. a potem odcina zapłon i zupełnie nie odpala. Wyczytałem że to wina immo który w tym przypadku działa tak jak powinien.
Co powinienem zrobic żeby móc śmigać na ECU BP5A dedykowanym do tego silnika? jest jakiś sposób na synchronizację immo z tym ECU? czy jedynym wyjściem jest wymiana całego kompletu (ECU+IMMO+Stacyjka+klucze)?
Rok temu w mojej mx-5 z 1999r zmieniłem silnik z 1.6 (110KM) na 1.8 o oznaczeniu BB5A (140KM)
Wszystko fajnie weszło i autko śmiga, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju:
Kupiłem silnik 1.8 z ECu o oznaczeniu B6MM. Co dziwne w silniku 1.6 miałem dokładnie ten sam komputer więc został stary. (nowy albo był spalony albo cos innego bo nie trybił na nim).
Po jakimś czasie postanowiłem zmienić komputer na oznaczony BP5A taki jak był montowany oryginalnie( wnioskuje po aukcji na ibej gdzie widziałem silnik BP5A z kompem BP5A na sell).
Po podłaczeniu ECU BP5A Madzia trybi na 3s. a potem odcina zapłon i zupełnie nie odpala. Wyczytałem że to wina immo który w tym przypadku działa tak jak powinien.
Co powinienem zrobic żeby móc śmigać na ECU BP5A dedykowanym do tego silnika? jest jakiś sposób na synchronizację immo z tym ECU? czy jedynym wyjściem jest wymiana całego kompletu (ECU+IMMO+Stacyjka+klucze)?