Lekka modyfikacja pod maską [pomoc]
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Model: NB
- Wersja: California
Witam. Od razu mówie że nie jestem jakimś profesjonalistą i jak ktoś ma pisać że to nie dla mnie to niech sobie przewinie ten temat... Więc jestem posiadaczem mx-5 110 1.6 NB 2000r, moim celem jest zwiększenie troszkę mocy, kupno rozpórek na kielichy i ich montaż (jak ktoś ma na sprzedaż pw). Nie chce z tego auta zrobić 200 koni lecz troszkę zwiększyć moc. Myślałem nad układem dolotowym (jak by ktoś miał z jakiejś rozbitej mazdy to pw). Bez turbo, chip z tego co wyczytałem tu na forum to nie polecacie. inne uwagi ? układ odprowadzania spalin jest już zmodyfikowany
i nie będę go ruszał. Jak by ktoś miał jakąś chwile aby tutaj napisać co mam wymienić aby podnieś moc mojej mazdy. Pozdrawiam z góry dziękuje.

-
hah dziękuje za info zniszczyliście moje marzenia ;( hah
Ciap pisze:Panowie, a dolot z IL'a? Ponoć 5kuni daje
Sam dolot nic nie da. Trzeba zrobic kompleksowo dolot silnik i wydech. W silniku należałoby zwiększyć stopień kompresji, założyć sportowe wałki, wtedy to wszystko wystroić i faktycznie powinien być fajny wykres.
- polokokt
- Donator
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
tak jak pisze ree, kilka ładnych KM można zyskać w niedoładowanym silniku, ale to nie tak hop siup i to też nie jest tania modyfikacja. Chcąc to zrobić dobrze, to lista rzeczy do zmiany jest też spora i niestety kilka ładnych tyś PLN kosztuje. Z tego co liczyłem będąc u Dr. Kokona, który akurat robił komuś białą NA niedoładowaną (też był zmieniony między innymi komputer, wałki, dolot, chyba wydech...) to tak spokojnie trzeba liczyć między 5 a 10 tyś PLN.