jakie amorki??
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04 maja 2008, 17:55
- Lokalizacja: częstochowa
witam olejowe czy gazowe??bede wymienial caly komplet,znalazlem jakies sachsa na allegro za 176 zl sztuka gazowe,mechanik kolega mowi kup sobie olejowe(tylko czy sa takie??)
olejówki to już staroć. Oryginalnie były w madzi bilsteiny i takowe polecam, można kupić już za około 250 w warszawie, a kontakt już dałem na forum.
AGENt pisze:a kontakt już dałem na forum
a gdzie, bo nie widzę

przemasi pisze:czy w związku z tym mogę zastosować standardowe amortyzatory??
bilstein B6 do -30mm... powyżej B8...
przemasi pisze:ale już i tak praktycznie nie działają...)
Oj, nie przesadzaj


chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
leDiable pisze:Standardowo były chyba Bilstein B4 czyli najtańsze gazowe bilsteina
Nawet chyba nie :neutral: Przynajmniej w normalnym NBfl to co z fabryki wychodzi to
bynajmniej koło bilsteina nie leżało

jest coś normalnego

majkel_c pisze:Nawet chyba nie Przynajmniej w normalnym NBfl to co z fabryki wychodzi to
bynajmniej koło bilsteina nie leżało Jedynie w hard suspension albo sport package
jest coś normalnego
Dokładnie, na pierwszy montaż w standardowych wersjach były amortyzatory sygnowane przez mazdę. W różnych latach różni producenci, m.in. Kayaba.
Zresztą całkiem wytrzymałe - nie jedna mx5 z przebiegiem grubo ponad 100tys. km ma oryginalne amortyzatory w niezłym stanie.
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04 maja 2008, 17:55
- Lokalizacja: częstochowa
a co sadzicie o trwalosci amorkow firmy sachs,sa po 176 zl za sztuke,kupic czy nie??sa to gazowki?,a czy mozna zalozyc na na przod olejowe, a na tyl gazowe lub na odwrot?
mieszać niby można, ale po co? dla oszczędności paru złociszy? Nie przesadzajcie, tu nie powinno się rzeźbić i oszczędzać. Namiary podam jutro,jak znajdę gwarancję. Ja mam -40mm i jeżdżę na B6 i nie narzekam.
stefanek81 pisze:a co sadzicie o trwalosci amorkow firmy sachs,sa po 176 zl za sztuke,kupic czy nie??sa to gazowki?,a czy mozna zalozyc na na przod olejowe, a na tyl gazowe lub na odwrot?
stefanek81, a to są oryginalne Sachs czy podróbki ?

one są jak nie podajesz żadnych szczegółów ? Podaj partnumber to może ktoś sprawdzi.
Osobiście uważam że zakładanie na przód olejowych a na tył gazowych to jakiś oryginalny
pomysł... Chyba że masz jakiś głęboko ukryty cel takiej kombinacji...
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04 maja 2008, 17:55
- Lokalizacja: częstochowa
szukam tak zeby bylo tanio:)
link
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=419778689
link
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=419778689
witamy
nie wiem jakiej marki założylibyśmy do mazdy ( puki co nie musimy się nad tym zastanawiać), ale do vw zakładaliśmy sachs bo tak zakładała fabryka , i nie narzekamy
co do ceny to gazówki chyba tańsze
jedno jest pewne , auto musi się trzymać drogi i zatrzymać się przed przeszkodą a za to odpowiadają sprawne amortyzatory , w pogoni za ceną odradzam "no name ", znam przypadek zepsucia nowego amorka (odpadła blacha trzymająca sprężynę ) na szczęście przy niewielkiej prędkości
nie wiem jakiej marki założylibyśmy do mazdy ( puki co nie musimy się nad tym zastanawiać), ale do vw zakładaliśmy sachs bo tak zakładała fabryka , i nie narzekamy
co do ceny to gazówki chyba tańsze
jedno jest pewne , auto musi się trzymać drogi i zatrzymać się przed przeszkodą a za to odpowiadają sprawne amortyzatory , w pogoni za ceną odradzam "no name ", znam przypadek zepsucia nowego amorka (odpadła blacha trzymająca sprężynę ) na szczęście przy niewielkiej prędkości
stefanek81 pisze:szukam tak zeby bylo tanio:) .........

Firma Bemer ze stolicy, tel kontaktowy: 22/613-34-81, a mieszczą sięprzy ulicy karpackiej 9
Czy ktoś z Was jeździ na takich amorkach http://www.mx5mad.com/product_info.php?cPath=26_41&products_id=195 - full set
lub tutaj parami
http://www.2kracing.com/Product/66286.html
http://www.2kracing.com/Product/66287.html
Czy lepiej wybrać takie agx-y czy raczej B6
lub tutaj parami
http://www.2kracing.com/Product/66286.html
http://www.2kracing.com/Product/66287.html
Czy lepiej wybrać takie agx-y czy raczej B6
stefanek81 pisze:link
stefanek81, o co jest w tym linku to jest gazowy twintube sachsa... Taka podstawowa wersja... Jakiś sportowych emocji nie należy się po tym spodziewać... Myślę że jak
dobrze poszukasz to znajdziesz je jeszcze taniej niż na tej aukcji...
Pozdr
M
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04 maja 2008, 17:55
- Lokalizacja: częstochowa
kurde chlopaki zalozylem amorki na tyl,i wam powiem ze juz jest rewelacja!!poprpstu nie mialem na tamtych tlumienia,jak zaloze na przod to pewnie bedzie super zdam relacje:)amorki widze to podstawa!!autko nie myszkuje po drodze
!
!

-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
stefanek81, tak czy tam i czytam te Twoje posty i sie zastanawiam, ile Ty za tę swoją Mazdę zapłaciłeś? Domyślam sie, że poniżej 5 tys zł. Bo chyba nikt z forum nie robił z nią tyle rzeczy co Ty
Ciesze sie, że sie nie poddajesz i odkrywając coraz to nowsze rzeczy do wymiany, nadal potrafisz wytrwać.

Ciesze sie, że sie nie poddajesz i odkrywając coraz to nowsze rzeczy do wymiany, nadal potrafisz wytrwać.
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04 maja 2008, 17:55
- Lokalizacja: częstochowa
no niestety duzo wiecej,duzo rzeczy do roboty,zastanawiam sie dlaczego w niemczech niektorzy nie dbaja wogole o samochody!!.
Kain pisze:Porównywałem mazde z 60 tys. i byla duzo w gorszym stanie wewnątrz. Nie sadze by komus chcialo sie wymieniac drazek zmiany biegow i kierownice.
Kolego. Od kilku lat sprowadzam auta i na co dzień mam stycznośc z handlem samochodami i ich "przygotowaniem" do sprzedaży. Nawet tak doświadczona osoba jak ja czasem się nabierze na stan licznika. Dla przykładu - kilka tygodni temu kupowałem od turka w Berlinie śliczne Audi A3 na interes. Sprowadzone z Włoch... Auto jak marzenie lecz było dośc drogie bo posiadało przebieg 80 000km i jednego właściciela. Kupiłem, przywiozłem i przy sprzedaży klient chciał zerknąc na pasek rozrządu...zdjąłem górną osłone silnika i naszym oczom ukazał się napisany na obudowie paska srebrnym, olejnym markerem przebieg przy którym został zmieniony rozrząd - 187 000km. Na początek zdumienie a następnie przyjąłem na siebie obelgi i wymyślania....W dzisiejszych czasach niczego nie można byc pewnym a daję głowę że jakieś 70% sprzedawanych w Polsce aut ma kręcone liczniki...
To Tobie również mogę powiedziec ze troche handluje samochodami wiec wiem oco chodzi, ale po tym samochodzie widac ze bylo bardziej cos przy nim kombinowane pod maska niz jazda nim. Wnętrze ma całkiem wporzadku ale to co sie bylo (i jeszcze troche jest) to sie przerazilem. Kupilem ten autko bo naprawde bylo w okazyjnej cenie i jeszcze sie oplaca w nie inwestowac