naprawa blacharska progów - pytanie

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Pawelski
Posty: 143
Rejestracja: 11 lip 2013, 16:39
Model: NA
Wersja: 1.6 1996
Lokalizacja: Warszawa

25 sie 2014, 12:25

Witam,

Moja NA została nareszcie odstawiona na kurację odrdzewiającą. Jedną z napraw są progi i tutaj mam pytanie. Blacharz powiedział że może je zrobić tak, jak w oryginale, czyli zachowując łączenie (spaw) tuż przed tylnym nadkolem, albo może wstawić tam jeden element, co ograniczy możliwość pojawienia się tam rdzy ponownie. O otworach drenażowych wie. Czy jest jakiś powód, dla którego należałoby zachować to łączenie w progu? Poza ew. chęcią trzymania się ściśle oryginału?
Awatar użytkownika
Pawelski
Posty: 143
Rejestracja: 11 lip 2013, 16:39
Model: NA
Wersja: 1.6 1996
Lokalizacja: Warszawa

26 sie 2014, 9:25

Nikt nic? Sorry za post pod postem, ale dzisiaj powinienem dać blacharzowi odpowiedź. Chodzi mi o to łączenie które znajduje się tuż przed tylnym nadkolem, obok niego na dole są odpływy wody z progu.
ODPOWIEDZ