Czołem,
mój mechanior powiedział przy wymianie oleju w tylnym moście że warto tam wlać jakiś uszlachetniacz / dodatek...
zmieniłem olej na 80W90 i chciałbym coś zakupić i przy najbliższej okazji dolać, stosujecie coś takiego ??? jak tak to gdzie i co mogę dostać ?
dodatek do szpery
czy i jak tak to co stosujecie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
wojteks pisze:PRYMUS_BMW pisze:przy wymianie oleju w tylnym moście że warto tam wlać jakiś uszlachetniacz
Co on ma dać? Zwiększyć/zmniejszyć poślizg?
Pewnie chodzi o jakis ceramizer, tlenek tytanu, wzbogacony uran i inne wynalazki, nie jestem wielkim zwolennikiem takich rozwiazan. Idea jest niby taka, ze to ma zwiekszac odpornisc elementow, do silnika sa podobne wynalazki.
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja zmieliłem 3 zęby otwartego dyfra na Ułężu (wróciłem tak do Warszawy, zabawnie było).
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Mechanik rozroznia mechanizmy plytkowe od torsen ?
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
ree pisze:wojteks pisze:PRYMUS_BMW pisze:przy wymianie oleju w tylnym moście że warto tam wlać jakiś uszlachetniacz
Co on ma dać? Zwiększyć/zmniejszyć poślizg?
Pewnie chodzi o jakis ceramizer, tlenek tytanu, wzbogacony uran i inne wynalazki, nie jestem wielkim zwolennikiem takich rozwiazan. Idea jest niby taka, ze to ma zwiekszac odpornisc elementow, do silnika sa podobne wynalazki.
A nie lepiej magnetyzery na półosie ? Ja tak mam

Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- PRYMUS_BMW
- Donator
- Posty: 877
- Rejestracja: 24 maja 2012, 10:37
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: WPR
majkel pisze:Mechanik rozroznia mechanizmy plytkowe od torsen ?
Coraz bardziej jestem pewny że nie

OK czyli wg Was nie ma sensu nic dolewać tak ?
Czytałem gdzieś na szybko że własnie do mechanizmów LSD nie można zastosować każdego uszlachetniacza takiego jak np rekomendują do mechanizmów w Jeepach.... a jest coś dedykowanego do naszych wersji mechanizmów różnicowych ???