Czujnik płynu do wycieraczek.

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

28 sty 2014, 9:39

Ktoś może bawił się w instalację tego? mam czujnik w zbiorniczku, mam nawet lampkę w zegarach (narazie wyjęta bo nowe zegary weszły) Wiem, że temat był poruszany w wątku artura ale nic nie wyniknęło chyba.

Pytam bo ostatnio sporo rozbieranych mazd jest na forum. Może ktoś póbował rozwiązać ten problem?

od razu mówię, nie interesują mnie mędrcy nie używający płynu i dolewający płyn do swojego małego zbiorniczka z USA za 100$ raz na 2 tyg. Ja lubie lać na szybę ile wlezie.

myślałem, że najprościej byłoby wrzucić to:

http://sklep.avt.pl/uklad-kontroli-pozi ... ntazu.html

edit.

nie, nie zakochałem się w elektronice, jest zima i zimowe mody, przemyślenia :)
dzięki za uwagę :)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 sty 2014, 10:39

Bardock pisze:mam czujnik w zbiorniczku

Bardock pisze:mam nawet lampkę w zegarach

no to czego Ci braku, nie łapię problemu ?

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

28 sty 2014, 13:01

tego że nie działa, więc jesli ktoś się tym bawił mógłby mi podpowiedzieć jaki jest schemat instalacji tego.

Innym rozwiązaniem jest nie bawić się w to i zainstalowac ustrojstwo podane w linku (ale to ostateczność)

Co do czujnika w zbiorniczku u siebie to w zasadzie nie jestem pewny czy go mam :D muszę obejrzeć go dokładnie :)
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

28 sty 2014, 15:33

Bardock pisze:jaki jest schemat instalacji tego

ale czego schemat ? masz żarówkę i włącznik w zbiorniczku płynu. no i tyle. jak go w ogóle masz i jest sprawny to musi działać.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

28 sty 2014, 23:38

Bardock, jak coś ogarniesz to daj znać :P mi od jakiegoś czasu (po grzebaniu w silniku) pali się ta lampka non stop, ale nie udało mi się zdiagnozować, co jest nie tak... wtyczki wpięte, kable całe, mocowanie jest, czujnik siedzi, płyn jest - magia! :facepalm:
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

29 sty 2014, 0:19

majkel pisze:
Bardock pisze:jaki jest schemat instalacji tego

ale czego schemat ? masz żarówkę i włącznik w zbiorniczku płynu. no i tyle. jak go w ogóle masz i jest sprawny to musi działać.

Po
eM



Masz odpowiedź wyżej :P Majkel twierdzi, że jak masz czujnik, lampke to jak się świeci to wychodzi, że płynu Ci nie ubywa :)

edit1.


Majkel skoro nigdy nie działało to dlatego chciałbym schemat by sprawdzić gdzie sie urywa sygnał. Tak samo szczupak. Jemu ciągle świeci ale rozwiązaniem tego nie będzie odłączenie lampki przecież.

Nie będę zdejmował całej deski i szedł po kabelku. Nie wiem czego Ty nie rozumiesz...
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

29 sty 2014, 10:12

Bardock pisze:Nie wiem czego Ty nie rozumiesz...

Nie rozumiem co chcesz komplikować w sprawach prostych. Znajdź sobie we wtyczce klastra zegarów przewód czujnika poziomu (skrajny styk, być może przewód niebieski, zresztą wszystkie piny są opisane na tylnej stronie klastra), drugi jego koniec masz przy czujniku zbiorniczka. Czujnik załącza na żarówkę masę, tak samo jak w przypadku wszystkich kontrolek. Jeśli sam czujnik działa, przejście od czujnika do klastra jest i żarówka sama w sobie jest sprawna to tam nie ma nic więcej co mogłoby się rozsypać.
Szczupak pisze:mi od jakiegoś czasu (po grzebaniu w silniku) pali się ta lampka non stop,

zwarcie do masy gdzieś zrobiłeś.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

29 sty 2014, 10:24

no właśnie o to mi chodziło :D będę sprawdzał jak mi się uda do jakiegoś garażu wjechać :)
ODPOWIEDZ