Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 lut 2017, 20:44
- Model: NA
- Lokalizacja: Radom
Wersje rhd tez maja kluczyk po prawej stronie
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś posiada może numery części amortyzatorów z NBFL Sportive, albo po prostu numery bilstein b6?
Z tego co wyczytałem będą pasować bez problemu do NB?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tego co wyczytałem będą pasować bez problemu do NB?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- zsitanca
- Posty: 67
- Rejestracja: 07 lut 2017, 16:14
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
bartek1706 pisze:Czy ktoś posiada może numery części amortyzatorów z NBFL Sportive, albo po prostu numery bilstein b6?
Tył: N067-28-700
Przód: N067-34-700
Moje pytanie: wymieniałem niedawno (2-3 m-ce/2-3 kkm) gumy lewarka. Teraz rozbierałem tunel i okazuje się, że mała guma rozkleiła się - część gumowa odeszła od metalowej (tej przykręcanej do skrzyni).
Spotkaliście się z tym? Co zrobić? Kleić czy reklamować (KM Parts)
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 04 lip 2017, 11:07
- Model: NB FL
- Wersja: Projekt 1.8 Turbo
- Lokalizacja: wlkp.
PROJEKT TURBO: Rozglądam się dobrą bazą. Interesuje mnie bardziej NA niż NB. Czy słusznie skupiam się na NA 1.6 115km lub 1.8 130km, czy np 90 też będzie równie dobrym rozwiązaniem? Jeśli NB to najlepiej BP-4W? Powoli robi mi się mętlik w głowie od czytania, a więc HELP.
- waldi
- Donator
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 lip 2015, 18:07
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Zanim ściągniesz, zrób zdjęcia zadzwoń, wyślij na kontakt i dopytaj co i jak, demontaż na 99 % uszkodzi to co zostało,albo jak nie będzie "woli uznania reklamacji z foto" pożycz od kogoś cała dźwignię i do reklamacji wyślij cała niech sami zdemontuja. Tyle mi do głowy przychodzi
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
A to był oryginał czy IL? Bo sam od nich zamówiłem komplet dwóch gum IL bo niby bardziej trwałe niż OEM, a może się okazać, że po prostu guma grubsza = twardsza I dzieje się to co się Tobie stało...
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Ku!%a... A miałem kupić OEM. Pewnie zaraz moją też szlag trafi...
Chyba, że ją zmęczyłeś podczas montażu w jakiś sposób naciągając na lewarek za blachę. Tak czy tak - wyślij maila/zadzwoń I powiedz co się stało, zapytaj o szanse reklamacji I daj znać tutaj co się dowiedziałeś.

- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Szkoda, że wcześniej się o tym nie dowiedziałem, wszyscy się zachwycają jakież to nowe bajery IL wypuścił, a okazuje się, że oferują buble jak każde inne chińskie zamienniki tylko cena nieadekwatna. No ale zobaczymy, póki co gumy są całe I ładne... bo auto stoi w garażu od kupna hehe
Blade pisze:pirul pisze:komplet dwóch gum IL bo niby bardziej trwałe niż OEM
Niestety nie zgadzam się. U mnie gumy z IL popękały już po roku od założenia (przebieg + - 10 tyś km). Po dwóch wyglądały jak OEM po ośmiu.
Też spotkałem się z opinią, że wszystko z IL co gumowe, to jest paść. Ale jednak boję się spojrzeć u siebie na te gumy, mimo, że były zakładane 5kkm temu...

- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
zsitanca pisze:bartek1706 pisze:Czy ktoś posiada może numery części amortyzatorów z NBFL Sportive, albo po prostu numery bilstein b6?
Tył: N067-28-700
Przód: N067-34-700
Moje pytanie: wymieniałem niedawno (2-3 m-ce/2-3 kkm) gumy lewarka. Teraz rozbierałem tunel i okazuje się, że mała guma rozkleiła się - część gumowa odeszła od metalowej (tej przykręcanej do skrzyni).
Spotkaliście się z tym? Co zrobić? Kleić czy reklamować (KM Parts)
Dzięki

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- tekkenfan
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2011, 20:09
- Model: Inny
- Wersja: 500+
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
mógłby ktoś wrzucić zdjęcie jak jest zamontowany czujnik wału w NB?
Pinologia wtyczki też byłaby mocno pomocna. Jakoś nie mogę się dogadać z googlem.
Pinologia wtyczki też byłaby mocno pomocna. Jakoś nie mogę się dogadać z googlem.
www.facebook.com/BurboAstina/
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
2017: 60ft: 1.601; 1/8mili: 6.609 @180km/h; 1/4mili: 9.942 @ 242km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.7
2018: 60ft: 1.667; 1/8mili: 6.423 @188km/h; 1/4mili: 9.706 @ 244km/h; 0-100: 2.7; 100-200: 4.5
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Samba88 pisze:Będę zabierał się pierwszy raz za wymianę filtra oleju (oczywiście z olejem) i mam pytanie gdzie on się znajduje? Jak do niego dotrzeć?
Otwórz maskę i zobacz

-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Odkręć podporę kolektora dolotowego, będziesz miał wystarczająco wygodny dostęp 

była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM