
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Kurcze nie wydaje mi się, żeby w sklepie mieli mieć wtyczki które fabrycznie są częścią wiązki elektrycznej
Pokażę może na obrazku o co mi chodzi

51-033C to jest oprawka na żarówkę, z jednej strony wkładamy żarówkę a z drugiej wpinana jest wtyczka, która jest częścią wiązki, i właśnie taką wtyczkę (a najlepiej dwie) z jakimiś sensownymi kawałkami przewodów (żeby było do czego lutować) bym potrzebował

Pokażę może na obrazku o co mi chodzi

51-033C to jest oprawka na żarówkę, z jednej strony wkładamy żarówkę a z drugiej wpinana jest wtyczka, która jest częścią wiązki, i właśnie taką wtyczkę (a najlepiej dwie) z jakimiś sensownymi kawałkami przewodów (żeby było do czego lutować) bym potrzebował
cześć, montuje właśnie rollbar od Cybula.
Wstępnie wstawiłem roll do auta, żeby wiedzieć gdzie wiercić.
Ale nie wiem czy te śruby mocujące roll do mocowania pasów trzeba dociągnąć na maksa?
U mnie wygląda to tak.


Obecnie nie mogę złapać rolla śrubami od góry, tymi które łapią też harnessbara. Za mały rozstaw otworów w rollu i śruba wchodzi pod kątem
Przesuwając rolla na maksa w lewo, nadal nie mogę złapać tej śruby. Wygląda, że chyba trzeba będzie piłować :/
Wstępnie wstawiłem roll do auta, żeby wiedzieć gdzie wiercić.
Ale nie wiem czy te śruby mocujące roll do mocowania pasów trzeba dociągnąć na maksa?
U mnie wygląda to tak.


Obecnie nie mogę złapać rolla śrubami od góry, tymi które łapią też harnessbara. Za mały rozstaw otworów w rollu i śruba wchodzi pod kątem

Czego objawem moze byc przeskakujace tylne kolo podczas skrecania powoli na parkingu? Kolo co chwile tak jakby przyspiesza I robi dodatkowe pol obrotu. Stalo sie tak po wymianie dyfra na inny, w NA. Moze tam byc cos zle poskladane?
Sent from my XT1032 using Tapatalk
Sent from my XT1032 using Tapatalk
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3597
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Davey pisze:Czego objawem moze byc przeskakujace tylne kolo podczas skrecania powoli na parkingu? Kolo co chwile tak jakby przyspiesza I robi dodatkowe pol obrotu. Stalo sie tak po wymianie dyfra na inny, w NA. Moze tam byc cos zle poskladane?
Sent from my XT1032 using Tapatalk
Może jest zaspawany?
Davey pisze:Tez tak myslalem, nic mi o tym nie wiadomo.. Potestuje to dzis i zobacze ale dziwna sprawa, wszystko niby dobrze zlozone.
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Tak to wygląda na filmie, jade wlasnie ogarnac co to za temat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Lh-AIFn04A4&feature=youtu.be[/youtube]
Wygląda jakby był zaspawany 
Co do zapytania o rolla wyżej to najlepiej skontaktuj się z Cybulem on będzie znał odpowiedź na Twoje pytanie
Ja za to mam zapytanie czy ktoś na forum ogarnia tu całe zestawy do re-route ?
Gdzieś mi raz się widziało, że ktoś sprzedawał i rure i odpowiednie węże, ale nie moge tego odnaleźć

Co do zapytania o rolla wyżej to najlepiej skontaktuj się z Cybulem on będzie znał odpowiedź na Twoje pytanie

Ja za to mam zapytanie czy ktoś na forum ogarnia tu całe zestawy do re-route ?
Gdzieś mi raz się widziało, że ktoś sprzedawał i rure i odpowiednie węże, ale nie moge tego odnaleźć

kapi678 pisze:Ja za to mam zapytanie czy ktoś na forum ogarnia tu całe zestawy do re-route ?
Gdzieś mi raz się widziało, że ktoś sprzedawał i rure i odpowiednie węże, ale nie moge tego odnaleźć
Autopaga robił, ale temat raczej jednorazowy. Może udostępni Ci chociaż projekty.
White NA BP'95
SponeR pisze:+1 do re-route
ktoś to ogarnia w polsce ?
węże i backing plate na przód to raczej nie problem ale adapter na tył już tak
tez chetny na 1 zestaw
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Próbuje przyoszczędzić na śrubach od zawieszenia. Czeka mnie rozbiórka całego zawiasu i chciałbym o ile to możliwe poskładać wszystko na nowych śrubach. Ceny oryginałów są troszkę nierozsądne niestety
Zna ktoś wymiary poszczególnych śrub/nakrętek użytych w zawieszeniu które dałoby się dobrać niekorzystając z ASO. Wymiary śruby dolnego mocowania amorów znalazłem dwie strony wcześniej ale to niestety wszytko co jest dostępne na forum.

- irekJ
- Donator
- Posty: 2791
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Nie mam teraz dostępu do swojego auta i nie mogę sprawdzić organoleptycznie.
Potrzebuję zrobić bajpas bezpiecznika w skrzynce pod kierownicą (do wideorejestratora).
Jaki tam jest typ bezpiecznika?
Mini:
http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-mini-i6114541613.html
Czy Uni:
http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-uni-i6114475608.html
Potrzebuję zrobić bajpas bezpiecznika w skrzynce pod kierownicą (do wideorejestratora).
Jaki tam jest typ bezpiecznika?
Mini:
http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-mini-i6114541613.html
Czy Uni:
http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-uni-i6114475608.html
mutra pisze:Próbuje przyoszczędzić na śrubach od zawieszenia. Czeka mnie rozbiórka całego zawiasu i chciałbym o ile to możliwe poskładać wszystko na nowych śrubach. Ceny oryginałów są troszkę nierozsądne niestetyZna ktoś wymiary poszczególnych śrub/nakrętek użytych w zawieszeniu które dałoby się dobrać niekorzystając z ASO. Wymiary śruby dolnego mocowania amorów znalazłem dwie strony wcześniej ale to niestety wszytko co jest dostępne na forum.
robiłem pełną wymianę gum na poliuretany, o ile nie poukręcałeś oryginalnych śrub, to moim zdaniem nie ma co kombinować i wystarczy je odświeżyć.
Wymocz w jakimś fosolu, oczyść szczotką i będzie ok.
Ja swoje jeszcze przeleciałem piaskarką i pomalowałem, inną opcją byłoby anodowanie, wtedy już raczej nie pordzewieją

- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
gdzie/jak polecacie zamontowac czujnik temp. oleju (z zestawu zegarow Autogauge). Bo mozliwosci widze nastepujace:
- podkladka pod filtr oleju. Nawet taka mam ale pierwsze podejscie do montazu gdzie po tygodniu zabawy i parokrotnym obrzyganiu silnika i okolic olejem mnie zniesmaczylo mocno
- adapter w korek oleju
- jakies miejsce w bloku/glowicy (cos mi sie obilo o uszy ale konkretnie nie kojarze).
Zastosowania to MMC i podobne, prawie seryjne NA 1.6
- podkladka pod filtr oleju. Nawet taka mam ale pierwsze podejscie do montazu gdzie po tygodniu zabawy i parokrotnym obrzyganiu silnika i okolic olejem mnie zniesmaczylo mocno
- adapter w korek oleju
- jakies miejsce w bloku/glowicy (cos mi sie obilo o uszy ale konkretnie nie kojarze).
Zastosowania to MMC i podobne, prawie seryjne NA 1.6
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 gru 2016, 11:09
- Model: NC FL2
- Wersja: Club
- Lokalizacja: CBY
Witam Was.
Posiadam NCFL i szukam numerów części:
- guma osłaniająca żarówki H7 w przednich lampach
- zaślepka śruby podszybia przy słupkach (eliptyczna, około 2cmx3cm)
Chcę się wybrać na zakupy do internetu ale nie mogę tego znaleźć. Chyba, że Ktoś ma na sprzedaż.
Pozdrawiam
Posiadam NCFL i szukam numerów części:
- guma osłaniająca żarówki H7 w przednich lampach
- zaślepka śruby podszybia przy słupkach (eliptyczna, około 2cmx3cm)
Chcę się wybrać na zakupy do internetu ale nie mogę tego znaleźć. Chyba, że Ktoś ma na sprzedaż.
Pozdrawiam
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ciap pisze:mutra pisze:Próbuje przyoszczędzić na śrubach od zawieszenia. Czeka mnie rozbiórka całego zawiasu i chciałbym o ile to możliwe poskładać wszystko na nowych śrubach. Ceny oryginałów są troszkę nierozsądne niestetyZna ktoś wymiary poszczególnych śrub/nakrętek użytych w zawieszeniu które dałoby się dobrać niekorzystając z ASO. Wymiary śruby dolnego mocowania amorów znalazłem dwie strony wcześniej ale to niestety wszytko co jest dostępne na forum.
robiłem pełną wymianę gum na poliuretany, o ile nie poukręcałeś oryginalnych śrub, to moim zdaniem nie ma co kombinować i wystarczy je odświeżyć.
Wymocz w jakimś fosolu, oczyść szczotką i będzie ok.
Ja swoje jeszcze przeleciałem piaskarką i pomalowałem, inną opcją byłoby anodowanie, wtedy już raczej nie pordzewieją


Orientuje się ktoś czy uszczelka łącząca ramkę szyby czołowej i dachu jest taka sama dla NA/NB/NBfl?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Taka ciekawostka ode mnie - mam NB rocznik 2000, zawsze bardziej podobały mi się zegary z NBFL także niedługo po zakupie samochodu sobie na takie wymieniłem. Mija powoli rok, akurat mam suszę w baku bo nie było kiedy zatankować, i po roku jazdy z tymi zegarami okazało się, że mam działającą kontrolkę rezerwy
tego się nie spodziewałem, myślałem że jak seryjnie jej nie ma, to nie ma instalacji pod nią (wiecie jakiś czujnik, przewody czy coś - nie znam się ale na logikę skoro nie ma kontrolki to po co mieliby elektrykę pod nią dawać) 



- waldi
- Donator
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 lip 2015, 18:07
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Szyba w prądzie - dynda sobie w drzwiach linka , jak zerwana
,po drugiej stronie pancerz , wygląda jak by pasowały do siebie
tylko są trochę za daleko .
Pytanie czy linka - do kupienia ?nowa ?- carspeed ?
Czy raczej szarpnąć się na komplet prowadzenia - silniczek słychać .
Czy wyjąć wszystko i dopiero zobaczyć


Pytanie czy linka - do kupienia ?nowa ?- carspeed ?
Czy raczej szarpnąć się na komplet prowadzenia - silniczek słychać .
Czy wyjąć wszystko i dopiero zobaczyć