Kitson pisze:Chodzi po głowie, chodzi. Nieznany jest mi jednak koszt takiej operacji i nieznane jest mi źródło, z którego mógłbym wydobyć bille.
Kiedyś się wyliczyli na jakieś 250 PLN za remont kompletnie wykończonych B6. Przestrojenie pewnie by się w tym zawierało, bo wymienia się te same części. Natomiast konkretna wycena to pewnie dopiero po demontażu byłaby możliwa.
Używek trzeba szukać na forach zagranicznych i portalach ebayopodobnych. Wbrew pozorom dość często można tam B6 w sensownych cenach kupic.
Kitson pisze:Jeśli mielibyśmy się tym przejmować, to nie powstałby żaden projekt turbo, żaden swap (ani silnika, ani hamulców), nikt nie zmieniłby nawet foteli
Obawiam się że to tylko kwestia czasu jak u nas też tak będzie... Unia nam to zapewni. Wtedy zmodowane miatki bedziemy sobie na zamkniete imprezy na lawetkach wozic...
Kitson pisze:ani hamulców
swap hamulców jest nawet w obecnych warunkach nielegalny, bo układ hamulcowy jest na liście części, które nie mogą byc powtórnie użyte jako części używane...
Po
eM