Pedi pisze:Krzywy pisze:Jak masz trochę w górze to wejdź pod i pomacaj rękoma te osłony termiczne które do rur są przymocowane. U mnie praktycznie każda jest zgnita i mimo że rury wydechu poza spawami nie mają śladów rdzy to te osłonki pięknie się poodłamywały w niektórych miejscach i brzęczą. W miarę zużycia i moich zabiegów polegających na odłamywaniu kolejnych kawałków w różnych miejscach dźwięk się zmienia i obroty przy których rezonuje też ale 2k i 3k to taki standard.
Też początkowo podejrzewałem osłony, ale jak wczoraj je oglądałem, to wydają się być w dobrym stanie o dziwo. I w dwóch miejscach są ściśnięte metalowymi klamrami (nie wiem czy to oem, czy robota poprzednich właścicieli).
Najbardziej jednakowoż interesuje mnie, jak przykręcić tą rozpórkę bez gwintu? Czyżbym musiał wybebeszyć samochód od środka (tj. mieć dostęp od drugiej strony blachy)?
I jeszcze jedno, jak poradzić sobie z rurką EGR od strony kolektora wydechowego. Badziewie za nic nie chce puścić :/
Spray penetrujacy i naprzod, ale dlaczego ja odkrecasz?