Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- flatline
- Donator
- Posty: 2273
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
Nadkola małe
- seba1433
- Posty: 903
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 23:23
- Model: NB
- Wersja: Modified :)
- Lokalizacja: Pabianice
Witam. Mam pytanie na temat simeringu wału korbowego NA 1.6 USA. Był tym simering o wymiarach 30x44x7, jednak nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Może mi ktoś powiedzieć gdzie dostać, lub podać jakiś sprawdzony zamiennik? 

seba1433 pisze:Witam. Mam pytanie na temat simeringu wału korbowego NA 1.6 USA. Był tym simering o wymiarach 30x44x7, jednak nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Może mi ktoś powiedzieć gdzie dostać, lub podać jakiś sprawdzony zamiennik?
Jak chcesz naprawdę dobrą jakośc, to oryginał z ASO. Wersje US nie miały innych uszczelniaczy niż EU.
Krzdry pisze:i ten klinowy-zębaty do aternatora ale dziwadło
to zupełnie normalny pasek klinowy, nie ma w nim nic nadzwyczajnego. Podjedź do elektromechanika na diagnostykę alternatora, bo takie zanikające ładowanie zazwyczaj wskazuje, że kończy żywot.
kacper-k48 pisze:no i pytanie czy za taką cene będzie to totalny złom
tego nie wywróży Ci nikt, kupujesz kota w worku. Pacjent może okazać się w miarę sprawny, a może się nadawać na złom. Opowieści gościa, że "2 lata by złomu nie trzymał" są funta kłaków nie warte, bo on chce 800 i nic go nie interesuje do czego się grat nadaje, ryzyko jest wyłącznie Twoje.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=133275
Korzystał ktoś z tego sposobu ? Próbuje się dowiedziec jaki klej dokladnie kupić, ale nikt mi nie odpisał
Korzystał ktoś z tego sposobu ? Próbuje się dowiedziec jaki klej dokladnie kupić, ale nikt mi nie odpisał


- SponeR
- Posty: 1098
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
- Model: NA
- Wersja: ultra old
- Lokalizacja: Piasecziusets
kacper-k48 pisze:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=133275
Korzystał ktoś z tego sposobu ? Próbuje się dowiedziec jaki klej dokladnie kupić, ale nikt mi nie odpisał
ja jutro moją odbieram od tapicera - 300 chciał z wszystkim więc nie wiem czy jest sens robić taką prowizore
ale jakbym miał to robić to chyba na klej do szyb

MIATA nim jak szatan


-
- Posty: 231
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Ale mi odkleil sie doslownie kawalek, z 10cm wiec nie ma sensu wydawać 300zl jak mogę wydać 20zl a i tak na takim kawalku nie będzie widać 


Witam,
mam taki problem:
Dzisiaj gdy odłączyłem dolot (mam stożek + polerowana rura) bo chciałem dodac przewod do odmy zamiast tego małego filterka. Po złożeniu wszystkiego w całość, obroty zaraz po odpaleniu auta wskakują na 2tys. i spadają do 1,8. Po odłączeniu aku. dalej to samo. Chciałem sprawdzic czy odpali bez stozka i przeplywomierza i nie odpala czyli ok. Ale jak podlaczylem to znowu to samo. Kiedys mialem podobny problem jak zmienilem normalny dolot na stozek, ale po mocnym przegazowaniu problem zniknal. Teraz niestety nic sie nie dzieje. Jak juz silnik sie rozgrzeje to obroty faluja miedzy 1,5 a 2tys. Pomocy. Co to moze byc??? Czy da sie temu zaradzic???
Pozdrawiam
mam taki problem:
Dzisiaj gdy odłączyłem dolot (mam stożek + polerowana rura) bo chciałem dodac przewod do odmy zamiast tego małego filterka. Po złożeniu wszystkiego w całość, obroty zaraz po odpaleniu auta wskakują na 2tys. i spadają do 1,8. Po odłączeniu aku. dalej to samo. Chciałem sprawdzic czy odpali bez stozka i przeplywomierza i nie odpala czyli ok. Ale jak podlaczylem to znowu to samo. Kiedys mialem podobny problem jak zmienilem normalny dolot na stozek, ale po mocnym przegazowaniu problem zniknal. Teraz niestety nic sie nie dzieje. Jak juz silnik sie rozgrzeje to obroty faluja miedzy 1,5 a 2tys. Pomocy. Co to moze byc??? Czy da sie temu zaradzic???
Pozdrawiam
JaKub
galandt pisze:Witam,
mam taki problem:
Dzisiaj gdy odłączyłem dolot (mam stożek + polerowana rura) bo chciałem dodac przewod do odmy zamiast tego małego filterka. Po złożeniu wszystkiego w całość, obroty zaraz po odpaleniu auta wskakują na 2tys. i spadają do 1,8. Po odłączeniu aku. dalej to samo. Chciałem sprawdzic czy odpali bez stozka i przeplywomierza i nie odpala czyli ok. Ale jak podlaczylem to znowu to samo. Kiedys mialem podobny problem jak zmienilem normalny dolot na stozek, ale po mocnym przegazowaniu problem zniknal. Teraz niestety nic sie nie dzieje. Jak juz silnik sie rozgrzeje to obroty faluja miedzy 1,5 a 2tys. Pomocy. Co to moze byc??? Czy da sie temu zaradzic???
Pozdrawiam
Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza.
Siemka, mam takie pytanie. Chodzi mi o wszechobecne stuki w kokpicie przy rozłożonym softtopie. Gdy dach jest zdjęty wszystko gra. Pewnie chodzi o stelaż i tu pytanie - czy da się je jakoś poblokować i czy nie będzie to przeszkadzało w składaniu i rozkładaniu dachu? Pozdrawiam
Serwus. Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie: czy tow hooki z alledrogo sa cos warte? I przede wszystkim czy pasuja do Mazdy?
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
Czy ktoś się orientował, ile jest zapasu na seryjnych szpilkach w NA, w sensie czy da się w miarę bezpiecznie dorzucić jakiś mały przelotowy dystans? Bo w sumie wyszło mi że potrzebuje jedynie 10-15mm dystansu i zastanawiam czy dałoby się to ogarnąć bez wymiany szpilek na dłuższe.
Moja: http://bit.ly/1lFS57a
Mac pisze:Serwus. Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie: czy tow hooki z alledrogo sa cos warte? I przede wszystkim czy pasuja do Mazdy?
rafa1999981881811 ma chyba tylni z Allegro. Jak co to ja mam jeszcze jeden do NA/NB ameliniowy

Ktoś zna jakąś firmę która oferuje bodykity do ncfl? W grę wchodzi cały świat, japońskiego za bardzo nie znam, więc przeszukiwanie ich stron nie za dobrze mi wychodzi
Chodzi mi głównie o dokładki przód/tył, progi, może grill jakby był jakiś fajny.

kermit01 pisze:jak to w końcu jest z tym stabem z RX-8 - pasuje każdy? i czy seryjnie był większy(czyt. poszukiwany przez posiadaczy mx-5)?
Stab z rx8 pasuje tylko do NC.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
@Kurak
@majkel
dzięki za wszelkie informacje ! wyleczyłem auto z braku ładowania wymianą paska w 100% , minął ponad tydzień i wszystko gra nadal
teraz pora na kolejne pytanie z cyklu "zimowa mazda"
nie zalega komuś rysunek tego całego mieszalnika powietrza ? (to coś od dmuchawy)
niby wiem czego szukam ale nie wiem gdzie i jak się za to zabierać
@majkel
dzięki za wszelkie informacje ! wyleczyłem auto z braku ładowania wymianą paska w 100% , minął ponad tydzień i wszystko gra nadal

teraz pora na kolejne pytanie z cyklu "zimowa mazda"
nie zalega komuś rysunek tego całego mieszalnika powietrza ? (to coś od dmuchawy)
niby wiem czego szukam ale nie wiem gdzie i jak się za to zabierać

tel:668-827-402
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
funky pisze:maciek01 pisze:Czy ktoś się orientuje czy fotel pasażera z anglika będzie pasował jako fotel kierowcy do europejskiej NA?
tak, będzie - 90% swapowanych foteli pochodzi z szabru angoli
dzięki

#miatarri
Kurak pisze:Mac pisze:Serwus. Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie: czy tow hooki z alledrogo sa cos warte? I przede wszystkim czy pasuja do Mazdy?
rafa1999981881811 ma chyba tylni z Allegro. Jak co to ja mam jeszcze jeden do NA/NB ameliniowy
Ja nie mam, miałem kupić...ale nie wyszło póki co. A nawet jakby był to przecież zaprzęgu nie będę ciągnął

PS. I już bez 199998188181

Pozdr
Rafa


matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
Carspeed.pl