tak dokładnie tamte, na razie nie mam zamiaru ich ciąć, chciałem podpytać wstępnie
Jeśli by się okazało, że nie pasują jakie polecasz kupić ? Na stronach sklepów z częściami do NA i NB są takie same osłony ... wiem, że jest inaczej ...
pozdrawiam
Michał
gumki amortyzatorów
popękane
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Dla potomnych, gumki takie posiada firma A-Z Moto zlokalizowana w Łodzi na Piotrkowskiej 249/251, tel 42 637 31 99, po 27pln.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Nie chce zakładać nowego tematu a sprawa podobna.
Posiadając Miate NA, zakupiłem gwint od NB i to wszystko co mam (no w komplecie dali również bumpstopy)
Do tego kupić górne mocowania od NB i gumki Lower bushing i Upper bushing i to wszystko ?
tylko skąd dorwać te dwie gumki ?
Posiadając Miate NA, zakupiłem gwint od NB i to wszystko co mam (no w komplecie dali również bumpstopy)
Do tego kupić górne mocowania od NB i gumki Lower bushing i Upper bushing i to wszystko ?
tylko skąd dorwać te dwie gumki ?
Bardock pisze:zakupiłem gwint od NB
gwint do NB ? Przyznaj się, co kupiłeś dokładnie ?

Bardock pisze:gumki Lower bushing i Upper bushing
Chodzi o gumy/podkładki do górnych mocowań ? Jeśli tak to jedynie ASO/AZAuto lub któryś dystrybutor oryginalnych części (mx5parts, fox albo ta_firma_której_nazwy_nigdy_nie_pamiętam z Lublina).
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Pamiętam że była jakaś prowizora z cięciem bumstopów na pół, ale lepiej będzie faktycznie kupić o ile nie zapłace majątku w ASO.
Co do gwintu to szału nie ma, kupiłem to samo co Vampirek, ale wychodzę z założenia, że lepsze to, niż moje starutkie amorki. Będą zapędy na tor, będzie BC racing albo coś tego pokroju.
Co do gwintu to szału nie ma, kupiłem to samo co Vampirek, ale wychodzę z założenia, że lepsze to, niż moje starutkie amorki. Będą zapędy na tor, będzie BC racing albo coś tego pokroju.
Złota łopata po raz drugi.
Kupiłem B6 i osłony JPN 90AU004JPN. Amortyzatory mają 50mm, osłona jest na 40mm.
Jaką średnicę ma SACHS 900 074 od strony wahacza?
Czy może naciągnąć te osłony, które mam i się nie przejmować. Wyglądają "trochę" inaczej niż SACHSy.

Kupiłem B6 i osłony JPN 90AU004JPN. Amortyzatory mają 50mm, osłona jest na 40mm.
Jaką średnicę ma SACHS 900 074 od strony wahacza?
Czy może naciągnąć te osłony, które mam i się nie przejmować. Wyglądają "trochę" inaczej niż SACHSy.

Gumki gumkami , można napewno coś dobrać ale wewnątrz gumek są odboje które są dość precyzyjnie spasowane i jak gumka będzie za gruba to nie bedzie śmigało poprawnie, jak będzie za lużno to się bedzie dużo brudu i wody dostawało co poza niszczeniem amortyzatora wpłynie na nasączenie odboju brudem i wodą . Zimą zamarznie i latem wypadnie w postaci proszku podobnego do pumexu.
To tak z doświadczenia pisze bo doświadczyłem kiedyś odparowania odbojów
To tak z doświadczenia pisze bo doświadczyłem kiedyś odparowania odbojów
