16x9 et 15 i 25.

wejdą?

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

cth

19 kwie 2011, 22:15

Już otrzymałam odpowiedź, dziękuję.
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

20 kwie 2011, 3:09

cth pisze:...chłopak nie wie, aja mam dość jego marudzenia więc musiałam zapytać na forum... :oops:

Tak zaradna kobieta to prawdziwy skarb. :mrgreen: Twój facet ma szczęście... :mrgreen:

Sorry za meeeega OT, ale nie mogłem się powstrzymać :razz: :oops:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
cth

20 kwie 2011, 6:38

To samo mi powiedział :grin: Dziękuję :wink:
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

17 maja 2014, 2:46

Panowe do Miaty Na obniżonej 40mm podejdą koła 15x8 Et 15 ? czy moze lepiej 15x7 et 20
Doradzcie prosze bo mam problem z doborem
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2014, 8:15

15x7 et20 wejdą bez problemu. 15x8 et15 mogą ocierać.
Obrazek

miatasm.com
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

17 maja 2014, 17:47

O nadkola ? kurczę własnie tu jest problem bo możę się okazać ze będzie super :)
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

17 maja 2014, 20:20

Zagnij ranty, daj większy negatyw i będzie Pan zadowolony :)
Obrazek

miatasm.com
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

17 maja 2014, 21:51

Własnie chciał bym uniknąć zaginania rantu
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

18 maja 2014, 9:26

To kup inne koła? Zrób większe negatywy? Chcesz wsadzić koła odstające dość sporo od standardowych i nie chcesz nic zmieniać. To se ne da :P
Obrazek

miatasm.com
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

18 maja 2014, 18:10

Arvinski ma 15'' 7J ET 12 i coś mu tam chyba lekko ocierało, więc ja bym brał te 7J ET20, powinno być idealnie jeśli chodzi o spasowanie z błotnikiem.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

18 maja 2014, 18:53

a 8j et15 hmm ?
albo na tył 8j et15 a przod 7j et20 ?
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

18 maja 2014, 19:22

Poczytaj na clubroadsterze wątek o fitmencie i znajdziesz odpowiedz na wszystkie mozliwe setupy
Obrazek

miatasm.com
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

18 maja 2014, 19:33

Tu masz fotki z felgami o których mówiłem. Wyobraź sobie więc jakby wyglądały felgi szersze o 1 cal i 5mm czyli 3cm na koło. Raczej nie wejdą :P
viewtopic.php?f=22&t=11845&p=222962&hilit=Arvinski#p222962
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

19 maja 2014, 7:05

Alan pisze:Arvinski ma 15'' 7J ET 12 i coś mu tam chyba lekko ocierało, więc ja bym brał te 7J ET20, powinno być idealnie jeśli chodzi o spasowanie z błotnikiem.


Jest dokładnie tak, jak Alan pisze.
Moje felgi przy kącie 1,5 i kołach 195/50 nadal lekko obcierają.

Więc jeśli decydujesz się na felgi z mniejszym ET to musisz przygotować się na utwardzenie samochodu lub rollowanie.

Bo właśnie (chyba) ET20 to idealny offset dla każdego, który nie chce nic dodatkowego zmieniać (kątów, zawiasów, rollowanie).
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafa
Donator
Donator
Posty: 2320
Rejestracja: 13 cze 2013, 10:49
Model: Inny
Lokalizacja: Łódź

19 maja 2014, 8:38

15/16 8Cali et 25 idealnie...

Pozdr
Rafa
:jupi: :bicz:
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.

Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

19 maja 2014, 9:07

Alan pisze:Arvinski ma 15'' 7J ET 12 i coś mu tam chyba lekko ocierało, więc ja bym brał te 7J ET20, powinno być idealnie jeśli chodzi o spasowanie z błotnikiem.

Felgi o takich parametrach mam również ja. Niestety nie mam zdjęcia jak to wyglądało przed obniżeniem, ale wystawało jak na mój gust trochę za bardzo. Mi na gwincie i z oponą 175 potrafi zdziebko przytrzeć. Zatem zanim założę oponę 195, to będzie trzeba się z nadkolami trochę pobawić.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

19 maja 2014, 14:31

Rafa1981 pisze:15/16 8Cali et 25 idealnie...

To będzie 12mm bardziej wystawać niż u Arvińskiego czy offthe, więc na seryjnym zawiasie, a właściwie na seryjnych kątach będzie trzeć.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

20 maja 2014, 19:07

http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=116186 to takie koła jak chce kupić jak myślicie to trzeba zrobić ze by tak wyglądała mx5
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

20 maja 2014, 19:32

Zrolować nadkola.
Obrazek

miatasm.com
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

20 maja 2014, 23:34

Lakier nie popęka czy lepiej przed lakierowanie ? bo auto idzie na lakier ale nie maja tego niestety i musze gdzies z nim jechac
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

20 maja 2014, 23:39

Przednie nadkola tez trzeba rolować ?
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4684
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

21 maja 2014, 5:23

Zrób przed malowaniem.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

21 maja 2014, 15:28

pozniej nie bedzie rdzewiec ? jest jakis patent na to
Strugal
Posty: 50
Rejestracja: 08 maja 2014, 0:44

22 maja 2014, 0:27

a co sadzicie o 15x7j et20 wejda bez rolowania i będą w miarę wyglądać czy jednak starac sie upchac 15x8j et15 chce zeby to w miare jeżdziło a nie tylko wyglądało
ODPOWIEDZ