
Czy do NCFL 2.0 Valvoline VR1 5w50 będzie odpowiedni ? Samochód używany cały rok + w miare częste wycieczki do czerwonego

w nawiązaniu do pytania jakie Wam zadałem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
wojteks pisze:Pedi pisze:że w takim układzie najlepszym rozwiązaniem będzie zalanie go również takim olejem?
Najprostszym, czy najlepszym to trudno powiedzieć.
R.E.D. pisze:po co robic plukanke
R.E.D. pisze:i wlewac polsyntetyk?
Brunkos pisze:Pierwsze wrażenie, to to, że auto chodzi ciszej
Alex pisze:niektorzy to lubia![]()
i to takze kwestia osobistego gustu
bonito pisze:A gdyby kolega chciał pójść dalej w czyszczeniu silnika od środka , to proponuję odkręcić miskę olejową
bonito pisze:dałem się wpuścić w LongLife (polecany przez Volkswagena, wymiana oleju co 30 tys. km)
bonito pisze: wymieniam olej co 15 tys.
Długo czekałem na to pytanie. Chętnie je rozwinę o kolejne: jak już przerzuciłem się na VR1, to mogę przy najbliższej wymianie wlać takiego ENEOS-a, czy to raczej niewskazane?logimen pisze:A te Eneosy Sustina 5w30 ? Cos ktos ? Dobrze widze, ze on kosztuje 400pln za 4L ?
nickesh v2.0 pisze:Długo czekałem na to pytanie. Chętnie je rozwinę o kolejne: jak już przerzuciłem się na VR1, to mogę przy najbliższej wymianie wlać takiego ENEOS-a, czy to raczej niewskazane?logimen pisze:A te Eneosy Sustina 5w30 ? Cos ktos ? Dobrze widze, ze on kosztuje 400pln za 4L ?
nickesh v2.0 pisze:Chętnie je rozwinę o kolejne: jak już przerzuciłem się na VR1, to mogę przy najbliższej wymianie wlać takiego ENEOS-a, czy to raczej niewskazane?