Olej do mazdy
w nawiązaniu do pytania jakie Wam zadałem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Podoba mi się kulinarne porównanie (bułka), uważam je za nadwyraz trafne! To, że sucha bułka wystarczy do przeżycia nie znaczy, że człowiek naje się nią jak 'klasycznym polskim schabowym' Ale... z drugiej strony obiad w wykwintnej restauracji rzadko kończy się 'totalnym zapchaniem kichy'...
Wracając do sedna Skoro 'matka-fabryka' nakarmiła auto 'schabowym' znaczy to, że będzie na nim dobrze jeździło ale po kilkunastu latach może padnie na zawał... Są ludzie, którzy skupiając się na lifestylu karmią swoje autko 'przegrzebkami' - które są zdrowsze i bardziej drenują portfele - i nie ma sensu cała wojna. Dopóki nie jeździmy profesjonalnie (czyli nie zarabiamy więcej kasy na jeździe niż poświęcamy na auto) mamy wolny wybór
Rozumiem, że sezon faktycznie się kończy i u niektórych występują objawy syndromu odstawienia ale w końcu przecież wszyscy się szanujemy i wszyscy mamy wspólne pasje a to co kto leje do silnika to przecież nie kwestia honoru?
pozdrawiam
ps: Moje maleństwo przeleciało 217kkm i ciągle jest na syntetyku - na wiosne może dostanie royala - bo poprawi Mi to samopoczucie. Nie silnikowi ani środowisku naturalnemu a Mi właśnie
Wracając do sedna Skoro 'matka-fabryka' nakarmiła auto 'schabowym' znaczy to, że będzie na nim dobrze jeździło ale po kilkunastu latach może padnie na zawał... Są ludzie, którzy skupiając się na lifestylu karmią swoje autko 'przegrzebkami' - które są zdrowsze i bardziej drenują portfele - i nie ma sensu cała wojna. Dopóki nie jeździmy profesjonalnie (czyli nie zarabiamy więcej kasy na jeździe niż poświęcamy na auto) mamy wolny wybór
Rozumiem, że sezon faktycznie się kończy i u niektórych występują objawy syndromu odstawienia ale w końcu przecież wszyscy się szanujemy i wszyscy mamy wspólne pasje a to co kto leje do silnika to przecież nie kwestia honoru?
pozdrawiam
ps: Moje maleństwo przeleciało 217kkm i ciągle jest na syntetyku - na wiosne może dostanie royala - bo poprawi Mi to samopoczucie. Nie silnikowi ani środowisku naturalnemu a Mi właśnie
odbiegając trochę od gorącego tematu....
wlazłem sobie na allegro aby sprawdzić ceny Motula 6100...
76 zł za 5l !
wtf?
chętnych na to nie brakuje, lista kupujących dość długa, super sprzedawca....
czy to realna cena za oryginalny olej?
przecież on zwykle kosztuje koło 110 zł za bańkę...
wlazłem sobie na allegro aby sprawdzić ceny Motula 6100...
76 zł za 5l !
wtf?
chętnych na to nie brakuje, lista kupujących dość długa, super sprzedawca....
czy to realna cena za oryginalny olej?
przecież on zwykle kosztuje koło 110 zł za bańkę...
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Gdzieś widziałem jak się elegancko da otworzyć butelkę Motulową, wlać szajs i sprzedawać pod tą marką...Nie wiem co sądzić o takiej cenie...
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dizajer pisze:przecież on zwykle kosztuje koło 110 zł za bańkę...
126 złoty Intercars ( po małej zniżce )
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
majk pisze:Gdzieś widziałem jak się elegancko da otworzyć butelkę Motulową, wlać szajs i sprzedawać pod tą marką...Nie wiem co sądzić o takiej cenie...
Piszesz tu chyba o Motulu 300V? Jeśli mamy na myśli ten sam filmik... 6100 nie jest oferowany w puszce a w zwykłej butli.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
majk pisze:Gdzieś widziałem jak się elegancko da otworzyć butelkę Motulową, wlać szajs i sprzedawać pod tą marką...Nie wiem co sądzić o takiej cenie...
To dotyczyło 300V. Poza tym zostawał slad i ten kto wie takiej otwieranej puszki nie kupi. Poza tym taki olej można tam podmienić czyli wylewasz oryginał a wlewasz podróbkę. interes tylko wtedy gdy upłynnisz gdzieś ten oryginalny olej. Bez opakowania?
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
pmcomp pisze:interes tylko wtedy gdy upłynnisz gdzieś ten oryginalny olej. Bez opakowania?
Bądź pewien, że w naszym cudnym kraju gro ludzi kupi sobie Motula 300V wleje do silnika a potem do bańki po Motulu wleje Lotosa i zgoni na allegro... a potem nazwą się przedsiębiorczymi
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Wroniasty pisze:pmcomp pisze:interes tylko wtedy gdy upłynnisz gdzieś ten oryginalny olej. Bez opakowania?
Bądź pewien, że w naszym cudnym kraju gro ludzi kupi sobie Motula 300V wleje do silnika a potem do bańki po Motulu wleje Lotosa i zgoni na allegro... a potem nazwą się przedsiębiorczymi
Zapewne ... ale musi być efekt skali.
Jak dostajesz fakturę VAT to już nie jest tak prosto.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
Na niemieckich "miatostronach" znalazlem cos o Motulu 300V....
Najtaniej jak mozna dostac ten olej w Niemczech to 50 euro za 4Litry + przesylka. Oryginalnosc produktu nie podlega tu watpliwosci. Podejrzewam, ze wszystko tansze to podrobka, bo te 50euro to juz naprawde ok cena.
Ja wlasnie zalalem "Swoja" po 14tysiacach po raz pierwszy - Mobil 1 5W-30 ESP Formula. Na razie miatka jezdzi Dam znac co i jak po paru miesiacach.
A tak na marginesie - po spedzeniu dobrych paru dni nad tematem oleju na forach i po wywiadzie u doswiadczonych uzytkownikow tego Cud-Pojazdu, wydaje mi sie ze:
1. Uzywajac oleju firmowego Mazdy (Dexelia/Elf) nie zrobimy krzywdy silnikowi (dobrze zmieniac co 15tys a nie co 20tys jak chce producent). Potwierdzaja to pracownicy ASO oraz uzytkownicy.
2. Obojetne jaki olej ze sredniej, czy wyzszej polki - przy normalnym uzytkowaniu autka, nie poczujemy znacznej roznicy.(Warunek - wlasciwie dobrana specyfikacja!!!)
3. Naprawde smialo mozna lac Mobila 1, Liqui Molly, Motula 8100 i Castrola Edge tez. Mnostwo ludzi na tym jezdzi i sobie chwali. Jak ktos chce zeby Mu bylo na duszy lepiej - niech bierze faktycznie Motula 300V czy Pennrite albo Royal Purple czy Amsoil, ale wtedy niech nie liczy na "super oferty". Wtedy trzeba sie liczyc naprawde z drenazem kieszeni jak chce sie miec pewnosc, ze oliwa jest oryginalna.
Najtaniej jak mozna dostac ten olej w Niemczech to 50 euro za 4Litry + przesylka. Oryginalnosc produktu nie podlega tu watpliwosci. Podejrzewam, ze wszystko tansze to podrobka, bo te 50euro to juz naprawde ok cena.
Ja wlasnie zalalem "Swoja" po 14tysiacach po raz pierwszy - Mobil 1 5W-30 ESP Formula. Na razie miatka jezdzi Dam znac co i jak po paru miesiacach.
A tak na marginesie - po spedzeniu dobrych paru dni nad tematem oleju na forach i po wywiadzie u doswiadczonych uzytkownikow tego Cud-Pojazdu, wydaje mi sie ze:
1. Uzywajac oleju firmowego Mazdy (Dexelia/Elf) nie zrobimy krzywdy silnikowi (dobrze zmieniac co 15tys a nie co 20tys jak chce producent). Potwierdzaja to pracownicy ASO oraz uzytkownicy.
2. Obojetne jaki olej ze sredniej, czy wyzszej polki - przy normalnym uzytkowaniu autka, nie poczujemy znacznej roznicy.(Warunek - wlasciwie dobrana specyfikacja!!!)
3. Naprawde smialo mozna lac Mobila 1, Liqui Molly, Motula 8100 i Castrola Edge tez. Mnostwo ludzi na tym jezdzi i sobie chwali. Jak ktos chce zeby Mu bylo na duszy lepiej - niech bierze faktycznie Motula 300V czy Pennrite albo Royal Purple czy Amsoil, ale wtedy niech nie liczy na "super oferty". Wtedy trzeba sie liczyc naprawde z drenazem kieszeni jak chce sie miec pewnosc, ze oliwa jest oryginalna.
Ale Jazda!!!
Minelo 5 tys. km po zalaniu silnika Mobilem 1 ESP Formula.
Wnioski: Silnik pracuje tak samo dobrze, spalanie w normie (minimalnie teraz nizsze o 0,1-0,2L na 100KM), oleju nie bierze i .... tyle.
Smialo lac!!!
Aha, zamierzam przy przegladzie zmienic olej w skrzyni (6 biegowa - jak jest zimno to dosc ciezko chodzi na fabrycznym), chyba wezme Motula...... Ma Ktos doswiadczenia ???
Wnioski: Silnik pracuje tak samo dobrze, spalanie w normie (minimalnie teraz nizsze o 0,1-0,2L na 100KM), oleju nie bierze i .... tyle.
Smialo lac!!!
Aha, zamierzam przy przegladzie zmienic olej w skrzyni (6 biegowa - jak jest zimno to dosc ciezko chodzi na fabrycznym), chyba wezme Motula...... Ma Ktos doswiadczenia ???
Ale Jazda!!!
Cze,
Tak jest podobno najlepiej wypada mieszanka w proporcjach 75% MT90 i 25% MTLa (gość który testował obie mieszanki twierdzi ze 75 i 25 jest lepsze niż 50 / 50)
Ja mam 100% MT 90 i powiem że nie narzekam
MT 90 to właśnie 75w90 czyli dokładnie to co potrzebujesz a MTL to chyba 70w80 ale nie pamiętam dokładnie możesz sprawdzić na stronie redlina.
Gość w każdym bąć razie kontaktował się nawet z REdlinem i dostał i oficjalne błogoswiaeństwo na mieszanie MTL i MT90 w sensie, że oleje się ładnie wymieszają i nie będzie różnicy jak byś nalał jednolity olej.
25% MTL jako rzadszego oleju ma nieco rozrzedzić całość i spowodować lżejszą operacje skrzyni - wszyscy sobie chwalili te proporcje na Miata.net.
Oba spełniają normy GL 2, 3, 4
Dokładnie odpowiedziałeś sobie dlaczego Motul nie jest dobry do skrzyń ! Ponieważ on jest też GL 5 a to są dodatki zmieniające tarcie - zabijające synchra na dłuższą mete. GL 5 jest potrzebne do dyfrów LSD albo nie LSD już nie pamiętam nasze skrzynie potrzebują GL4.
Pozdro
Tak jest podobno najlepiej wypada mieszanka w proporcjach 75% MT90 i 25% MTLa (gość który testował obie mieszanki twierdzi ze 75 i 25 jest lepsze niż 50 / 50)
Ja mam 100% MT 90 i powiem że nie narzekam
MT 90 to właśnie 75w90 czyli dokładnie to co potrzebujesz a MTL to chyba 70w80 ale nie pamiętam dokładnie możesz sprawdzić na stronie redlina.
Gość w każdym bąć razie kontaktował się nawet z REdlinem i dostał i oficjalne błogoswiaeństwo na mieszanie MTL i MT90 w sensie, że oleje się ładnie wymieszają i nie będzie różnicy jak byś nalał jednolity olej.
25% MTL jako rzadszego oleju ma nieco rozrzedzić całość i spowodować lżejszą operacje skrzyni - wszyscy sobie chwalili te proporcje na Miata.net.
Oba spełniają normy GL 2, 3, 4
Dokładnie odpowiedziałeś sobie dlaczego Motul nie jest dobry do skrzyń ! Ponieważ on jest też GL 5 a to są dodatki zmieniające tarcie - zabijające synchra na dłuższą mete. GL 5 jest potrzebne do dyfrów LSD albo nie LSD już nie pamiętam nasze skrzynie potrzebują GL4.
Pozdro
DrEndriu pisze:Dzieki. Wlasnie poczytalem, ze miatowicze anglosascy lubia Redlina MT90 mieszac z Redlinem MTL (proporcje 50/50 lub 75%MT90 - 25%MTL). Jaka jest specyfikacja MT90? Potrzebuje SAE 75W-90 - np. MOTUL Gear 300 (API GL 4+5)...
daruj sobie jakieś amatorskie mieszanki i zastosuj olej w/g specyfikacji zalecanej przez producenta albo zwyczajnie kup olej w ASO
DrEndriu pisze:ze miatowicze anglosascy lubia Redlina MT90 mieszac z Redlinem MTL (proporcje 50/50 lub 75%MT90 - 25%MTL).
sebna pisze:ak jest podobno najlepiej wypada mieszanka w proporcjach 75% MT90 i 25% MTLa (gość który testował obie mieszanki twierdzi ze 75 i 25 jest lepsze niż 50 / 50)
Obłęd. Normalnie ich już chyba Hern opuścił...
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Sprawa jest bardzo prosta - jak Ci skrzynia chodzi jak marzenie to się śmiejesz. Jak nie chodzi jak marzenie to szukasz rozwiązania.
Te mieszanki i testy wynikały właśnie z takich potrzeb. Ci goście którzy to testowali testowali większość najlepszych jakościowo i polecanych na forach wszelkich marek olejów do skrzyń i najlepsze rezultaty mieli z Redlinem a jeszcze lepsze z mieszanką 75 do 25.
Ot co.
Dlaczego nie skorzystać z czyjejś wiedzy i doświadczeń - po to są fora właśnie.
Pozdrawiam
Te mieszanki i testy wynikały właśnie z takich potrzeb. Ci goście którzy to testowali testowali większość najlepszych jakościowo i polecanych na forach wszelkich marek olejów do skrzyń i najlepsze rezultaty mieli z Redlinem a jeszcze lepsze z mieszanką 75 do 25.
Ot co.
Dlaczego nie skorzystać z czyjejś wiedzy i doświadczeń - po to są fora właśnie.
Pozdrawiam
sebna pisze:Te mieszanki i testy wynikały właśnie z takich potrzeb. Ci goście którzy to testowali testowali większość najlepszych jakościowo i polecanych na forach wszelkich marek olejów do skrzyń i najlepsze rezultaty mieli z Redlinem a jeszcze lepsze z mieszanką 75 do 25.
Ot co.
Dlaczego nie skorzystać z czyjejś wiedzy i doświadczeń - po to są fora właśnie.
Nie zgodzę się. "testowanie" czegokolwiek na podstawie przypadkowo zbełtanych składników, wlanych do jednostkowych przypadków (tzn pojedynczych skrzyń w indywidualnym stanie eksploatacyjnym), ocena działania po stosunkowo niedużym przebiegu wykonana metodą badań organoleptycznych za pomocą oka i ucha oraz uogólnianie tak otrzymanych "wyników" na całą populację ma się nijak do jakichkolwiek metodyk przeprowadzania testów. Nie tylko w dziedzinach nauk technicznych
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
sebna pisze:Sprawa jest bardzo prosta - jak Ci skrzynia chodzi jak marzenie to się śmiejesz. Jak nie chodzi jak marzenie to szukasz rozwiązania.
to kupuję kolejną za 200-300zł i wymieniam skrzyń do Miat jest opór i są niewiele warte
sebna pisze:Te mieszanki i testy wynikały właśnie z takich potrzeb. Ci goście którzy to testowali testowali większość najlepszych jakościowo i polecanych na forach wszelkich marek olejów do skrzyń i najlepsze rezultaty mieli z Redlinem a jeszcze lepsze z mieszanką 75 do 25
jeszcze żaden olej nie uzdrowił zajechanych synchronizatorów albo wyjących łożysk
sebna - daruj sobie te herezje bo to co wypisujesz to zwyczajne bajki i jeszcze ktoś Tobie uwierzy....wyrzuci kasę na najlepsze oleje tylko po to żeby i tak się przekonać że to na nic.
O kurcze! Ale sie zaraz rozpeta....!!!!
Spokojnie ludziska, spokojnie.
Auto jest nowe - ma 17 tys. km, ale skrzynia (6 biegowa) moim zdaniem nie pracuje idealnie = biegi (szczegolnie w zimie) wchodza ciezko (najgorzej dwojka).
I teraz rodzi sie pytanie czy wymiana oleju duzo zmieni? a moze ktos zna olej do skrzyni coby wlasnie w niskich temperaturach byl LEPSZY od innych?
Az tyle i tylko tyle:)
Spokojnie ludziska, spokojnie.
Auto jest nowe - ma 17 tys. km, ale skrzynia (6 biegowa) moim zdaniem nie pracuje idealnie = biegi (szczegolnie w zimie) wchodza ciezko (najgorzej dwojka).
I teraz rodzi sie pytanie czy wymiana oleju duzo zmieni? a moze ktos zna olej do skrzyni coby wlasnie w niskich temperaturach byl LEPSZY od innych?
Az tyle i tylko tyle:)
Ale Jazda!!!
DrEndriu pisze:I teraz rodzi sie pytanie czy wymiana oleju duzo zmieni? a moze ktos zna olej do skrzyni coby wlasnie w niskich temperaturach byl LEPSZY od innych?
Im niższa lepkość na zimno (liczba przed W) tym lżej chodzi skrzynia na zimno. Szukaj oleju o jak najniższej lepkości w niskich temperaturach - zazwyczaj jest takowa podana w karcie technicznej produktu.
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
DrEndriu pisze:Auto jest nowe - ma 17 tys. km, ale skrzynia (6 biegowa) moim zdaniem nie pracuje idealnie = biegi (szczegolnie w zimie) wchodza ciezko (najgorzej dwojka).
Hmmm, nie wiem jak jest w NC ale w mojej NB tez ciężko wchodziła dwócjka. Zmiana oleju nic nie dała. Okazało się, że winne były gumy przy lewarku zmiany biegów. Po wymianie na nowe jest OK, choć czasem ciężej wchodzi wsteczny . Ale ze wstecznego korzystam rzadko .
Pozdro.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Rownież polecam Valvoline, nie tylko w mazdzie ale i w innych autach zawsze sprawowały się produkty tej firmy doskonale. Obecnie mam zalane 5w40 SYN Power, jak się zrobi lato zaleje 10w60 VR1 Racing.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
W jakim stanie jest Twój silnik? Dużo tego oleju łyka?
Nic złego nie powinno się stać, może przy pierwszej wymianie brać więcej oleju ale potem powinien się uszczelnić. IMHO mx'y powinny jeździć na syntetyku, chociażby dlatego, że syntetyk przy katowaniu utrzymuje niższą temperaturę.
Nic złego nie powinno się stać, może przy pierwszej wymianie brać więcej oleju ale potem powinien się uszczelnić. IMHO mx'y powinny jeździć na syntetyku, chociażby dlatego, że syntetyk przy katowaniu utrzymuje niższą temperaturę.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nawi pisze:Bierze mi koło pół litra na 1000km
Trochę tam bierze, dymi na zimnym po odpaleniu? Może problem leży w uszczelniaczach?
Zaryzykowałbym płukankę przy wymianie na syntetyk (Valvoline Maxlife 5W40 )
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 16:54 przez Mayk, łącznie zmieniany 1 raz.
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Mayk, zacytowałeś jakby to moja tyle łykała
Nawi - najpierw bym poszukał źródła problemu, bo o ile litr na 10 tyś to absolutnie akceptowalny wynik tak 0,5 na 1000 km to całkiem sporo. Nie leje Ci się olej pod auto?
Nawi - najpierw bym poszukał źródła problemu, bo o ile litr na 10 tyś to absolutnie akceptowalny wynik tak 0,5 na 1000 km to całkiem sporo. Nie leje Ci się olej pod auto?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.