
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
z tym, że właśnie dawno swojej do niego nie oddawałem, z resztą zraziłem się po tym jak mi ostatnio "zregenerował" tylne zaciski :/
Przez jego regeneracje wartą 100 zł musiałem teraz wywalić 350 zł za same tylne hamulce.
Przez jego regeneracje wartą 100 zł musiałem teraz wywalić 350 zł za same tylne hamulce.
- transporterdriver
- Posty: 378
- Rejestracja: 02 lip 2009, 0:02
- Model: NA
- Wersja: 1.6 90km
- Lokalizacja: Toruń
"transporterdriver, wstyd! Żeby nie znaleźć tego, a jest w dwóch tematach U mnie z kanałem, a spilner opisał wersję bez kanału Wstyd tym bardziej, że na samym początku strony wspomnianej przez spilnera, widnieje właśnie Twój post "
hehe
oj tam zapomniałem, że tam kiedyś cos komentowałem
grunt, że wsio jest ładnie opisane ^^
hehe


Mazda mx-5 1.6 115 km - przeszłość
Mazda mx-5 1.6 90 km - teraz
Mazda mx-5 1.6 90 km - teraz

Witam,
Będę zmieniał olej za kilka dni to od razu czytnik temperatury sobie bym chciał zorganizować.
Szukam czegoś dyskretnego i Ci goście zdają się to dostarczać plus da się to fajnie rozbudowywać z czasem jak wpadnie kompresor.
[URL=http://www.plxdevices.com/imfd.html]-> LINK <-[/URL]
Ktoś miał z ich produktami do czynienia?
Przez dyskretne mam to na myśli ze upcham sobie plaski ekranik gdzieś gdzie go nie będzie widać poza momentem kiedy będę chciał go zobaczyć.
Piszcze jak macie jakieś przeciw bo jak nie to zamawiam na dniach pewno coś od nich.
Pozdro
Będę zmieniał olej za kilka dni to od razu czytnik temperatury sobie bym chciał zorganizować.
Szukam czegoś dyskretnego i Ci goście zdają się to dostarczać plus da się to fajnie rozbudowywać z czasem jak wpadnie kompresor.
[URL=http://www.plxdevices.com/imfd.html]-> LINK <-[/URL]
Ktoś miał z ich produktami do czynienia?
Przez dyskretne mam to na myśli ze upcham sobie plaski ekranik gdzieś gdzie go nie będzie widać poza momentem kiedy będę chciał go zobaczyć.
Piszcze jak macie jakieś przeciw bo jak nie to zamawiam na dniach pewno coś od nich.
Pozdro
No to zrobię mały update.
Wszystko pięknie z tymi ekranikami tyle ze one się nie ściemniają wraz z włączeniem świateł...
Oprócz tego fajne są bo na jednym można upchać dowolna ilość funkcji wiec na początek kupił bym sobie jeden, na który wrzucił bym temp i ciśnienie oleju a z kompresorem kupił bym drugi, na który upchał bym boosta i co mi tam jeszcze do szczęścia będzie potrzebne.. wiec dwa ekraniki i dowolna ilość informacji.
Najbardziej podoba mi się multifunkcyjnosc i dowolność konfiguracji wyświetlanych informacji - ale nie podoba mi się ze się nie ściemniają - ktoś może zna jaka konkurencyjna ofertę o podobnych możliwościach (konfiguracyjnych)?
Pozdro
Wszystko pięknie z tymi ekranikami tyle ze one się nie ściemniają wraz z włączeniem świateł...
Oprócz tego fajne są bo na jednym można upchać dowolna ilość funkcji wiec na początek kupił bym sobie jeden, na który wrzucił bym temp i ciśnienie oleju a z kompresorem kupił bym drugi, na który upchał bym boosta i co mi tam jeszcze do szczęścia będzie potrzebne.. wiec dwa ekraniki i dowolna ilość informacji.
Najbardziej podoba mi się multifunkcyjnosc i dowolność konfiguracji wyświetlanych informacji - ale nie podoba mi się ze się nie ściemniają - ktoś może zna jaka konkurencyjna ofertę o podobnych możliwościach (konfiguracyjnych)?
Pozdro
Witam,
jestem nowym szczesliwym posiadaczem Miaty, i nowym czlonkiem klubu. Mam male pytanie, chcialbym w mojej NBFL zmienic standardowa kierownice czteroramienna na cos mniejszego ale z tego co sie zorientowalem jest jakis problem z nabami do tego modelu. Czy ktos z Was ma moze taka operacje za soba ??
Pozdrawiam,
Przemek
jestem nowym szczesliwym posiadaczem Miaty, i nowym czlonkiem klubu. Mam male pytanie, chcialbym w mojej NBFL zmienic standardowa kierownice czteroramienna na cos mniejszego ale z tego co sie zorientowalem jest jakis problem z nabami do tego modelu. Czy ktos z Was ma moze taka operacje za soba ??
Pozdrawiam,
Przemek
Jak w temacie, ostatnio zdarzyła mi się taka przypadłość, przy ruszaniu potrafi mi wyskoczyć jedynka. dzieje się to sporadycznie ale się dzieje i bardzo denerwuje. zauważyłem ze gdy wrzucam jedynkę to lewarek zmiany biegów po odpuszczeniu ręka cofa się o jakiś centymetr tak jakby nie wchodził do końca..
jak ruszam i trzymam rękę na lewarku to jedynka nie wykasuje. Czy ktoś może mi wyjaśnić jaka może być tego przyczyna? na innych biegach nic się nie dzieje.

-
- Donator
- Posty: 413
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Tak jak w temacie jakie części pasują z mazdy 323f 1996 r. do mazdy mx 5 1990 r.
Mam możłiwość kupienia pary rzeczy i chciałbym dokładnie wiedzieć co można spokojnie kupić.
Obecnie poszukuje podnośnik szyby lewy.
Mam możłiwość kupienia pary rzeczy i chciałbym dokładnie wiedzieć co można spokojnie kupić.
Obecnie poszukuje podnośnik szyby lewy.
Zdrówko!
- grzes
- Posty: 3655
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
ściagnij sobie EPC i rób porównanie, najszybszy sposób, chyba nie myślisz że na takie pytanie ktoś będzie klepał teraz część po części, to wsadzisz, to nie, a to jak klepniesz młotkiem.
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2078&highlight=epc
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=2078&highlight=epc
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Donator
- Posty: 413
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Dzięki za linka. Przeszukiwałem forum ale nic nie znalazłem.
Zdrówko!
myjnie mechaniczne z zasady niszcza lakier, uzywaja do mycia silnych chemikaliow, szczotki sa twarde i zostaje na nich brod z poprzednich aut. zazwyczaj wizyta w myjni mechanicznej konczy sie powstawaniem zarysowan, i to we wszystkich kierunkach (tzw. swirls)
mycie reczne jest niezastapione, zwlaszcza jak ma sie w domu myjke cisnieniowa, sa tez takie myjnie gdzie mozna sobie wypozyczyc taka myjke i umyc auto. najlepiej miec ze soba wlasny szampon zmiekczajacy wode
mycie reczne jest niezastapione, zwlaszcza jak ma sie w domu myjke cisnieniowa, sa tez takie myjnie gdzie mozna sobie wypozyczyc taka myjke i umyc auto. najlepiej miec ze soba wlasny szampon zmiekczajacy wode

szukam po necie. Szukam po forum. Czy nb z 1998 1.6 bez klimy, Centralnego i skory ma torsena? Jesli nie to czy da sie i ile bedzie kosztowalo zamontowanie? Drugie pytanie to co sadzicie o oponach wielosezonowych? Pozdrawiam i z gory dzieki za porady.
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
chyba jeszcze mało szukałeś - wszystko było już napisane
Wiciu1982 pisze:Czy nb z 1998 1.6 bez klimy, Centralnego i skory ma torsena?
fabrycznie na 99,9% nie....ale zawsze któryśz poprzednich właścicieli mógł go zainstalować
Wiciu1982 pisze: Jesli nie to czy da sie i ile bedzie kosztowalo zamontowanie?
się da....koszt dyfa z torsenem 800-1200zł + koszt montażu w pierwszym lepszym warsztacie 200-300zł
Wiciu1982 pisze:Drugie pytanie to co sadzicie o oponach wielosezonowych?
to szajs
Witam
Zostało mi trochę płynu hamulcowego (dot4) i pomyślałem, że może warto było by wymienić też ten od (wspomagania?) sprzęgła.
Pojawiły się pytania:
Gdzie są zawory upustowy i do uzupełnień?
chodzi mi o "clutch release cylinder" i "bleeder plug"
Jaka jest szansa ewentualnych komplikacji i powikłań w przypadku gdybym coś zrobił źle? (bo w końcu 'lepiej' jest największym wrogiem 'dobrze')
Jak wygląda narzędzie do spuszczania płynu o którym mowa na miata.net? (special service tool to let the fluid escape) i czy da się je 'dorobić' przerabiając jakiś klucz?
No i ostatnie ale chyba najważniejsze: Czy warto się tym zajmować? Sprzęgło działa wyśmienicie, jedynie kolor płynu w zbiorniczku wyrównawczym zbliża się do 'lipton earlgray' :/
dziękuję i pozdrawiam
ł.
Zostało mi trochę płynu hamulcowego (dot4) i pomyślałem, że może warto było by wymienić też ten od (wspomagania?) sprzęgła.
Pojawiły się pytania:
Gdzie są zawory upustowy i do uzupełnień?

Jaka jest szansa ewentualnych komplikacji i powikłań w przypadku gdybym coś zrobił źle? (bo w końcu 'lepiej' jest największym wrogiem 'dobrze')
Jak wygląda narzędzie do spuszczania płynu o którym mowa na miata.net? (special service tool to let the fluid escape) i czy da się je 'dorobić' przerabiając jakiś klucz?
No i ostatnie ale chyba najważniejsze: Czy warto się tym zajmować? Sprzęgło działa wyśmienicie, jedynie kolor płynu w zbiorniczku wyrównawczym zbliża się do 'lipton earlgray' :/
dziękuję i pozdrawiam

ł.
kapoost pisze:Gdzie są zawory upustowy i do uzupełnień?
omg... spuszczasz zaworkiem przy wysprzęgliku, znajdziesz go bez problemu. Nie ma czegoś takiego jak "zawór do uzupełnień". Zajrzyj pod maskę, obok zborniczka płynu do układu hamulcowego znajdziesz drugi, do hydrauliki sprzęgła.
kapoost pisze:Jaka jest szansa ewentualnych komplikacji i powikłań
Najwyżej układ zapowietrzysz i Ci sprzęgło przestanie działać. ewentualnie urwiesz odpowietrznik wysprzęglika

kapoost pisze:Jak wygląda narzędzie do spuszczania płynu o którym mowa na miata.net? (special service tool to let the fluid escape) i czy da się je 'dorobić' przerabiając jakiś klucz?
Nie rozumiem pytania, rurka plastikowa nie wystarczy ?
kapoost pisze:No i ostatnie ale chyba najważniejsze: Czy warto się tym zajmować? Sprzęgło działa wyśmienicie, jedynie kolor płynu w zbiorniczku wyrównawczym zbliża się do 'lipton earlgray' :/
Zależy kiedy ostatnio zmieniałeś. Przynajmniej raz do roku warto, płyn w hydraulice sprzęgła jakoś paprze się szybko.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Szukam i szukam i znaleźć nie mogę
jakie oznaczenia mają żarówki do świateł mijania w NBFL? wyciągałem zarówkę i pierwszy raz taką widziałem, w razie potrzeby nawet nie wiem gdzie kupić, nigdzie takiej nie widziałem.
Jakie posiada oznaczenie ta żarówka?

jakie oznaczenia mają żarówki do świateł mijania w NBFL? wyciągałem zarówkę i pierwszy raz taką widziałem, w razie potrzeby nawet nie wiem gdzie kupić, nigdzie takiej nie widziałem.
Jakie posiada oznaczenie ta żarówka?
dziękuję 

Witam wszystkich
Czy ktoś może dysponuje wymiarami tej osłony (blachy) ?? Moja już jest w opłakanym stanie i mam możliwość zrobienia nowej, ale nie mam jej jak wymierzyć
jestem teraz w pracy (statek) Stąd moja prośba do Was
Z góry dzięki Pozdrawiam



No wiec powiedzcie mi czy dobrze zgaduje
Alternator to wiadomo, na wspolnym pasku na dole kolko od walu, a co nad nim? NA drugim pasku na dole rozrusznik a nad nim popmpa od klimy? Jesli tak to gdzie jest pompa wody?
Druga sprawa: w jakim stanie jest to sprzeglo? Nie znam sie ale chyba sie konczy? rowki miedzy elementami okladziny glebokosci ponizej 1mm. To drugie obok sprzegla to docisk?

Alternator to wiadomo, na wspolnym pasku na dole kolko od walu, a co nad nim? NA drugim pasku na dole rozrusznik a nad nim popmpa od klimy? Jesli tak to gdzie jest pompa wody?
Druga sprawa: w jakim stanie jest to sprzeglo? Nie znam sie ale chyba sie konczy? rowki miedzy elementami okladziny glebokosci ponizej 1mm. To drugie obok sprzegla to docisk?
Qbatron pisze:a co nad nim?
pompa wody.
Qbatron pisze:na dole rozrusznik

Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......