Witam ! w mojej mazdzie zmienione sa zegary i w tej sprawie pisze roznia sie one troche od oryginanych wziazku z tym mam pytanie w ktorym miejscu u mnie jest check engine i co oznacza ten czerwonych samochodzik z kluczykiem w srodku ??
oraz 2 pytanie czy nasze kluczyki maja imobilajzer ? jesli tak to kiedy ona dziala ? mam 1 kluczyk chcialem dorobic krzykneli mi 150 zł a zastanawiam sie czy on dziala w moim przypadku jesli samochod mam uruchamiany z guzika a nie kluczyka . kluczyk przekrecam do konca i dopiero wciskam guzik i rozrusznik kreci
Mazda mx-5 nb 98r 1.8
prosze o pomoc
zmienione zegary.... ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
w NB nie ma kontrolki rezerwy, więc siłą rzeczy świecić się nie będzie - musisz się nauczyć tankować bez pomarańczowej lampki czerwony samochodzik z kluczykiem to kontrolka immobilizera - zgodnie z Twoim opisem, uznać należy, że wszystko działa jak powinno. {edit} kontrolka, którą podejrzewałeś o bycie "rezerwą" jest (u mnie przynajmniej) nieaktywna
w NB nie ma kontrolki niezapiętych pasów. {edit} kontrolki check engine też nie ma (pojawiła się chyba dopiero w NBfl). O/D to overdrive, ale standardowo Miatka chyba tego nie miała (chyba że to automat )
kwestia dorabiania kluczyka z immobilizerem była poruszana dosłownie 2-3 dni temu na forum - poszukaj odpowiadając na Twoje pytanie - tak, kluczyki w NB mają funkcję immobilizera. myślę, że kwestia samego uruchamiania zapłonu nie ma znaczenia, bo pewnie i tak guzik do odpalania zadziała dopiero jak system odczyta właściwy sygnał z kluczyka (ale tu teoretyzuję, więc znów - może pomoże ktoś inny)
w NB nie ma kontrolki niezapiętych pasów. {edit} kontrolki check engine też nie ma (pojawiła się chyba dopiero w NBfl). O/D to overdrive, ale standardowo Miatka chyba tego nie miała (chyba że to automat )
kwestia dorabiania kluczyka z immobilizerem była poruszana dosłownie 2-3 dni temu na forum - poszukaj odpowiadając na Twoje pytanie - tak, kluczyki w NB mają funkcję immobilizera. myślę, że kwestia samego uruchamiania zapłonu nie ma znaczenia, bo pewnie i tak guzik do odpalania zadziała dopiero jak system odczyta właściwy sygnał z kluczyka (ale tu teoretyzuję, więc znów - może pomoże ktoś inny)
citizendog pisze:w NB nie ma kontrolki niezapiętych pasów. {edit} kontrolki check engine też nie ma (pojawiła się chyba dopiero w NBfl)
ja mam NB i mam te kontrolki
citizendog pisze:O/D to overdrive, ale standardowo Miatka chyba tego nie miała (chyba że to automat )
to prawda automaty mają O/D
citizendog pisze:kwestia dorabiania kluczyka z immobilizerem była poruszana dosłownie 2-3 dni temu na forum
podpowiedzcie gdzie jest ten temat bo znaleźć nie mogę
Królowa jest tylko jedna!