Cześć Wszystkim!
Po wymianie rozrządu wraz z pompą wody po uruchomieniu silnika pojawił się wyciek płynu chłodniczego z metalowej rurki (powrót z nagrzewnicy) w miejscu zaznaczonym na załączonym diagramie...
Nie był to element, który rozbierałem więc musiał zostać "naruszony"
Pytanie czy owa rurka zamontowana jest na wcisk i o-ring czy w inny sposób?
Cieknący płyn chłodniczy [HELP!]
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
https://www.mx5parts.co.uk/waterpump-in ... WBEALw_wcB
Jeżeli mówisz o tym to rurka jest na wcisk ale nie występuje jako część zamienna. Musisz albo cały inlet kupić albo drutować z wymianą rurki
Jeżeli mówisz o tym to rurka jest na wcisk ale nie występuje jako część zamienna. Musisz albo cały inlet kupić albo drutować z wymianą rurki