Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2223
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
@szy Jako użytkownik goodyear asymmetric 5 polecałbym właśnie numer 6. Zalety 5:
- nie lubię ich za przyczepność, czyli to czego szy szuka
- są mega trwałe, zmieniałem opony co sezon, po tych nie widać zużycia. Fakt, teraz bardzo mało jeżdżę, ale gdy już jeźdżę, to najczęściej dla funu, a nie stoję w korku, więc dawne opony byłyby już skończone, a przy tych pan wulkanizator powiedział mi "nie widać poza moimi oznaczeniami, które jeździły z przodu, a które z tyłu". A jeżdżę bez ESP cisnąc gaz w podłogę (tylko, że to nie wystarcza do jakiegoś zamiatania tyłem, gdy jest ciepło).
- są ciche, choć raczej nie mega-ciche, takie były falkeny fk510 (i też przyczepne, ale szybko zeszły przy driftach).
Minusy?
- nie znam numeru 6, możliwe że coś popsuto? Czytałem (z ciekawości) opinie na tyre reviews i gdzieś mi mignęło, że szybko schodzą. Reszta same plusy (np. że są cichsze niż moja generacja, czyli 5):
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Goodye ... tric-6.htm
Jeśli wybór jeszcze nie nastąpił, to powodzenia! Cokolwiek wybierzesz/wybrałeś zamiast s001, będziesz zadowolony, bo nie ma równie śliskich opon na rynku.
- nie lubię ich za przyczepność, czyli to czego szy szuka
- są mega trwałe, zmieniałem opony co sezon, po tych nie widać zużycia. Fakt, teraz bardzo mało jeżdżę, ale gdy już jeźdżę, to najczęściej dla funu, a nie stoję w korku, więc dawne opony byłyby już skończone, a przy tych pan wulkanizator powiedział mi "nie widać poza moimi oznaczeniami, które jeździły z przodu, a które z tyłu". A jeżdżę bez ESP cisnąc gaz w podłogę (tylko, że to nie wystarcza do jakiegoś zamiatania tyłem, gdy jest ciepło).
- są ciche, choć raczej nie mega-ciche, takie były falkeny fk510 (i też przyczepne, ale szybko zeszły przy driftach).
Minusy?
- nie znam numeru 6, możliwe że coś popsuto? Czytałem (z ciekawości) opinie na tyre reviews i gdzieś mi mignęło, że szybko schodzą. Reszta same plusy (np. że są cichsze niż moja generacja, czyli 5):
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Goodye ... tric-6.htm
Jeśli wybór jeszcze nie nastąpił, to powodzenia! Cokolwiek wybierzesz/wybrałeś zamiast s001, będziesz zadowolony, bo nie ma równie śliskich opon na rynku.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2791
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
U mnie na liście zakupowej też już jest A6. Przy mojej eksploatacji (ok 20k km na sezon letni głownie po winklach) wyszło, że dwa komplety Potenzy Sport to mało. Pomimo, że super się na tym jeździ to koszty robią się zatrważające. Liczę na to, że A6 wystarczy od Maja do Października.
Powoli też zaczynam dostrzegać punkt widzenia Wojtka. Gdy jeździłem PL-CZ a prędkościomierz był przez większość czasu gdzieś tam w drugiej połowie zakresu to dodatkowa przyczepność z opony była bardzo pożądana. Teraz gdy raczej nie przekracza się 100km/h aż się prosi aby samochód był choć trochę fikuśny... na Potenzach jest przyspawany do asfaltu.
Pamiętam jakiego miałem banana na twarzy jak pierwszy raz ever wyjechałem w marcu na wielosezonowych oponach na puste przełęcze i każdy nawrót przypominał jazdę drift cartem
Powoli też zaczynam dostrzegać punkt widzenia Wojtka. Gdy jeździłem PL-CZ a prędkościomierz był przez większość czasu gdzieś tam w drugiej połowie zakresu to dodatkowa przyczepność z opony była bardzo pożądana. Teraz gdy raczej nie przekracza się 100km/h aż się prosi aby samochód był choć trochę fikuśny... na Potenzach jest przyspawany do asfaltu.
Pamiętam jakiego miałem banana na twarzy jak pierwszy raz ever wyjechałem w marcu na wielosezonowych oponach na puste przełęcze i każdy nawrót przypominał jazdę drift cartem

- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2223
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
A5 są mega trwałe, doczytaj proszę czy A6 podobnie, czy jednak zeszli z trwałością w stronę Potenzy Sport (a niestety tak czytałem pod linkiem powyżej, że mają znacznie mniej bieżnika niż A5), bo byłoby głupio stracić precyzję prowadzenia i feeling Bridgestonów na rzecz w sumie nie wiem czego, może niższej ceny (ale chyba A6 tanie też nie są, A5 kupiłem bardzo tanio, ale to było 2 lata inflacji temu). Tak wspominam, żeby nie było że poleciłem g... Bo jeśli chodzi o trwałość, to A5 w teście na torze też zawstydziło PS4 i to bodajże o 30%, czyli są na to papiery. A czy A6 miało takie parametry - niestety w ich teście "wear" zostało przemilczane i to nie wróży dobrze (plus rzeczona opinia).
EDIT, przeszukałem testy i nigdzie A6 nie było sprawdzane na zużycie. A rzeczona opinia potwierdzająca moje obawy o degradacji względem moich supertrwałych A5:
Given 74% while driving a Hyundai i30 (225/45 R17) on mostly country roads for 4,500 average miles
Very impressed with the performance of the tyre, especially in the wet conditions, absolutely unbeatable, cornering and breaking on point. Tires are also quite quiet, at least in this tyre size. The biggest issue with this tyre is the wear, very very bad, did like 6-7k km this season and they are already at 5.5 mm tread depth, the fact that the new ones have only 7.1 mm is really not helping either. Pretty much you are sacrificing the tyre life for the performance, some people might prefer it, but not me. They might hold up for another season, but that would be it, quite disappointed to be honest. Probably wouldn't buy them again and would rather go for the previous generation since the performance is not that much worse, but tyre life is better. In terms of price, at least in my country (Croatia) they are quite cheap compared to other premium brands like Michelin and Conti.
Helpful 8 - tyre reviewed on November 9, 2022
Ale fakt, że A6 wygrywa obecnie wszystkie testy, jak rok temu Potenza Sport, a wcześniej PS4. Co rok, nowy król 17 cali
EDIT, przeszukałem testy i nigdzie A6 nie było sprawdzane na zużycie. A rzeczona opinia potwierdzająca moje obawy o degradacji względem moich supertrwałych A5:
Given 74% while driving a Hyundai i30 (225/45 R17) on mostly country roads for 4,500 average miles
Very impressed with the performance of the tyre, especially in the wet conditions, absolutely unbeatable, cornering and breaking on point. Tires are also quite quiet, at least in this tyre size. The biggest issue with this tyre is the wear, very very bad, did like 6-7k km this season and they are already at 5.5 mm tread depth, the fact that the new ones have only 7.1 mm is really not helping either. Pretty much you are sacrificing the tyre life for the performance, some people might prefer it, but not me. They might hold up for another season, but that would be it, quite disappointed to be honest. Probably wouldn't buy them again and would rather go for the previous generation since the performance is not that much worse, but tyre life is better. In terms of price, at least in my country (Croatia) they are quite cheap compared to other premium brands like Michelin and Conti.
Helpful 8 - tyre reviewed on November 9, 2022
Ale fakt, że A6 wygrywa obecnie wszystkie testy, jak rok temu Potenza Sport, a wcześniej PS4. Co rok, nowy król 17 cali

No niestety. Chcesz poprawic przyczepnosc to robisz mieksza mieszanke ktora lepiej wpasowuje sie w asfalt. Miekka mieszanka to szybsze mechacenie i scieranie. Niestety te dwie rzeczy czyli lepsza przyczepnosc, miekka mieszanka chodza parami.
Cos za cos. Wg tego opisu 1,6 mm to 6tys km. Czyli 6mm bieznika starczy na ponad 20tys km. To jest na prawde zaskakujaco malo. Koles moze liczyl tylko najgoretsze dni lata kiedy zuzycie jest najwieksze. Ja mam conti sportcontact6 i te maja opinie mega szybko schodzacych ale te 30tys km wytrzymaja przy normalnej jezdzie nietorowej
Cos za cos. Wg tego opisu 1,6 mm to 6tys km. Czyli 6mm bieznika starczy na ponad 20tys km. To jest na prawde zaskakujaco malo. Koles moze liczyl tylko najgoretsze dni lata kiedy zuzycie jest najwieksze. Ja mam conti sportcontact6 i te maja opinie mega szybko schodzacych ale te 30tys km wytrzymaja przy normalnej jezdzie nietorowej
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Ok, poszukiwania to opona na daily z pazurem. Odrobina komfortu też byłaby mile widziana co nie będzie pewnie łatwe przy feldze 8 cali.
Nie będę oryginalny, też myślę o A6. 215 /45R17
Przeglądam sobie internety i takie pytanie do Was, ręka do góry kto patrzy na indeks prędkości i nośności przy wyborze ?
Instrukcja NC mówi o 205/45R17 84W .
Czyli prędkość do 270 km/h , nośność 500 kg na opone.
Przeglądając Oponeo i Sklepopon mamy do wyboru A6 w rozmiarze 215/45 R17 87 Y czyli prędkość do 300 km/h
, nosność 545 kg na opone.
Czyli już przekraczamy seryjne wymogi.
oraz.... 215/45R17 91 Y XL ( trochę drożej ) czyli prędkość do 300 km/h , nośność 615 kg na oponę... czyli przekraczamy jeszcze mocniej seryjne wymogi oraz dokładamy XL czyli jeszcze dodatkowo wzmacniana opona na wypadek jakbyśmy SUV em jechali.
A jednak jedziemy lekkim roadsterem.
krótko mówiąc, brać XL czy nie ?
Nie będę oryginalny, też myślę o A6. 215 /45R17
Przeglądam sobie internety i takie pytanie do Was, ręka do góry kto patrzy na indeks prędkości i nośności przy wyborze ?

Instrukcja NC mówi o 205/45R17 84W .
Czyli prędkość do 270 km/h , nośność 500 kg na opone.
Przeglądając Oponeo i Sklepopon mamy do wyboru A6 w rozmiarze 215/45 R17 87 Y czyli prędkość do 300 km/h
, nosność 545 kg na opone.
Czyli już przekraczamy seryjne wymogi.
oraz.... 215/45R17 91 Y XL ( trochę drożej ) czyli prędkość do 300 km/h , nośność 615 kg na oponę... czyli przekraczamy jeszcze mocniej seryjne wymogi oraz dokładamy XL czyli jeszcze dodatkowo wzmacniana opona na wypadek jakbyśmy SUV em jechali.
A jednak jedziemy lekkim roadsterem.
krótko mówiąc, brać XL czy nie ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Właśnie kupiłem, na dojazd na tor i na sam tor ale na daily też się może sprawdzićTomai pisze:Ok, poszukiwania to opona na daily z pazurem.



Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
U mnie będzie więcej dojazdu do pracy niż toru, ( 1000 km miesięcznie ) także semislicka odrzucam , będzie za twardo.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Ogolnie im nizsza nosnosc tym bardziej miekki bok wiec jak ktos szuka bardziej komfortowej i pracujacej opony powinien isc w nizsza. To samo z predkoscia. Im wyzsza tym konstrukcja sztywniejsza. Co kto lubi.Tomai pisze: ↑17 gru 2022, 21:14Ok, poszukiwania to opona na daily z pazurem. Odrobina komfortu też byłaby mile widziana co nie będzie pewnie łatwe przy feldze 8 cali.
Nie będę oryginalny, też myślę o A6. 215 /45R17
Przeglądam sobie internety i takie pytanie do Was, ręka do góry kto patrzy na indeks prędkości i nośności przy wyborze ?
Instrukcja NC mówi o 205/45R17 84W .
Czyli prędkość do 270 km/h , nośność 500 kg na opone.
Przeglądając Oponeo i Sklepopon mamy do wyboru A6 w rozmiarze 215/45 R17 87 Y czyli prędkość do 300 km/h
, nosność 545 kg na opone.
Czyli już przekraczamy seryjne wymogi.
oraz.... 215/45R17 91 Y XL ( trochę drożej ) czyli prędkość do 300 km/h , nośność 615 kg na oponę... czyli przekraczamy jeszcze mocniej seryjne wymogi oraz dokładamy XL czyli jeszcze dodatkowo wzmacniana opona na wypadek jakbyśmy SUV em jechali.
A jednak jedziemy lekkim roadsterem.
krótko mówiąc, brać XL czy nie ?
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Kova_lczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 12 lip 2022, 21:35
- Model: NC
- Wersja: PRHT 2.0 Sport
- Lokalizacja: Płock
Używam tych opon na codzień i na tor. Jako daily sa ok (chodź czuć, że samochód staje się cięższy i oporniejszy).
Na torze - najlepsze czasy są na pierwszych 3 okrążeniach. Później troche tracą przyczepność, ale są ok. Na tor wjeżdżam nawet na 1,7 bara

Muszę w przyszłym sezonie porównać do normalnych/nie PRO.


Dzięki za info, bardzo się przydaKova_lczyk pisze: ↑19 gru 2022, 16:56Używam tych opon na codzień i na tor. Jako daily sa ok (chodź czuć, że samochód staje się cięższy i oporniejszy).
Na torze - najlepsze czasy są na pierwszych 3 okrążeniach. Później troche tracą przyczepność, ale są ok. Na tor wjeżdżam nawet na 1,7 baraJak za dużo dostaną powietrza to od początku są nadsterowne.
Muszę w przyszłym sezonie porównać do normalnych/nie PRO.Będziesz zadowolony
![]()


Zależy od wysokości auta ale ogólnie 195 50 15 

To i ja się dorzucę z moim rozważaniem, może ktoś coś ciekawego podpowie 
Zastosowanie fun daily: miasto, autostrada, jakieś winkle. Tor...może 1-2x do roku (raczej coś w stylu Tor Łódź dla rozrywki a nie na czas), a może wcale. Rozmiar 255/35R19 przód i 275/35R19 tył.
Rozważam głównie Goodyear SuperSport i SportContact 7. Potenza Sport chyba nie, bo jeśli by się zdarzyło na ten tor wyskoczyć to obawiam się że będę szukał nowego kompletu opon na wczoraj. Conti w testach wypada super, ale mam trochę podobne obawy jak co do Bridgestone, miałem SportContact 6 na innym aucie i zajechałem je jeżdżąc wyłącznie po drogach publicznych w 10kkm
GY wydaje się taką bezpieczną opcją, ale może ktoś ma doświadczenia z nowymi Conti i niepotrzebnie się obawiam? Albo jakieś inne modele których nie brałem pod uwagę?

Zastosowanie fun daily: miasto, autostrada, jakieś winkle. Tor...może 1-2x do roku (raczej coś w stylu Tor Łódź dla rozrywki a nie na czas), a może wcale. Rozmiar 255/35R19 przód i 275/35R19 tył.
Rozważam głównie Goodyear SuperSport i SportContact 7. Potenza Sport chyba nie, bo jeśli by się zdarzyło na ten tor wyskoczyć to obawiam się że będę szukał nowego kompletu opon na wczoraj. Conti w testach wypada super, ale mam trochę podobne obawy jak co do Bridgestone, miałem SportContact 6 na innym aucie i zajechałem je jeżdżąc wyłącznie po drogach publicznych w 10kkm

GY wydaje się taką bezpieczną opcją, ale może ktoś ma doświadczenia z nowymi Conti i niepotrzebnie się obawiam? Albo jakieś inne modele których nie brałem pod uwagę?
Sportcontact 6 u mnie zjada sie w oczach i do tego nie klei jakbuym chcial w sportcontact7 mieli zdecydowanie poprawic zywotnosc choc nie sa by ktos przejechal na nich 30tys km. Ja w nie pojde do mazdy. Mysle ze nadal beda jak rozlazly kapec ale powinny kleic. Co do potenzy sport ma spoko recenzje i sa dosc tanie ale glosne. Jest jeszcze potenza race. Tez podobno spoko opona nawet na deszczu choc wiadomo zywotnosc 1/2 potenzy sport. Takze w tym budzecie kazda oponka bedzie spoko. Za rok zawsze jak zabijesz te mozesz kupic jeszcze cos nowszego i szybszego.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Nieśmiało liczyłem że komplet opon za te 4-5k wystarczy na 2 sezony 
Potenzę Sport mam na innym aucie i trakcyjnie bardzo dobrze się sprawuje, nawet w śniegu z deszczem, ale też znika dość szybko - na pewno nie aż tak szybko jak SportContact 6, ale do PS4 które mam na Maździe to nie ma porównania. Ciekawe że wszyscy narzekają tak na głośność, ja na to nie zwróciłem uwagi...

Potenzę Sport mam na innym aucie i trakcyjnie bardzo dobrze się sprawuje, nawet w śniegu z deszczem, ale też znika dość szybko - na pewno nie aż tak szybko jak SportContact 6, ale do PS4 które mam na Maździe to nie ma porównania. Ciekawe że wszyscy narzekają tak na głośność, ja na to nie zwróciłem uwagi...
To zobacz tutaj
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Merci, dziś aby wyprowadzić budę z garażu założyłem stalówki jakie miałem pod ręką i przyznam, że profil 50 na jednym z kół był jak dla mnie trochę za niski i raczej pójdę w 55. Początkowo byłem zdecydowany na efficientgrip, bo głównie użytkuję auta na goodyerach i jestem generalnie zadowolony z marki, ale zwątpiłem patrząc na cenę. Zastanawiam się więc teraz też nad rainsportami, które kiedyś miałem i były całkiem niezłe. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Nie zależy mi na trwałości, bo i tak pewnie prędzej się zestarzeją niż zużyją, ważne jest aby się nie odkształcały za bardzo na postoju no i akceptowalnie kleiły.
195/55/R15 to już będzie spory balon, wkraczający średnicą poza zalecany dla zamienników zakres (-2%/+1,5%) .WSR pisze: ↑28 sty 2023, 20:57Merci, dziś aby wyprowadzić budę z garażu założyłem stalówki jakie miałem pod ręką i przyznam, że profil 50 na jednym z kół był jak dla mnie trochę za niski i raczej pójdę w 55. Początkowo byłem zdecydowany na efficientgrip, bo głównie użytkuję auta na goodyerach i jestem generalnie zadowolony z marki, ale zwątpiłem patrząc na cenę. Zastanawiam się więc teraz też nad rainsportami, które kiedyś miałem i były całkiem niezłe. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Nie zależy mi na trwałości, bo i tak pewnie prędzej się zestarzeją niż zużyją, ważne jest aby się nie odkształcały za bardzo na postoju no i akceptowalnie kleiły.
Według wyszukiwarek zamienników, średnica 195/50/R15 to 576mm, a 195/55/R15 to 595,5mm (+3,4%). Rozsądniejszym zamiennikiem wydaje się 205/50/R15 - 586mm (+1,7%)
Zerknij na koniec wątku o MX-5 Pirula - są tam fotki na oponach 205/50/R15, chociaż te zdjęcia mogą być trochę niemiarodajne, bo to semi-slicki i do tego dosyć mocno obniżony zawias.
Niestety w 205/50/R15 jest strasznie mały wybór dostępnych opon

Natomiast w rozmiarze 195/55/R15, jako tańszą alternatywę dla GY Efficientgrip mógłbym polecić Dunlop SP Sport Bluresponse - miałem takie w dupowozie i trzymały się drogi bardzo dobrze, mimo że miały z 8 lat. Zresztą Dunlop należy do Goodyeara, a bieżniki Efficientgrip i Bluresponse są bardzo podobne, więc te 2 opony są chyba ze sobą mocno spokrewnione. Ale Dunlop jest tańszy tylko w profilu 55, bo w 50 kosztuje już tyle samo co GY.
W kategorii wolnego starzenia byłem też zadowolony z Continentali, ale tutaj sensownie wycenioną oponę UltraContact mają tylko w profilu 195/50/R15, bo w 55 jest dużo droższa od Dunlopa i GY.
Dzięki! Popatrzę, ogólnie lubię jak jest trochę mięsa. U mnie też można pod uwagę wziąć fakt, że napęd będzie że sportiva więc referencyjna opona to 205/45/16 (o ile dobrze pamiętam) a tu różnica jest już mniejsza.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Panowie, które lepsze do Daily ND na lato:
Yoko ad08rs
Potenza sport
Michelin pilot sport 5
Michelin pilot super sport
Asymetryczna 6
Żeby był dobry feedback i żebym nie umarł na mokrym
Yoko ad08rs
Potenza sport
Michelin pilot sport 5
Michelin pilot super sport
Asymetryczna 6
Żeby był dobry feedback i żebym nie umarł na mokrym

Nie patrz juz na ad08rs skoro sa juz dostepne ad09 ktore sa zdecydowanie szybsze i na suchym i na mokrym.
Dobry filing to potenza sport i pss. Asssymetric 6 i ps5 filing mniejszy.
Ja bym bral assymetric 6. Szybka na suchym jak potenza sport czy pss, a na mokrym zdecydowanie z wszystkich najlepsza. Dodatkowo ciche, komfortowe i najmniej palace (pewnie z 0.5l mniej niz potenza)
Dobry filing to potenza sport i pss. Asssymetric 6 i ps5 filing mniejszy.
Ja bym bral assymetric 6. Szybka na suchym jak potenza sport czy pss, a na mokrym zdecydowanie z wszystkich najlepsza. Dodatkowo ciche, komfortowe i najmniej palace (pewnie z 0.5l mniej niz potenza)
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
No tutaj (uk) ad09 jest niedostępna w moim rozmiarze (zaczyna się od 255/40 r17)piwo pisze: ↑15 lut 2023, 14:56Nie patrz juz na ad08rs skoro sa juz dostepne ad09 ktore sa zdecydowanie szybsze i na suchym i na mokrym.
Dobry filing to potenza sport i pss. Asssymetric 6 i ps5 filing mniejszy.
Ja bym bral assymetric 6. Szybka na suchym jak potenza sport czy pss, a na mokrym zdecydowanie z wszystkich najlepsza. Dodatkowo ciche, komfortowe i najmniej palace (pewnie z 0.5l mniej niz potenza)

Jeżeli rozpatrywać feedback jako najważniejsze kryterium. I brać pod uwagę (ze względu na dostępność) ad08 to co byś doradził?
Potenze sport
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=Acdwmv2fQ9A[/youtube]
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=Acdwmv2fQ9A[/youtube]
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
a tutaj jeszcze porownanie ad09 do ad08rs jakby ktos przyszlosciowo myslal o nich jak juz wejda w pelnej rozmiarowce od 15' na rynek
https://www.gr-yaris.co.uk/attachments/ ... png.30133/
https://www.youtube.com/watch?v=H3I2dHG ... velopments
ad08rs 1sesja 2m40,57s
ad08rs 2sesja 2m41,71s
ad09 1sesja 2m37,77s
ad09 2sesja 2m34,79s
https://www.gr-yaris.co.uk/attachments/ ... png.30133/
https://www.youtube.com/watch?v=H3I2dHG ... velopments
ad08rs 1sesja 2m40,57s
ad08rs 2sesja 2m41,71s
ad09 1sesja 2m37,77s
ad09 2sesja 2m34,79s
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód