Zawieszenie gwintowane do NB
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
https://m.facebook.com/groups/miatachal ... 380089833/
Timbur hake czyli gwint z zbiorniczkami. Chyba nic lepszego nie da sie kupic
Timbur hake czyli gwint z zbiorniczkami. Chyba nic lepszego nie da sie kupic
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
to amor z prawdziwego zdarzenia (najdrozsza wersja) z regulacja osobna odbicia i dobicia, szybkiego i wolnego tlumienia osobno , z odpowiednia iloscia oleju by nie kawitowal, z odpowiednio dobranym zaworem w srodku w charakterystyce nieliniowej z przelamaniem dobranym czyli tak zwanym kolanem a nie jakims gownem, na wlasciwej duzej srednicy tloczyska by olej sie nie pienil i nie grzal i w pelni regenerowanym w Polsce .
dobry amor tlumi wszedzie, czy na tarce toru czy na dziurach drog. to nie ma znaczenia. a regulacja 4 stopniowa osobno szybkich wolnych tlumien oraz osobno sily tlumienia i odbicia pozwala ustawic wszystko wg swoich potrzeb. tylko trzeba miec dupe na tyle wyczulona by czuc zachowanie auta.
https://m.facebook.com/jukaka.zoltan/po ... dp=1&mdf=1
tak na prawde to co potrzebujesz najlepiej ustalic z wlascicielem firmy. wtedy wiesz ile chcesz przeznaczyc kasy i co dostaniesz w zamian.
dobry amor tlumi wszedzie, czy na tarce toru czy na dziurach drog. to nie ma znaczenia. a regulacja 4 stopniowa osobno szybkich wolnych tlumien oraz osobno sily tlumienia i odbicia pozwala ustawic wszystko wg swoich potrzeb. tylko trzeba miec dupe na tyle wyczulona by czuc zachowanie auta.
https://m.facebook.com/jukaka.zoltan/po ... dp=1&mdf=1
tak na prawde to co potrzebujesz najlepiej ustalic z wlascicielem firmy. wtedy wiesz ile chcesz przeznaczyc kasy i co dostaniesz w zamian.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
najpierw pytasz ""Jakie najlepsze zawieszenie gwintowane do NB ?"" a pozniej piszesz "A coś bardziej dla amatora ?"
chore.
chore.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Pytam w tym temacie żeby nie robić bałaganu i nie tworzyć 10 nowych wątków o tym samym.
Dziękuję za poradę.
Myślę że dla mnie to dużo lepsze rozwiązanie niż eibach , którego miałem kilka ładnych lat temu w civicu z kayabami agx i przód usiadł a tył nie i wizualnie nie robiło to roboty
Dziękuję za poradę.
Myślę że dla mnie to dużo lepsze rozwiązanie niż eibach , którego miałem kilka ładnych lat temu w civicu z kayabami agx i przód usiadł a tył nie i wizualnie nie robiło to roboty
Dziwne, mam ek3 hb z eibachami + seryjny amor i obie strony ładnie siadły.karel pisze: ↑05 lis 2022, 9:07Pytam w tym temacie żeby nie robić bałaganu i nie tworzyć 10 nowych wątków o tym samym.
Dziękuję za poradę.
Myślę że dla mnie to dużo lepsze rozwiązanie niż eibach , którego miałem kilka ładnych lat temu w civicu z kayabami agx i przód usiadł a tył nie i wizualnie nie robiło to roboty
Co do mx5 to mam tein street advance z i w sumie mogę polecić (mam porównanie tylko do serii [nie bilów]). Oczywiście poza aspektem wizualnym, że auto siadło niżej to dodatkowo ma ustawienie twardości. A sama jazda zdecydowanie na plus.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ja miałem agx z 4 stopniową regulacją i fabrycznymi sprężynami w nbfl i wszystko było okkarel pisze: ↑05 lis 2022, 9:07Pytam w tym temacie żeby nie robić bałaganu i nie tworzyć 10 nowych wątków o tym samym.
Dziękuję za poradę.
Myślę że dla mnie to dużo lepsze rozwiązanie niż eibach , którego miałem kilka ładnych lat temu w civicu z kayabami agx i przód usiadł a tył nie i wizualnie nie robiło to roboty
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Mogę Ci zbudować zestaw bez regulacji tłumienia - tez w pełni serwisowalny z dowolnymi ratami sprezyn ( mówię o opcji bardziej budżetowej - nie nazywałbym jej amatorską ;p )
- Załączniki
-
- NB.jpg (539.43 KiB) Przejrzano 1024 razy
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód