Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
To mamy nowego krola i na suchym i mokrym. Continental sportcontac7 pobil i goodyear supersport i micheli ps4s i bridgestone potenze sport
https://m.youtube.com/watch?v=t10y-87oiD4
https://m.youtube.com/watch?v=t10y-87oiD4
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Obecnie nie są dostępne poniżej 18"
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
wiem i to w dziwnym rozmiarze. troche to smieszne no ale miejmy nadzieje ze poszerzy sie rozmiarowka chociaz do rozmiarowek dostepnych w sportcontact6. ceny tez nie zachecaja. no ale fakt ze podniosly kolejny raz poprzeczke jest faktem.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Dwa testy opon dostepnych w nizszych rozmiarach
http://colesa.ru/test/70405
http://colesa.ru/test/70380
Ogolnie mowiac w topie premium contact6, michelin primacy 4, bridgestone turanza t005, Goodyear EfficientGrip Performance 2, Pirelli Cinturato P1 Verde
http://colesa.ru/test/70405
http://colesa.ru/test/70380
Ogolnie mowiac w topie premium contact6, michelin primacy 4, bridgestone turanza t005, Goodyear EfficientGrip Performance 2, Pirelli Cinturato P1 Verde
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Premium contact 6 w niskich rozmiarach robi robote na suchym
http://colesa.ru/test/70845
http://colesa.ru/test/70845
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Mega dobra opona. Lepsza niz nowy michelin pilot sport 5
https://youtu.be/yqXQgBdqVqI



Ogolnie michelin przestal byc najlepszy w kazdej kategori.
Obecnie top zwyklej opony to assymetric 6, sportowej uhp to sportcontac7 a i w semi cup2 nie jest juz nawet wystarczajacy.
https://youtu.be/yqXQgBdqVqI



Ogolnie michelin przestal byc najlepszy w kazdej kategori.
Obecnie top zwyklej opony to assymetric 6, sportowej uhp to sportcontac7 a i w semi cup2 nie jest juz nawet wystarczajacy.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Hejka,
Ja troche luźno nawiążę do tematu, ale ponieważ moja MX-5 gnije pocięta w garażu, to mam do oddania komplet opon:
Bridgestone Potenza Adrenaline RE002
Rozmiar: 195/50R15
Produkcja: 1216 (12 tydzień 2016 roku?)
Bieżnik: zmierzyłem jedną, ma 3,35 mm
Bardzo dobrze mi się na nich śmigało, teraz leżą i od ponad roku się kurzą...
Do oddania w Sopocie
Ja troche luźno nawiążę do tematu, ale ponieważ moja MX-5 gnije pocięta w garażu, to mam do oddania komplet opon:
Bridgestone Potenza Adrenaline RE002
Rozmiar: 195/50R15
Produkcja: 1216 (12 tydzień 2016 roku?)
Bieżnik: zmierzyłem jedną, ma 3,35 mm
Bardzo dobrze mi się na nich śmigało, teraz leżą i od ponad roku się kurzą...
Do oddania w Sopocie

- Załączniki
-
- IMG_1267.jpg (2.55 MiB) Przejrzano 3210 razy
Trochę nie ten dział...
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Szukam opony do mojego ND.
Generalnie jeżdżę umiarkowanie, jak mam okazje po łukach pośmigać to korzystam.
Na tor nie jeżdżę, chociaż jak będzie okazja to z chęcią skorzystam.
Zastanawiam się nad:
Dunlop Sport Maxx RT 2
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Na czym mi zależy:
- dobre trzymanie
- żeby nie była okropnie głośna
Generalnie jeżdżę umiarkowanie, jak mam okazje po łukach pośmigać to korzystam.
Na tor nie jeżdżę, chociaż jak będzie okazja to z chęcią skorzystam.
Zastanawiam się nad:
Dunlop Sport Maxx RT 2
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Na czym mi zależy:
- dobre trzymanie
- żeby nie była okropnie głośna
Pierwsze pytanie jaki rozmiar opony 215/45r17?
Premium contact6, goodyear assymetric 6 to takie cywile dobre. Jak ma sie troche wiecej benzyny we krwi to goodyear supersport bridgestone potenza sport continental sportcontact7. Wszystko zalezy od rozmiaru bo w 17' to niewiele co jest. W 18 troche wiekszy wybor.
Jest juz jakies porownanie ad08r vs ad09.
Praktycznie znow praktycznie bez wiekszych postepow. Yokohama strasznie drepcze w segmencie uhp.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=GNBkv5exFAI[/youtube]
Premium contact6, goodyear assymetric 6 to takie cywile dobre. Jak ma sie troche wiecej benzyny we krwi to goodyear supersport bridgestone potenza sport continental sportcontact7. Wszystko zalezy od rozmiaru bo w 17' to niewiele co jest. W 18 troche wiekszy wybor.
Jest juz jakies porownanie ad08r vs ad09.
Praktycznie znow praktycznie bez wiekszych postepow. Yokohama strasznie drepcze w segmencie uhp.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=GNBkv5exFAI[/youtube]
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Opony 205/45/r17, czyli bez udziwnień.
W tym rozmiarze z tych co wymieniałeś to znalazłem jedynie potenzy sport z indeksem do 300km/h: https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridge ... #378525618
W tym rozmiarze i z indeksem prędkości do 270, to nie ma co wybierać, albo dunlopy albo turanzy. (oglądam na oponeo)
W tym rozmiarze z tych co wymieniałeś to znalazłem jedynie potenzy sport z indeksem do 300km/h: https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridge ... #378525618
W tym rozmiarze i z indeksem prędkości do 270, to nie ma co wybierać, albo dunlopy albo turanzy. (oglądam na oponeo)
- Peecer
- Donator
- Posty: 2691
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
A ja bardzo i z całego serducha polecam bo mam już na trzech autachSun pisze: ↑11 kwie 2022, 19:21Opony 205/45/r17, czyli bez udziwnień.
W tym rozmiarze z tych co wymieniałeś to znalazłem jedynie potenzy sport z indeksem do 300km/h: https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridge ... #378525618
W tym rozmiarze i z indeksem prędkości do 270, to nie ma co wybierać, albo dunlopy albo turanzy. (oglądam na oponeo)
Michelin Primacy 4 205/45 R17 88 V XL, S2
Obowiązkowo z końcówką S2
https://www.oponeo.pl/dane-opony/michel ... /385402052
Na kotlinie bardzo dobrze się spisała, dookoła Europy rewelacyjna, bardzo CICHA i bardzo ekonomiczna (prócz ceny zakupu). Ale można tanio wyrwać na OLX np. od ludzi, którzy zakupili auto na "nich" i zmieniają na wielosezonowe. Co i ja uczyniłem.
Etykieta UE: A B A 68 dB
Drugą oponą jaką do codziennej jazdy szczerze polecę, to również sprawdzona przeze mnie na MX-5
Dunlop SP SportMaxx RT 205/45 R17 88 W XL, MFS, *
https://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop ... #333482280
Etykieta UE: B C A 68 dB
Podobnie jak poprzednia, choć tamtą pozycjonuje na pozycji 1, to ta nie wiele jej ustępuję a jest znacznie tańsza.
- Sun
- Donator
- Posty: 334
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Widzę, że dunlopy są w dwóch wersjach RT1 i RT2.
Zgodnie z tym porównaniem: https://comparethetire.com/dunlop-sport-maxx-rt-vs-rt2/, to RT2 lepiej zachowują się na deszczu.
Jak na razie myślę, że spróbuje dunlopów, nikt z rodziny nigdy nie miał.
Zgodnie z tym porównaniem: https://comparethetire.com/dunlop-sport-maxx-rt-vs-rt2/, to RT2 lepiej zachowują się na deszczu.
Jak na razie myślę, że spróbuje dunlopów, nikt z rodziny nigdy nie miał.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Sporo osób interesuje opinia na temat Potenzy Sport. Jestem po pierwszych kilometrach. Co by nie smarować dwa razy tego samego linkuję posta:
viewtopic.php?p=555086#p555086
viewtopic.php?p=555086#p555086
I tutaj na potwierdzenie slow
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Michelin Pilot sport 5 vs goodyear assymetric 6
Ktora szybsza na torze?
Goodyear zdeklasowal michelina
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=kC68W0xIVCg[/youtube]
Ktora szybsza na torze?
Goodyear zdeklasowal michelina
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=kC68W0xIVCg[/youtube]
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Kolejne porownanie sportcontact7 z potenza sport i pilot sport 4s.
Continental miazdzy konkurencje
http://colesa.ru/test/71283
Czas na suchym torze

Czas na mokrym torze

Continental miazdzy konkurencje
http://colesa.ru/test/71283
Czas na suchym torze

Czas na mokrym torze

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Kolejne trzy słowa ode mnie o Potenza Sport.
Wczoraj na Oberalppass wjechałem po deszczu zastając mokrą nawierzchnię, temperaturę 2 - 4 stopnie oraz opady śniegu. Opona na prawdę zrobiła robotę. Bardzo trudno było mi zerwać przyczepność, w zasadzie pomimo mocnego atakowania nawrotów zero podsterowności. Nie za bardzo byłem też w stanie zarzucić tył, cały czas mocno kleił i jedyne co to słyszałem kręcące się koło po spięciu "szpery".
Muszę zaznaczyć, że najbardziej wymagający odcinek wjeżdżałem pod górę, nawroty są ciasne i nie ma w zasadzie gdzie napędzić auta. Niemniej na mokrym bardzo dużo pewności za kierownicą.
Wczoraj na Oberalppass wjechałem po deszczu zastając mokrą nawierzchnię, temperaturę 2 - 4 stopnie oraz opady śniegu. Opona na prawdę zrobiła robotę. Bardzo trudno było mi zerwać przyczepność, w zasadzie pomimo mocnego atakowania nawrotów zero podsterowności. Nie za bardzo byłem też w stanie zarzucić tył, cały czas mocno kleił i jedyne co to słyszałem kręcące się koło po spięciu "szpery".
Muszę zaznaczyć, że najbardziej wymagający odcinek wjeżdżałem pod górę, nawroty są ciasne i nie ma w zasadzie gdzie napędzić auta. Niemniej na mokrym bardzo dużo pewności za kierownicą.
Hej, planuję zakup opon do NC na fabryczne felgi 17x7j, użytkowanie weekendowe i czasami track day. Ktoś ma doświadczenia z oponami o większej szerokości niż standardowe, np. 215/45 albo 225/45? Warto, czy zostać przy seryjnym rozmiarze?
Pozdrawiam
Saper13
Saper13
RS-R 215/45R17 - pracuje ok, wygląd jak kto lubi
Była Zielona NB, obecnie ncfl.
Siemanko
Ostatnie 8 lat jeździłem na Yoko AD08 potem chyba 08R czy jakoś tak
Opony już umierają i muszę kupić nowe.
Strasznie bym chciał dalej na nich jeździć bo są cudowne i wspaniałem no ale 1800zł boli:/
195/50/R15. Wybór zbyt duży nie jest/
Pytanie czy jest coś porównywalnego ale jednak trochę tańszego. Ma trzymać zajebiście na suchym. Na mokrym nie ma znaczenia, a wręcz lubie jak opona nie trzyma
any ideas?
Ostatnie 8 lat jeździłem na Yoko AD08 potem chyba 08R czy jakoś tak

Opony już umierają i muszę kupić nowe.
Strasznie bym chciał dalej na nich jeździć bo są cudowne i wspaniałem no ale 1800zł boli:/
195/50/R15. Wybór zbyt duży nie jest/
Pytanie czy jest coś porównywalnego ale jednak trochę tańszego. Ma trzymać zajebiście na suchym. Na mokrym nie ma znaczenia, a wręcz lubie jak opona nie trzyma

any ideas?
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nankang ns-2rMarcinos pisze: ↑26 lip 2022, 15:14Siemanko
Ostatnie 8 lat jeździłem na Yoko AD08 potem chyba 08R czy jakoś tak
Opony już umierają i muszę kupić nowe.
Strasznie bym chciał dalej na nich jeździć bo są cudowne i wspaniałem no ale 1800zł boli:/
195/50/R15. Wybór zbyt duży nie jest/
Pytanie czy jest coś porównywalnego ale jednak trochę tańszego. Ma trzymać zajebiście na suchym. Na mokrym nie ma znaczenia, a wręcz lubie jak opona nie trzyma
any ideas?
Przechlapane. Albo nalewy typu racegc lub extreme vr2 hl lub r7a lub federal rsr lub goodridge sport rs lub ad08rs.
Mozesz chwile poczekac az do europy dojedzie ad09

Ale nie wiem czy bedzie taniej. Jesli cena nie gralaby roli polecilbym a052 bo to swietna opona uliczna. A tak coz. Niewiele zostaje.
Mozesz chwile poczekac az do europy dojedzie ad09

Ale nie wiem czy bedzie taniej. Jesli cena nie gralaby roli polecilbym a052 bo to swietna opona uliczna. A tak coz. Niewiele zostaje.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
A048 to opona bez homologacji na droge ( tylko na tor) oraz ma do wyboru trzy mieszanki twarda srednia miekka. Ad08rs to opona uliczna z bardzo duza zywotnoscia i najslabszym gripem z tych trzech opon. A052 to opona z najwiekszym zuzyciem (10krotnie wiekszym niz ad08rs ale i najlepszym gripem i na mokrym i suchym z tych trzech zachowujac komfort i brak halasu .
https://m.youtube.com/watch?v=Fm2Ew-1sqF8&t=285s
Ad08r 2m29.8s
A052 2m24,98s
5s szybciej to jest przepasc i deklasacja totalna
Hamowanie na zimnych oponach na suchym

Hamowanie na mokrym

https://m.youtube.com/watch?v=Fm2Ew-1sqF8&t=285s
Ad08r 2m29.8s
A052 2m24,98s
5s szybciej to jest przepasc i deklasacja totalna
Hamowanie na zimnych oponach na suchym

Hamowanie na mokrym

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
super, bardzo dziękuje.piwo pisze: ↑09 sie 2022, 20:51A048 to opona bez homologacji na droge ( tylko na tor) oraz ma do wyboru trzy mieszanki twarda srednia miekka. Ad08rs to opona uliczna z bardzo duza zywotnoscia i najslabszym gripem z tych trzech opon. A052 to opona z najwiekszym zuzyciem (10krotnie wiekszym niz ad08rs ale i najlepszym gripem i na mokrym i suchym z tych trzech zachowujac komfort i brak halasu .
https://m.youtube.com/watch?v=Fm2Ew-1sqF8&t=285s
Ad08r 2m29.8s
A052 2m24,98s
5s szybciej to jest przepasc i deklasacja totalna
Hamowanie na zimnych oponach na suchym
Hamowanie na mokrym
![]()
Czyli w moim przypadku jak brać to AD08RS.
Chociaż jeszcze rozważam Pilot S 3.
A jeszcze pytanie, czy są jakiekolwiek obiekcie przed kupowaniem nowych opon ale z rocznika 2021? czyli troche leżących?
Hej, od siebie chciałbym zostawić mikro reckę dla Federal RS-Pro dla osób które szukają odrobinę bardziej sportowego kapcia od cywilniaków. Może komuś się przyda. Wrażenia z NBFL.
Wiem, że były przypadki słabego wyważenia ale trafiłem chyba na dobry komplet.
Przyzwoite statystyki z "naklejki" : hamowanie na mokro/hałas/spalanie.
Wygląda jak semi
W porównaniu do RSR dużo bardziej cywilne to znaczy nie jeździ się już tak jak tramwajem po torach, ale jest ok - bardziej cywilnie, odrobinę więcej komfortu, trochę bezpieczniej można się poczuć w deszczu i kałużach - nie jest źle, nie ma się pewnie czym zachwycać ale w końcu to semi (chociaż recki na youtube chwalą sobie na mokry tor).
Są czasem słyszalne, zwłaszcza przy większych prędkościach. Nie wymagają dogrzania jak RSR.
Przyczepność na plus od standardowych opcji ale to też nie RSR.
RSR było wspaniałe w sportowych sytuacjach ale trochę czasem na zimno lub w deszczu brakowało przyczepności.
Tutaj założyli sobie zrobić kompromisowe opony i chyba dokładnie takie wyszły
Chętnie organoleptycznie porównałbym z Pilot Sport, bo nad nimi również się zastanawiałem
Wiem, że były przypadki słabego wyważenia ale trafiłem chyba na dobry komplet.
Przyzwoite statystyki z "naklejki" : hamowanie na mokro/hałas/spalanie.
Wygląda jak semi

W porównaniu do RSR dużo bardziej cywilne to znaczy nie jeździ się już tak jak tramwajem po torach, ale jest ok - bardziej cywilnie, odrobinę więcej komfortu, trochę bezpieczniej można się poczuć w deszczu i kałużach - nie jest źle, nie ma się pewnie czym zachwycać ale w końcu to semi (chociaż recki na youtube chwalą sobie na mokry tor).
Są czasem słyszalne, zwłaszcza przy większych prędkościach. Nie wymagają dogrzania jak RSR.
Przyczepność na plus od standardowych opcji ale to też nie RSR.
RSR było wspaniałe w sportowych sytuacjach ale trochę czasem na zimno lub w deszczu brakowało przyczepności.
Tutaj założyli sobie zrobić kompromisowe opony i chyba dokładnie takie wyszły

Chętnie organoleptycznie porównałbym z Pilot Sport, bo nad nimi również się zastanawiałem
