Siemanko
Z racji tego ze mam rozjechala totalnie geometrie chcialbym sie Was spytac o nia.
Macie jakies sprawdzone nastawy pod drift?
Pozdrawiam
Mx5 1.6 90km
na pewno sporo rozbiezny tyl/ tak ustaw po pol minuty na strone rozbiezny tyl i auto samo bedzie bokami szlo. warto tez dac zerowe katy pochylenia z tylu coby latwo przechodzic z jednego poslizgu w drugi.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
na pewno sporo rozbiezny tyl/ tak ustaw po pol minuty na strone rozbiezny tyl i auto samo bedzie bokami szlo. warto tez dac zerowe katy pochylenia z tylu coby latwo przechodzic z jednego poslizgu w drugi.
Czyli nie bawić sie w negatyw na tyle tylko na równo
im wiekszy kwsz to kiera szybciej powraca ale tez roznie pisza o tym kwsz do driftu. ja bym na poczatek dal z 5-6 stopni i zobaczyl czy jest ok. katy -3stopnie z przodu i lekko rozbiezny powiedzmy po -10minut na strone.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
im wiekszy kwsz to kiera szybciej powraca ale tez roznie pisza o tym kwsz do driftu. ja bym na poczatek dal z 5-6 stopni i zobaczyl czy jest ok. katy -3stopnie z przodu i lekko rozbiezny powiedzmy po -10minut na strone.
Okej dzięki Ci bardzo to ustawie jak mowiles:
Przód
kwsz 6 stopni
negatyw -3
rozbieżnie -10 min/strona