RazorsPl pisze: ↑04 wrz 2019, 4:15
Hookie pisze: ↑03 wrz 2019, 21:47
Nie zauważyłem, że to NC.

A nuż warto spytać?
A można wiedzieć kto to taki ?
Artur naprawia emixy w Kępnie. Robi też zabezpieczenia antykorozyjne w ND. Na forum ma nick "emixfajf"
Odnośnie samej konserwacji z moich doświadczeń (w NB/NBFL i innych autach, NC nie ruszałem):
1. rdzy jest zawsze więcej niż się wydaje na początku
2. Im więcej rzeczy uda CI się zdemontować (zawieszenie, osłony, zbironik paliwa, przewody hamulcowe, kable, wydech) tym lepiej
3. środki wiążące rdzę (cortanin,kurust, brunox) zazwyczaj nie działają tak dobrze jak chcieliby ich producenci - jeżeli tylko możesz zeskrobać do gołej blachy/wytrawić fosole, to jest to lepsze rozwiązanie.
4. środki do zabezpieczenia podwozia wybieraj w jasnych barwach - wcześniej zauważysz rdzę bo na czarnym nic nie widać
5. nie zapomnij o zabezpieczeniu profili zamkniętych
tyle z mojego, ograniczonego doświadczenia.